#


با پوشیدن کفش های بروژ استایلی رسمی و بی نظیر داشته باشید

کفش های بروژ
6 اکتبر 2017 بدون نظر 1565 بازدید

با پوشیدن کفش های بروژ استایلی رسمی و بی نظیر داشته باشید

 با پوشیدن کفش های بروژ استایلی رسمی و بی نظیر داشته باشید

از جمله کفش های رسمی که بسیار مورد توجه مردان است کفش بروژ می باشد که دارای قدمتی طولانی است و سال های پیش در اسکاتلند و ایرلند وارد دنیای مد و فشن شده است. اگر می خواهید بدانید که این کفش های رسمی را با چه لباس هایی بپوشید بهتر است پس با ما همراه باشید.

بروژ از گذشته تا کنون

اسکاتلند و ایرلند جایگاه پدید آمدن کفش های بروژ به شکل امروزی است و در اصل این مدل از کفش ها به وسیله پوست حیوانات تولید می شدند. در ظاهر این کفش ها سوراخ های کوچکی قرار دارد که موجب می شود تا هیچ رطوبتی بر روی کفش باقی نماند. این سوراخ های کوچک پس از مدتی تبدیل شدند به یک طرح و مدل که تنها مختص به کفش های بروژ بود.
کلمه بروژ یک کلمه ایرلندی است که دارای ریشه ای کهن می باشد و در سال ۱۶۸۹ میلادی بود که برای نخستین بار مورد استفاده قرار گرفت و موجب شد کفش هایی با طرحی جدید به این نام شناخته شوند.

کفش های بروژ

کفش های بروژ

انواع گوناگون کفش بروژ

در مورد دسته بندی کفش های بروژ می توان از دو دسته نام برد؛ ۱ـ کفش های بروژ که دارای بال باز هستند و به کفش های دربی شهرت دارند، ۲ـ کفش های بروژی که بال های آن به سطح رویه کفش متصل است و به کفش های آکسفورد معروفند.
با وجود این دو دسته بازهم کفش های بروژ به وسیله روزنه هایی که بر روی آن ها وجود دارد شناخته می شوند و در بین مدل های مختلف آنها می توان از مدل های full ، half brogue و brogue نام برد. البته اینها تعداد کمی از مدل های این کفش ها می باشد که در اختیار افراد مختلف قرار می گیرد. کفش های بروژ را می توان در اغلب موارد برای یک استایل رسمی به کار برد و شیک و جذاب به نظر رسید.

کفش های بروژ

کفش های بروژ

معروف ترین مدل کفش های بروژ

اگر به دنبال یک کفش شیک و شکیل هستید بهتر است کفش های واینتیپ بروژ را بپوشید چرا که پنجه طرحدار و بخش همچون بالی که در دوسمت این کفش ها وجود دارد باعث می شود که شما خوش تیپ تر دیده شوید. وقتی که از بالا به این سبک از کفش های بروژ نگاه می کنید آن را شبیه به حرف M ویا W می بینید. پنجه های طرحدار این کفش جذابیتی فوق العاده برای شما به همراه خواهد داشت پس در مورد استایل خوب داشتن بر روی این مدل از کفش ها هم تمرکز داشته باشید.

کفش نیم بروژ

کفش های نیم بروژ مدلی هستند که فقط پنجه آن ها طرحدار است و بیشتر از مدل واینتیپ برای یک استایل رسمی داشتن مناسب هستند. اگر تمایلی به پوشیدن کفش های آکسفورد ندارید می توانیداز این مدل از کفش ها استفاده کرده و یک تیپ رسمی و زیبا را برای خود بسازید. برای قرا ملاقات های رسمی خود می توانید بدون هیچ دغدغه ای از این مدل کفش استفاده کرده و با اعتماد به نفس از خوش تیپی خودتان بر سر قرار حاضر شوید.

کفش های بروژ

کفش های بروژ

کفش های یک چهارم بروژ

یک مدل از کفش های بروژ وجود دارد که در طراحی آن ها سر پنجه به صورت صاف بوده و خیلی کم تزئین شده است و قسمت وسط کفش ساده و کاملا صاف است و هیچ طرحی برای تزئین آن به کار نرفته است. کفش های یک چهارم بروژ بهترین گزینه برای پوشیدن در طول روز و محل کار هستند. آندسته از افرادی که تمایلی به پوشیدن کفش های شلوغ و پراز تزئین فول بروژ ندارند می توانند از این مدل از کفش های بروژ استفاده کنند و فوق العاده باشند. مردان با استفاده از کفش های بروژ می توانند ظاهری مرتب و آراسته داشته و در مکان های رسمی یک استایل رسمی و زیبا را از خود به نمایش بگذارند پس در هنگام انتخاب کفش به کفش های بروژ توجه ویژه ای داشته باشید.

کفش های بروژ

کفش های بروژ

چگونگی پوشیدن کفش های بروژ

یک دوره ای هیچ کس برای مراسمات رسمی و مهم کفش بروژ را به پا نمی کرد و اغلب از این کفش ها به عنوان یک کفش غیر رسمی و برای تفریح استفاده می کردند ولی اکنون به قدری در تولید این مدل کفش تنوع به وجود آمده که برای اکثر مراسمات رسمی این مدل کفش مورد انتخاب قرار می گیرد.

کفش های بروژ از ابتدا تا کنون بدون از بین رفتن حالت اولیه دچار تحولات بزرگی شده است و با اینکه مدل سنتی و کلاسیک آن تنها از چرم قهوه ای رنگ تولید می شده است ولی اکنون این کفش ها در طرح ها و رنگ و حتی مدل های مختلفی از چرم براق و جیر نیز تولید می شوند.

زمانی که می گوئیم یک کفش منطبق باشد منظورمان این است که به زیباترین حالت بتواند با دیگر لباس های ما هماهنگی ایجاد کند و به سادگی قابلیت ست شدن با شلوار جین و پیراهن هایی با مدل یقه هفت و حتی پیراهن های کتان و شلوارهایی با همان جنس را داشته باشند.

در حال حاضر کفش های بروژ به قدری کارایی و کیفیت خود را ثابت کرده اند که می توان مدل کلاسیک آن ها را با کت و شلوارهایی که طرح راه راه دارند هماهنگ کرده و مورد استفاده قرار داد.

جذابیتی که کفش های بروژ داشته اند موجب شده تا در محل کار نیز مورد استفاده قرار بگیرند. در مورد کفش های بروژی که کمی سنگین تر هستند می توان از شلوارهای جین برای ست شدن استفاده کرد ولی مدل های سبک تر این کفش ها به درد هماهنگی با کت و شلوار می خورند.

کفش های بروژ

کفش های بروژ

پوشیدن کفش های بروژ به شما این امکان را می دهد که استایلی متفاوت با سایرین داشته باشید و مسلماً همین امر باعث خواهد شد در بین دیگر افراد به عنوان یک فرد خوش تیپ و شیک پوش شناخته شوید.
البته فراموش نکنید که کفش های بروز برای یک استایل رسمی ساخته شده اند و در مورد یک استایل غیر رسمی نباید خیلی روی این مدل از کفش های مردانه حساب باز کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *