#


راهکارهای اصولی برای پوشیدن کت چرم زنانه

کت چرم
11 اکتبر 2017 بدون نظر 1613 بازدید

راهکارهای اصولی برای پوشیدن کت چرم زنانه

راهکارهای اصولی برای پوشیدن کت چرم

هر خانمی که تمایل به شیک پوشی دارد و می خواهد در فصول سرد نیز شیک و خوب به نظر برسد باید چند لباس مهم را در کمد لباس های خود داشته باشد که کت های چرم یکی از این لباس ها می باشند. کت های چرم از جمله مواردی هستند که در بین مدل های مختلف و متنوع کت دارای محبوبیت و طرفدار بسیاری هستند.

کت چرم در نگاه اول شما را به یاد گذشته و موتور سواری های دهه های قبل می اندازد اما این لباس زیبا و شیک در چندین سال اخیر به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین لباس های زنانه تبدیل شده است و هر خانمی دوست دارد یکی از مدل های شیک و متنوع آن را برای خود داشته باشد.

این کت های چرم به شکلی هستند که برخی از خانم ها نمی توانند از آن استفاده کنند و در اصل باید تیپشان باید به شکلی باشد که بتواند با این لباس مطابقت داشته باشد. اگر در هنگام انتخاب کت چرم به استایل شخصی خود توجه نداشته باشید احتمال دارد مدل مناسبی را برای خود انتخاب نکنید و هنگام پوشیدن نیز ظاهر نامرتب و بد تیپی را نشان دهید. می توانید از این کت بر روی لباس های مختلف استفاده کنید که ما برخی از آن ها را برای شما آورده ایم.

کت چرم

کت چرم

ـ پوشیدن کت چرم به همراه شلوار مشکی

اگر می خواهید یک استایل جذاب و بینظیر داشته باشید لباس های خود را سرتا پا مشکی انتخاب کنید. در این استایل پوشیدن یک کت چرم مشکی فوق العاده خواهد بود. در مورد پوشیدن کت چرم مشکی که سبکی کلاسیک دارد می توانید از یک شلوار مشکی ساده که کمی تنگ و جذب نیز هست کمک بگیرید. این شلوار ها می تواند از جنس پارچه ای و یا چرم باشد ولی ترجیحا از مدل های جذب انتخاب کنید. مدل هایی که کمی گشاد هستند ترکیب چندان جالبی با کت چرم شما به وجود نخواهند آورد پس به این نکته در استایل جذاب خود دقت داشته باشید. یک گزینه مناسب برای ست کردن با کت های چرمی می باشد.

سایر رنگ های کت چرم را نیز می توان به راحتی با شلوار مشکی هماهنگ کرد مخصوصا اگر مانتویی به رنگ مشکی از زیر کت چرم خود پوشیده باشید. با رعایت این ترفند می توانید یک استایل جذاب به همراه کت چرم و شلوار مشکی خود داشته باشید.

کت چرم

کت چرم

ـ پوشیدن کت چرم بر روی مانتو بهاری و بلند

اگر تمایل دارید در هوای سرد از یک مانتوی بلند که کمی هم نازک و بهاری است استفاده کنید می توانید از یک کت برای جذاب تر شدن استفاده کنید. در مورد کت مناسب با این استایل می توانیم کت های چرم را توصیه کنیم. پوشیدن کت چرم رنگی از روی مانتو بهاری می تواند یک مورد مناسب برای احساس گرما در فصل بهار باشد پس در این فصل نیز بی هیچ تردیدی می توانید از کت های چرم استفاده کنید و اگر احساس کردید هوا گرم است به راحتی آن را دربیاورید.

ـ پوشیدن کت چرم به همراه شلوار جین

اگر خیلی اهل پوشیدن لباس سرتا پا مشکی نیستید می توانید به جای آن از شلوارهای جین آبی رنگ استفاده کنید. افرادی که اهل موتورسواری هستند و دوست دارند گاهی یک استایل موتور سواری داشته باشند می توانند از شلوارجین هایی که روشن تر هستند یکی را برای پوشیدن با کت چرم خود انتخاب کنند. کت چرم به همراه شلوار جین روشن می تواند یک گزینه بسیار مناسب به شمار بیاید که باعث جذابیت فرد استفاده کننده خواهد شد و به نحوی سالهای دور را تداعی خواهد کرد.

کت چرم

کت چرم

پوشیدن کت چرم بر روی مانتوهای کوتاه در پائیز

در مورد هوای سرد پائیزی می توانید از کت بر روی مانتوهای کوتاه و پائیزی خود استفاده کنید. در این فصل می توانید از کت های چرم به رنگ مشکی استفاده کرده و از روی مانتوهای ضخیم خود که مناسب پائیز است بپوشید. البته می توانید از رنگ های مختلف این کت های چرمی بنابر سلیقه خود استفاده کنید. مانتوهای پائیزی اغلب تا بالای زانو هستند و در رنگ های متنوع و مختلفی یافت می شوند به همین دلیل می توانید از کت های چرمی که دارای رنگ متنوع هستند مدلی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *