#


واقعیت های ناگفته در مورد کفش های آل استار

کفش های آل استار
26 سپتامبر 2017 بدون نظر 2991 بازدید

واقعیت های ناگفته در مورد کفش های آل استار

واقعیت های ناگفته در مورد کفش های آل استار

از جمله کفش هایی که بسیار مورد توجه و علاقه افراد است باید به کفش های آل استار اشاره کرد. این کتانی ها در سرتاسر دنیا شناخته شده هستند و افراد در موقعیت های مختلف از آن استفاده می کنند. طی این مطلب می خواهیم چند واقعیتی را که در مورد کفش های آل استار ناگفته مانده را برای شما بیان کنیم تا بیشتر با این کفش ها آشنا شوید پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

مارک آل استار

ایالات متحده آمریکا این افتخار را دارد که یکی از کمپانی های معروف تولید کفش را در خود جای دهد. برند معروف و بزرگ کانورس یا آل استار برندی است که در سال ۱۹۰۸ میلادی در آمریکا شروع به کار کرد. این برند جذاب در سال ۲۰۰۳ خود را به عنوان یکی از زیر مجموعه های برند نایک درآورد و به این ترتیب توانست بیش از پیش در جهان نام خود را پر آوازه کند.خود برند نایک به عنوان یکی از معروف ترین برند های دنیا کفش های کتانی شناخته می شود و عضویت آل استار در این برند معروف باعث می شود که نام آل استار در کنار یکی از معروف ترین برند های جهان آرده شود.

کفش های آل استار

کفش های آل استار

کفش های کتانی آل استار آن هنگام که به عنوان کفش رسمی تیم ملی بسکتبال آمریکا انتخاب شدند از ارزش بالتری بهره مند شده و توانستند در سراسر جهان جای پای خود را محکم کنند. بسکتبال در سال ۳۶ میلادی به مسابقات المپیک راه پیدا کرد و تیم ملی بسکتبال توانست به مرحله نهایی راه یافته و مقابل حریف کانادایی خود توانست به موفقیت دست یافته و مدال طلا را برای خود بدست آورد.
پس از این بازی مدل های ساق کوتاه کتانی های آل استار نیز وارد بازار جهانی شده و مورد استقبال و استفاده افراد قرار گرفت. تا پیش از ۷۵ سالگی کتانی های آل استار در سال ۹۲ میلادی حدود نیم میلیارد از کتانی های آل استار به فروش رسیده بود. بیشترین قسمت فروش این کتانی ها در بازارهایی خارج از آمریکا اتفاق افتاده بود.

سال ۲۰۰۸ میلادی شاهد فروش بیش از یک میلیتارد جفت از کفش های کتانی آل استار بوده است که موجب شده به عنوان یکی از موفق ترین مفش های تاریخ به شمار بیاید.

کفش های آل استار مدلJP

این مدل از کفش های آل استار در اصل مخففی از نام جک پرسل است که با علامت جی پی شناخته می شود.نکات بسیاری در مورد این مدل از کفش های آل استار وجود دارد که بهتر است آن ها را در نظر داشته باشید.

۱ـ جک پرسل یک قهرمان و بازیکن بدمینتون است که اصالت او به کانادا باز می گردد.
۲ـ این مدل کفش تولید شده کمپانی آل استار است که در سال ۱۹۳۵ میلادی به عنوان جدیدترین نسل کتانی ها وارد دنیای کفش شد.
۳ـ این سبک از کتانی ها به نحوی در ابتدای کار طراحی و تولید شده بودند که هنگام بازی در زمین بدمینتون به صورت کامل از پاهای بازیکن حفاظت می کرد.
۴ـ جک پرسل قهرمانی بود که در قرن بیست میلادی توانست جایزه ای تحت عنوان بهترین قهرمان کانادایی را برای خود تصاحب کند و همین امر باعث شد کفش های جی پی بیش از پیش مورد علاقه مردم قرار بگیرند.
۵ـ کانورس توانست در سال ۱۹۷۰ میلادی تمام حقوق جک پرسل را از شرکت گود ریچ که در کانادا فعالیت می کرد را خریداری نماید و به نام خود کند.

کفش های آل استار

کفش های آل استار

۶ـ طرفداران کفش آل استار مدل جی پی افرادی همچون جیمز دین و الویس پریسلی هستند که بسیار کم نامی از آن ها به میان آورده شده و تقریبا هیچ کس شناختی از آن ها ندارد.
۷ـ از کفش های کتانی آل اتستار مدل جی پی دو نوع وجود دارد که با نام های جی پی جک و جی پی سیناتور شناخته می شوند و شما می توانید بسته به سلیقه ونظر خود یکی از این دو نوع کتاتنی جذاب را برای خود انتخاب کنید.
۸ـ برای شناختن کتانی های آل استار مدل جی پی کافی است به علامت لبخندی که در پنجه کفش وجود دارد دقت کنید. تمامی این موارد به شما کمک می کند تا در مورد کفش های کتانی آل استار بدون خطا عمل کرده وو کفشی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی راحتی پاهای شما را نیز در پی داشته باشد.

کفش های آل استار از لحاظ زیبایی با وجود همه سادگی ای که دارند بسیار جذاب و شیک می باشند و برای دوست داران استایل اسپرت یک گزینه بسیار خوب به شمار می روند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *