#


چکار کنیم که شیک باشیم؟ (مخصوص آقایان): بخش دوم

چکار کنیم که شیک باشیم؟ (مخصوص آقایان): بخش دوم
21 آگوست 2017 بدون نظر 1015 بازدید

چکار کنیم که شیک باشیم؟ (مخصوص آقایان): بخش دوم

یک قدم جلوتر از تی شرت

اگر می خواهید دقیقا بدانید چیست باید به شما بگوییم چیزی شبیه یک قدم جلوتر از تی شرت و شاید بهتر باشید بگوییم تی‌شرت‌های مدل جدید؛ یقه گرد و دكمه‌دار، فیت تن و راسته‌ مانند که انها را Henleys می نامند. ویژگی چنین تی‌شرتی به خصوص با رنگ سفید قابلیت ست كردن آن را با همه رنگ شلواری به خصوص از نوع جین و كتان بالا می‌برد. این لباس اما قطعا مناسب وقت‌هایی است كه قرار است تیپ اسپرت و راحت بزنید. شاید برای هر مردی بد نباشد چنین تی‌شرتی در كمد لباسش داشته باشد. این تی شرت برای عصرهایی كه می‌خواهید با همسرتان به بیرون بروید مناسب‌ترین گزینه است؛ آن هم بدون توصیه همسر درباره نوع پوشش. بیشتر خانم‌ها چنین استایلی را کاملا میپذیرند.

لوازم فرعی یا همان اكسسوارهای مكمل

اكسسوری‌ها در شكل و شمایل و البته مقدار مناسب می‌توانند مكمل خوش استایلی یک آقا باشند. دقت کنید که از انها درست و بجا استفاده کنید چون همانطور که شما جذاب میکنند در نقطه ی مقابل میتوانند به اسانی باعث تخریب تیپ شما بشوند و در همین رابطه نكات ظریفی وجود دارد كه باید به آنها توجه ویژه كرد. یک ساعت شیک و مناسب با تیپ رسمی یا غیررسمی می‌تواند همیشه به ظاهر یک آقا، وقار و جذابیت بیشتری بدهد.

استفاده از اكسسوارهای بجا و موقعیت مناسب نشان می‌دهد شما به عنوان یك مرد چقدر به جزئیات ظاهر خود اهمیت می‌دهید كه این به خودی خود یك حسن محسوب می‌شود. اما باید حواس تان باشد در استفاده از اكسسوارها به خصوص دستبند و انگشتر زیاده روی نكنید. شاید یک دستبند چرمی یا یک حلقه رینگی برای متاهل ها خیلی جذاب و مناسب باشد اما زیاده‌روی در تعداد دستبند یا انگشتر می‌تواند به همان نسبت سلیقه شما را زیر سوال ببرد.

یقه هفت

وقتی یک آقا لباس یقه‌ هفت می‌پوشد یعنی اینكه حسابی به استایل و ظاهر خود اهمیت می‌دهد و از خوش‌ لباسی‌اش محافظت می‌كند. باید این نكته را بدانید كه بلوزهای یقه‌هفت استایلی بین رسمی و غیررسمی است. شاید چنین لباسی بیشتر برای كار مناسب باشد؛ البته مشروط بر اینكه قرار نباشد در یك جلسه تمام رسمی حاضر شوید.

شما می‌توانید انواع سو شرت‌های یقه‌ هفت را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف داشته باشید اما باز هم اگر بنا به انتخاب باشد همان رنگ‌های سبز زیتونی، آبی نفتی یا سورمه‌ای و رنگ ماسه‌ای بهترین گزینه‌ها خواهند بود.

 شلوار جین یا همان لی به علاوه تی شرت سفید

شاید به ظاهر ماجرا خیلی ساده به نظر می‌رسد. اما واقعیت این است كه در نتیجه یک تحقیق مشخص شده بیشتر خانم‌ها چنین استایلی را برای همسر خود بسیار می‌پسندند. نكته كلیدی در چنین استایلی به تی‌شرت برمی‌گردد. تی‌شرت سفید نباید خیلی آزاد و گشاد باشد و نه خیلی تنگ و فیت. همین ویژگی است كه چنین استایلی را جذاب می‌كند. شلوار جین اما باید فیت باشد نه تنگ. به این ترتیب شما یك تیپ راحت و ساده زده‌اید كه می‌تواند نشان دهد در عین سادگی می‌توان خوش تیپ هم بود.

كت و شلوار فیت

آیا می‌دانستید آقایانی كه كت و شلوارهای فیت به تن می‌كنند و كاملا آراسته هر جا كه می‌روند رد عطرشان را به جا می‌گذارند، به لحاظ روانی بیشتر مورد اعتماد دیگران قرار دارند؟ خب حالا كه این نكته را دریافتید بهتر است اگر بنای خریدن و پوشیدن كت و شلوار را گذاشته اید مستقیم سراغ انواع فیت آنها بروید. با پوشیدن كت و شلوارهای گشاد به نوعی در ظاهر خود اغراق می‌كنید، چاق تر و سن دارتر به نظر می رسید و نوعی بی‌قوارگی در استایل‌تان مشهود می‌شود اما وقتی كت و شلوار فیت به تن می‌كنید طبیعی است كه لاغرتر، كشیده‌تر و البته كم سن و سال تر هم به چشم بیایید. نكته دیگر درباره كت و شلوار موقعیت‌سنجی برای پوشیدن آن است.

شاید كت و شلوار برای اولین روز كاری شما گزینه مناسبی باشد اما برای اولین دیدار با خانمی كه قرار است زن زندگی‌تان شود زیادی رسمی و خشك است. كت و شلوار اگر بنا به موقعیت، صحیح پوشیده شود قطعا شما را فردی با اعتماد به نفس و قدرتمند نشان خواهد داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *