#


برای انتخاب لباس مجلسی سفید چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

لباس مجلسی سفید
25 سپتامبر 2017 بدون نظر 1191 بازدید

برای انتخاب لباس مجلسی سفید چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

ویژگی های انتخاب لباس مجلسی سفید چیست؟

از جمله رنگ هایی که به راحتی قابل ست شدن با سایر رنگ ها است می توان به رنگ سفید اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم چند ترکیب ساده را که به همراه لباس سفید خود می توانید داشته باشید تا زیباتر دیده شوید را به شما معرفی کنیم.

رنگ پوست خود را فراموش نکنید

در انتخاب لباس سفید مجلسی عوامل بسیار یدخیل است امامهمتر از همه آن ها رنگ پوست است که درنظر گرفتن آن هم می تواند موجب زیبایی شما شود و هم اینکه ظاهر شما را بد جلوه دهد. بنابراین هنگام انتخاب لباس سفید رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمائید.

خانم هایی که دارای پوست سفیدی هستند که به سردی میزند(رنگ پوستشان به آبی وصورتی نزدیک تر است) باید از لباس های سفیدی که کلاسیک هستند و نسبت به دیگر لباس های سفید براق ترند یکی را مورد پسند قرار دهند.این دسته از خانم ها در مورد اکسسوری بهتر است به سراغ آن هایی بروند که به رنگ نقره ای هستند. استفاده از لوازم نقره ای کمک می کند تا استایل کاملتری داشته باشند.

لباس مجلسی سفید

لباس مجلسی سفید

برخی از خانم ها گمان می کنند چون رنگ پوستشان سفید است پس پوشیدن لباس سفید باعث خواهد شد بد به نظر برسند درحالی که این یک باور غلط است و اگر در انتخاب هر لباسی نکاتی که گفته می شود رعایت شود همین امر موجب می شود که بهترین انتخاب را داشته و بتوانید یک تیپ زیبا و فوق العاده بای خود تشکیل دهید.

آن دسته از خانم هایی که پوست سبزه دارند و رنگ صورتشان تا حدودی به زرد و نارنجی میزند می توانند لباس سفید شیری و یا لباس سفیدی که تن کرمی دارد برای پوشیدن انتخاب کنند. این گروه از خانم ها بهتراست در مورد اکسسوری ها آن هایی را که به رنگ طلایی هستند برای کامل تر کردن تیپ خود انتخاب کنند تا شیک و بینظیر دیده شوند.

پیشنهادی که برای خانم های با پوست تیره داریم این است که هنگام انتخاب لباس مجلسی سفید به سراغ آن هایی بروید که به رنگ عاجی و یا کرمی هستند. این رنگ از لباس ها باعث می شوند زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسید و برای استایل خوب داشتن کمک کننده می باشد. از لباس های سفیدی که دارای آستر هستند نیز استفاده کنید ولی به یاد داشته باشید برای لباس مجلسی سفید بهتر است از پارچه های پنبه و یا کتان استفاده شده باشد.

لباس مجلسی سفید

لباس مجلسی سفید

کفش ها و لوازم تزئینی که قرار است به همراه لباس سفید خود استفاده کنید می تواند از رنگ بژ نیز باشد. حال متوجه شدید که دقت در نکات ریز باعث می شود تا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید فقط کافی است کمی ریسک کرده و با توجه به بسیاری از نکات اقدام به انجام هر کاری کنید، در پایان خواهید دید که پوشیدن لباس سفید برای هر فردی می تواند یک انتخاب عالی محسوب شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *