#


ساعت های مچی Louis Vuittion با بند های زیبای متغیر

ساعت مچی
10 آگوست 2017 بدون نظر 1913 بازدید

ساعت های مچی Louis Vuittion با بند های زیبای متغیر

” Louis Vuittion ” هنوز هم در بازی ساعت ها حضور دارد !!!

به نظر می رسد بعضی از قدرتمند ترین های مد مانند لوئیس وایتون واقعا خریداران خود را درک می کنند . محصولات آن ها همیشه دارای اندازه مناسب ، کیفیت و رنگ های متنوع هستند ؛ دقیقا همان چیز هایی که ما دنبال آن هستیم . جدید ترین تغییرات در مجموعه Louis Vuitton از روند خوب گذشته خود مستثنی نیست .

معرفی مجموعه جدید Tambour Moon Watch تنها در مورد یک بازی کلاسیک ( مجموعه Tambour Moon Watch دارای یک لبه مقعر که یک شکل هلال شفاف خاص را ایجاد می کند که به طرز فوق العاده ای بازتاب کننده نور است ) نیست .

همچنین اولین Louis Vuitton هایی هستند که برای اولین بار قابل تغییر بند هستند . در حال حاضر در دسترس برای خرید مشتری های ثابت خود است . این ساعت ها با قابلیت تغییر بند به دارندگان خود اجازه تنوع بیشتری با صرفه جویی اقتصادی روزانه می دهد . ( تا هر روز یک بند را استفاده کنید و از ساعت خود خسته نشوید . )ساعت مچی

کلاسیک و زیبا ولی جدید مثل همیشه …

هم اکنون تمام اندازه های ساعت های Tambour موجود است از جمله اورجینال ، ماه و همان Slim البته با اندکی تغییر و به روز رسانی جدید که دارای Louis Vuitton Eclipse Monogram است ، که یک چرخش مدرن بر روی حروف کلاسیک همراه با عقربه ها و اعداد براق و شب نما دارد . بند این ساعت های خود را در ۳۰ سبک مختلف برای مردان و زنان می توانید تغییر دهید .

این مجموعه از لویس ویتتون از پوست و پارچه ساخته شده است درست به خوبی پلاستیک حتی شاید بهتر . حفظ ظاهر سنتی و تطبیق آن با ساعت های مدرن ، کار بسیار دشواری است اما لویس ویتتون با بند های قابل تعویض در الگو های کلاسیک ، به راحتی و ظرافت تمام این امر را ممکن ساخته و پاسخ همه سلیقه ها را داده است .

توانایی میکس کردن و مطابقت دادن سبک های مختلف با هر یک از قطعات ساعت بسیار مشکل بوده اما به نظر میرسد برند Louis Vuitton این راه را برای مشتریانش با تجربه و قدمتی که دارد ، هموار ساخته است .

فقط زمانی که فکر میکنیم دقیقا همان چیزی را که میخواهیم پیدا کردیم ، برند Louis Vuitton ما را به یاد آن می اندازد ، که چیزی حتی بهتر از آن وجود دارد و با قرار دادن ساعت در مچ دست خود به این موضوع پی می برید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *