#


چگونه با سوئیشرت یک خانم جذاب شوید؟

سوئیشرت
23 سپتامبر 2017 بدون نظر 1473 بازدید

چگونه با سوئیشرت یک خانم جذاب شوید؟

چگونه با سوئیشرت یک خانم جذاب شوید؟

اغلب خانم ها دوست دارند در برخی مواقع یک تیپ راحت برای خود داشته باشند.این گروه از خانم ها می توانند به جای پوشیدن لباس های سخت به سراغ انتخاب سوئیشرت بروند.
این سبک لباس می تواند برای پوشیدن در درون خانه ویا حتی بیرون از آن نیز مورد استفاده قرار بگیرد.سوئیشرت ها بهترین گزینه برای پوشیدن در هوای نه چندان سرد هستند ولی شما می توانید این مدل از لباس ها را در فصول سرد سال هم بپوشید و با رعایت قواعد پوشیدن آن مرتب به نظر بیائید.

سوئیشرت

سوئیشرت

استفاده از سوئیشرت به عنوان یک لایه بیرونی

می توانید از سوئیشرت ها به عنوان یک لایه از لباس هایی که در زمستان می پوشید استفاده کنید.این کار به شما کمک می کند خودمانی تر از همیشه به نظر بیایید و در وضعیت هوایی مختلفی به راحتی قادر باشید لباس های خود راکم کرده ویا در هوای بسیار سرد از روی آن لباس دیگری هم بپوشید.
پوشیدن سوئیشرت ها می تواند باعث شود که بدن خود را با هر شرایطی منطبق کنید و یک استایل راحت و شیک را برای شما در پی خواهد داشت.

سوئیشرت

سوئیشرت

پوشیدن سوئیشرت از زیر پالتو

در هوای بارانی هیچگاه پالتوها جواب گوی شما نیستند و به خاطر نداشتن کلاه باعث می شوند که اگر چتر به همراه نداشته باشید زیر باران حسابی خیس شوید.
شما برای در امان ماندن از باران می توانید از زیر پالتوی خود سوئیشرت بپوشید و زمانی که باران شروع به باریدن می کند کلاه آن را بر سر بگذارید.
اگر از زیر پالتو و سوئیشرت خود مانتو پوشیده باشید می توانید زمان هایی که هوا گرم تر است پالتوی خود را درآورده و با سوئیشرت بمانید.

 سوئیشرت

سوئیشرت

پوشیدن سوئیشرت از زیر کت یا ژاکت

در هوای سرد فصل زمستان گاهی اوقات پوشیدن یک کت یا ژاکت برای گرم ماندن کفایت نمی کند. آن دسته از افرادی که اهمیت زیادی به شیک پوشی میدهند و در عین حال می خواهند از گزند سرما در امان باشند می توانند از زیر کت و یا ژاکت خود سوئیشرت پوشیده و با یک تیر چند نشان را هدف قرار دهند.

قرار دادن سوئیشرت زیر کاپشن

برخی از کاپشن ها به گونه ای هستند که کلاهی ندارند و نمیتوانند به خوبی از بدن در مقابل سرما محافظت کنند.
اگر شما هم اینچنین کاپشن هایی دارید که فاقد کلاه بوده و از لحاظ قدی نیز کوتاه هستند می توانید از زیر آن یک سوئیشرت مناسب بپوشید.

سوئیشرت

سوئیشرت

انجام این کار به شما کمک می کند هم از سرمای هوا در امان باشید و هم در لحظاتی که باران می گیرد کلاه آن را بر سر بگذارید.
پوشیدن سوئیشرت در زیر کاپشن سبب می شود که در مواقعی که هوا گرم می شود به راحتی کاپشن خود را درآورده و با پوشیدن یک سوئیشرت از روی مانتوی خود در عین جذابیت راحت نیز باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *