#


کدام رنگ ها در پائیز مناسب مردان می باشد؟

لباس مردانه
10 اکتبر 2017 بدون نظر 1161 بازدید

کدام رنگ ها در پائیز مناسب مردان می باشد؟

کدام رنگ ها در پائیز مناسب مردان می باشد؟

برای اینکه در فصل پائیز بتوان راحت بوداصولا از لباس های لایه لایه استفاده می کنند و از آنجا که هوا در این فصل تغییرات زیادی دارد باید از جنس های مختلف برای لباس ها استفاده کرد و از روی لباس های دیگر پوشید. دراین صورت اگر هوا تغییرات داشته باشد می توان با شرایط مختلف خود را وفق داده و لباسی به اندازه پوشید.
رنگ های بسیاری در فصل پائیز مد می شوند که برخی از آن ها برای مردان مناسب تر بوده و می توانند به راحتی از آن ها استفاده کرده و تیپی زیبا و به روز داشت.

ـ رنگ مسی

رنگ مسی در دنیای مد و فشن بسیار مورد توجه و علاقه طراحان قرار می گیرد و به طور تقریبی می توان گفت بسیاری از برندهای معتبر در کلکسیون لباس های پائیزه خود از این رنگ نیز در کنار سایر رنگ ها استفاده کرده اند. رنگ مسی رنگی است که می تواند یک استایل متفاوت را برای شما به همراه داشته باشد بنابراین بهتر است در میان لباس هایی که برای پائیز می خرید حتما یک لباس به رنگ مسی نیز داشته باشید.

می توانیید از کت ویا ژآکت و حتی کاپشن خلبانی به رنگ مسی استفاده کنید و یا در مورد تیشرت خود به سراغ یک تیشرت مسی رنگ بروید. این رنگ لباس می تواند جذابیت شما را بیش از پیش کرده و توجهات را به سمت شما جلب کند.
لباس های مخملی که به رنگ مسی هستند نیز می تواند به عنوان یک توصیه ویژه برای شما باشد. می توانید این رنگ لباس را با رنگ هایی همچون مشکی، خاکستری، سفید ویا حتی طوسی ست کنید. در بین لباس های بافت خود نیز می توانیداز رنگ مسی بهره ببرید. در مورد اورکت های خود و یا ژاکت هایتان می توانید به سراغ رنگ شتری رفته و بپوشید.

لباس مردانه

لباس مردانه

ـ رنگ سبزـ آبی

اگر از پوشیدن لباس هایی به رنگ آبی و یا مشکی دلزده شده اید می توانید از لباس هایی که همیشه به روز هستند و با رنگ سبز در بازار دیده می شوند استفاده کنید. رنگ سبز جنگلی یکی از خانواده های رنگ سبز است که در پائیز هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید در مورد پوشیدن لباس های به رنگ جنگلی به سراغ آن هایی بروید که رگه های آبی نیز در آن به کار رفته است. استفاده از این لباس ها در کنار سایر لباس های شما باعث می شود یک ترکیب زیبا و کمنظیر را به وجود بیاورید.

برای پوشیدن این رنگ از لباس می توانید لباس های چرمی و ابریشمی را که به این رنگ هستند انتخاب کرده واطمینان داشته باشید طبق مد لباس پوشیده اید. اگر رنگآبی به کار رفته در این لباس ها باعث می شوند چشمتان خسته شود بهترین راه استفاده از همان لباس های چرمی و ابریشمی است که رنگ سبز را به خوبی به خود جذب می کنند. در موردرنگ مناسب برای اورکت و شلوارهای شش جیب خود می توانید از رنگ ارتشی کمک بگیرید و آن ها را با پیراهن هایی به همین رنگ ست کنید.
میتوانید یک سوئیشرت به رنگ سبز که رگه های آبی در آن به کار رفته را انتخاب کرده و آنرا با یک شلوارجین آببی آسمانی ست کنید و از جذابیت استایل خود اطمینان داشته باشید.

ـ انتخاب رنگ یاقوتی

یکی دیگر از رنگ هایی که برندهای معتبر در کلکسیون لباس های پائیزه خود از آن استفاده می کنند رنگ یاقوتی می باشد. این رنگ زیبا می تواند در یک لباس بافت به کار رفته باشد و یا در یک شال گردن. در هرصورت این رنگ در هر لباسی که به کار رفباشد باعث جذابیت آن لباس و کاربر آن خواهد شد.بنابراین می توانید از این رنگ در مورد بسیاری از لباس های خود استفاده کرده و فوق العاده دیده شوید.

می توانید از جواهراتی که به رنگ یاقوتی هستند به همراه لباس های خاکی رنگ استفاده کنید. در مورد رنگ هایی که قابلیت ست شدن با رنگ یاقوتی را دارند می توانید از رنگ های خاکستری و یا قهوه ای خاکی استفاده کنید. این رنگ ها برای افرادی که به دنبال لباس های توپر و جیغ هستند مناسب می باشد ولی در مورد دیگر افراد بهتر است در موردکمربند و پوشت این رنگ ها را انتخاب کنند و زیاد از حد جلب توجه نکنند.
اگر یک اورکت شتری رنگ دارید می توانیدزیبایی آن را با پوشیدن یک بافت یاقوتی و یک پیراهن سفید نشان دهید در مورد استایل خود هیچ تردیدی نداشته باشید.

ـ پوشیدن لباس هایی به رنگ زمینی

رنگ هایی همچون بژ و صورتی تیره و زیتونی از جمله رنگ هایی هستند که در زمره رنگ های زمینی قرار می گیرند. این رنگ ها در اکثر طراحی هایی که برای پائیز انجام می شود دیده می شوند و باعث خوش پوشی کاربرانشان می گردند.
برای جذابیت بهتر است همه آیتم های تیپ خود را به رنگ زمینی انتخاب نکنید و تنها یک مورد از لباس هایی که پوشیده اید را به رنگ زمینی برگزینید. بهترین توصیه ای که در مورد رنگ های زمینی می توانیم داشته باشیم این است که در مورد رنگ سوئیشرت و لباس های بافتنی خود بیشتر به سراغ این رنگ بروید تا بتواند زیبایی خود را بیشتر نشان دهد. برای پوشیدن شلوار مناسب با این رنگ می توانید شلوار جین مشکی را انتخاب کنیدو یا به سراغ رنگ طوسی سیر بروید.

لباس مردانه

لباس مردانه

انتخاب رنگ توتونی

در مورد لباس های رنگ توتونی هم بهتر است به سراغ لباس های چرمی و پالتوهایی که پشمی هستند بروید. چراکه این جنس از لباس ها رنگ توتونی را به خوبی نشان خواهند داد. تا چند سال پیش اکثریت مردم گمان می کردند تنها خانم ها باید از رنگ توتونی استفاده کنند ولی طراحی هایی که طی سالهای اخیر صورت گرفته نشان می دهد که مردان هم می توانند از این رنگ برای لباس های خود استفاده کنند. در مورد این رنگ نیز می توانید همچون رنگ مسی به سراغ لباس هایی که به رنگ زمینی هستند بروید. البته باید به خاطر داشته باشید لباس هایی که انتخاب می کنید باید بیشتر به رنگ قهوه ای بوده و رنگ نارنجی خیلی کمی در آن به کار رفته باشد.

البته ناگفته نماند لباس هایی با رنگ زمردی و یاقوتی نیز می تواند با این رنگ از لباس ها هماهنگ شود. در موارد بسیاری می توانید از رنگ توتونی در ایجاد هماهنگی بین لباس های خود استفاده کنید و زیبایی استایل خود را در معرض دید قرار دهید. می توانید از یک اورکت به رنگ توتونی استفاده کرده و آن را با یک شلوار جین مشکی جذب و یک جفت نیم بوت قهوه ای ست کرده و یا از یک شلوار جین به رنگ قهوه ای تیره و کتانی سفید کمک بگیرید.

اگر تمام این نکات را در استایل خود رعایت کنید به شما قول می دهیم که استایل جذاب و شیکی خواهید داشت و می توانید با یک استایل متفاوت در محل کار و یا میهمانی ها حضورپیدا کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *