#


لباس بافتنی مردانه/ نکات کلیدی در انتخاب لباس بافتنی مردانه 

لباس بافتنی مردانه
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 1973 بازدید

لباس بافتنی مردانه/ نکات کلیدی در انتخاب لباس بافتنی مردانه 

نکات کلیدی در انتخاب لباس بافتنی مردانه 

همیشه با تمام شدن تابستان و شروع هوای سرد به سراغ لباس های بافتنی خود می رویم و گاهی برای خرید لباس بافتنی جدید اقدام می کنیم.
از آنجایی که لباس های بافتنی اغلب وزن کمی دارند و از مزیت راحت بودن نسبت به پالتوها و زاکت ها برخوردار هستند بیشتر مورد تائید قرار می گیرند و بیشتر اوقات مردان به پوشیدن لباس های بافتنی علاقه نشان می دهند.
باید بدانید مانند تمام لباس ها انتخاب و خرید لباس های بافتنی هم قواعد خاص خودش را دارد که باید هنگام خرید و حتی در زمان پوشیدن مورد توجه قرار بگیرد.

دراین مقاله ما سعی کردیم اصول و قواعدی که باید هنگام انتخاب لباس های بافتنی مورد توجه قرار بگیرد را فراهم کنیم.

۱ـ استفاده از پیراهن های رسمی را به بعد موکول کنید

اگر تمایل دارید یک استایل رسمی داشته باشید که بیانگر خلاقیت وهوشمندی شما باشد بهتر است به سراغ لباس های بافتنی بروید. شما در پوشیدن لباس های بافت این امکان را دارید که از پوشش چند لایه ای به همراه بافت خود استفاده کرده و یک استایل رسمی برای خود تولید کنید.
ترجیحا از زیر بافت خود یک پیراهن دکمه دار را برای پوشیدن انتخاب کنید و سعی کنید که یقه پیراهنتان از زیر بافت دیده شود.
اگر از پولوشرتی که یقه دار است استفاده می کنید به سراغ مدل هایی بروید که یقه آن خیلی بزرگ نباشد چرا که پوشیدن پولوشرت هایی که یقه بزرگی دارند باعث می شود استایل شما بد جلوه کند و این اصلاً خوب نیست.
از پولوشرت هایی استفاده کنید که قد آنها از بلند تر از قد لباس بافت تان باشد. پوشیدن پولوشرت هایی بلند تر از لباس بافت و مشخص شدن از زیر آن کمک می کند تا ظاهری جذاب تر داشته باشید.

لباس بافتنی مردانه

لباس بافتنی مردانه

۲ـ یک استایل بهاری برای خود درست کنید

مردانی که تمایل دارند یک استایل بهاره برای خود داشته باشند باید بالاتنه را بسیار زیبا درست کرده باشند و بعد از آن پوشش مناسبی را برای قسمت پائینی بدن خود برگزینند.
برای اینکه بتوانید ست مناسبی به همراه لباس بافت خود داشته باشید بهتر است به سراغ شلوار های کتان که رنگی نیز هستند بروید.
البته شلوارهای جین و شلوارهای شش جیب وحتی شلوارهای اسلش و شلوارهایی به رنگ خاکی می تواند تکمیل کننده استایل بهاری شما باشد. این شلوار ها هرکدام به نوبه خود می توانند یک ظاهر زیبا و جذاب را برای شما بسازند. پس در مورد استفاده از آن ها خوب دقت داشته باشید.

اگر لباس بافت شما دارای عرض بیشتری است بهتر است در مورد شلوار به سراغ مدل هایی که جذب بدن هستند و یا به تازگی مد شده و کمی کوتاه هستند بروید که با بافت عریض شما هماهنگی کاملی خواهند داشت.

۳ـ دقت در انتخاب رنگ مناسب

اگر قصد داشته باشید رنگ های بهاره را برای لباس بافتنی خود انتخاب کنید بهتر استبه سراغ رنگ هایی همچون کرم و رنگ قهوه ای پر رنگ بروید. رنگ بژ هم می تواند گزینه مناسبی برای شما به حساب بیاید اما این رنگ و رنگ قهوه ای از نوع کم رنگش خیلی سخت می توانند با لباس های دیگر هماهنگ شوند.

اگر بافت تان یکی از این رنگ ها را دارد بهتر است یک لباسی که رنگ مشکی دارد را با بافت خود همراه کنید. این کار به جذابیت استایلتان کمک بسیاری خواهد کرد. شما می توانید یک شلوار به رنگ مشکی بپوشید و یا این رنگ را در پیراهنی که زیر بافت می پوشید استفاده کنید.
تاثیری که رنگ مشکی در خودنمایی رنگ بافت شما دارد غیر قابل انکار خواهد بود پس در یک استایل بهاری هرگز اهمیت رنگ مشکی را فراموش نکنید.

لباس بافتنی مردانه

لباس بافتنی مردانه

۴ـ کفشی مناسب با بافت تان بپوشید

در مورد کفش هایی که می توانید با لباس بافت خود بپوشید بهتر است به سراغ کفش های بروگاسی که به رنگ قهوه ای هستند بروید چرا که این کفش ها بسیار راحت قابلیت هماهنگی با لباس بافت شما را خواهند داشت و باعث می شوند ظاهر شما مدرن و به روز دیده شود.
علاوه براین کفش ها شما می توانید بوت و کتانی های طرحدار را هم در بین گزینه های انتخابی خود قرار دهید و با توجه به نوع استایلی که می خواهید داشته باشید می توانید به سراغ هرکدام از این کفش ها که دوست دارید بروید.
زمانی که احساس می کنید پوشیدن کتانی های طرحدار باعث می شود یک استایل غیر رسمی داشته باشید بهتر است بوت هایی را که به نام بوت چلسی شناخته می شوند برای ست کردن با بافت خود استفاده کنید.

۵ـ روش های پوشیدن بافت برای آقایان

بافت های مردانه را می توان به چند روش ساده پوشید و در عین حال بینظیر دیده شد. یکی ازاین روش ها این است که دکمه پائینی آآن را باز بگذارید و روش دوم این است که آستین خود را کمی تا کنید.
این دو روش این روزها در دنیای مد بسیار مورد توجه مردان هستند و باعث می شوند استایلتان به زیبایی دیده شود.

هنگام پوشیدن لباس بافت توجه داشته باشید که صورت تان کمی ته ریش داشته باشد؛ داشتن ته ریش بهتر از داشتن ریش و یا حتی به طور کلی نداشتن آن باعث می شود چهره شما یک جذابیت مردانه خاص داشته باشد.
مدل مویی هم که انتخاب می کنید تا به لباس بافت شما بیاید هم می تواند جزو مدل موهای بلند باشد و هم می توانید دورتادور موهای خود را کوتاه کنید و فقط اجازه دهید بالای سرتان مو داشته باشد.

در مورد اکسسوری هایی که برای ست کردن با لباس بافتنی خود انتخاب می کنید می توانید هم از کلاه هایی که به نام فدورا معروف هستند استفاده کنید و هم از کلاه های بیس بالی پشمی. تمام این اکسسوری ها به تیپ شما خواهند آمد و جذابیت شمارا دوچندان خواهند کرد.عینک هم می تواند گزینه مناسبی برای ست کردن با لباس بافت باشد. مطمئا با رعایت این اصول و قواعد می توانید یک استایل جذاب و مدرن داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *