#


رعایت چند نکته اسان برای جذابیت و شیک بودن!

رعایت چند نکته اسان برای جذابیت و شیک بودن!
8 آگوست 2017 بدون نظر 881 بازدید

رعایت چند نکته اسان برای جذابیت و شیک بودن!

خب باید این را یاد آور شد که اصلا مهم نیست در چه زمانی و فصلی هستیم یا چه چیز هایی به عنوان مد یاد مشوند! رعایت این نکات قطعی و کاربردی برای هر زمانی هستند و تاریخ انقضا ندارند و همچنین به شما یاد میدهد تا لباس‌هایتان را با اصول انتخاب کنید نه بر این پایه‌ که حدس و گمان شما گفته است.

سعی کنید استایل مردانه و زنانه را با هم در بیامیزید

توجه کنید که آمیختن عناصری مانند وقار و شخصیت زنانه و زیرکی و ذکاوت مردانه ظاهری جذاب و بدون جای ایراد را برای شما به ارمغان می آورد. بطور مثال شاید عجیب باشد اما ما کت چهارخانه‌ی زنانه با پارچه‌ی کلاسیک مردانه را به شما پیشنهاد میدیم یا اینکه استایلی از نوع دیگر را انتخاب کنید و کت و شلوار سنتی مردانه‌ را با یک تاپ نازکِ حریر زنانه ست کنید.

عجیب است اما روی اطراف کفش‌هایتان تمرکز کنید

زیرکانه ترین راه برای خلق یک ست این است که از انتها آغاز کرده و کم کم به جلو بروید. اگر قصد دارید تمام طول روز این‌ طرف و آن‌ طرف بدوید و جنب و جوش زیادی دارید به ناچار باید کفشی با پاشنه‌ی تخت را انتخاب کنید. پس لباس‌ها و کفش‌هایی را انتخاب کنید که مناسب حرفه‌ی شما باشد. کفش‌هایی با طرح و رنگ فوق‌العاده، در عین حال متناسب با طرح لباس چهارخانه‌ی خود انتخاب کنید و ابدا آن را به بعدا درباره‌اش فکر می‌کنم، موکول نکنید؛ خلاصه اینکه مطمئن شوید که از فرق سر تا نوک پا خوب با هم ست و هماهنگ شده‌اند.

یک وسیله‌ی تزئینی به ست لباس‌های خود اضافه کنید

شما میتوانید سبک شخصی خود را انتخاب کنید و باعث شناخته شدن ان شوید. دست‌بند پارچه‌ایی دست‌ساز خودتان، گردنبند طبقه‌ایی و یا حتی کمی خلاقیت در بستن شال کلاسیک. در کمال احترام به طراحان Coco Chanel، بیشتر از این دیگر اغراق‌آمیز است.رعایت چند نکته اسان برای جذابیت و شیک بودن!

سایز های بزرگ تر و حس بهتر و بیشتر
شاید دور از عقل باشد، اما لباس‌های سایز بزرگ می‌توانند گمراه کننده باشند. ران‌هایتان را با ستی متشکل از یک دامن بزرگ و تاپ برش‌دار، باریک‌تر جلوه دهید و یا بالای تنه‌ی بزرگ خود را زیر یک بلوز گشاد و شلوار لوله تفنگی، پنهان کرده و کوچک‌تر نشان دهید. بدین ترتیب اینطور به نظر می‌رسد که در زیر لباس‌های پف‌دار نیز خطوط باریک ادامه دارند.

شیک تر شدن با لباس های غیر رسمی

به هیچ وجه ادعایی مبنی بر اینکه، انتخاب سبک‌های بی‌پروا و ساده مانند ست کردن دو جنس متفاوت، فرد را بی‌اهمیت و سطحی جلوه می‌دهد، وجود ندارد. بالاتنه‌ایی ضخیم با پایین‌تنه‌ایی ابریشمی، رسمی و بلند! یک ژاکت ضخیم و دامنی از ابریشم با رنگ‌های هماهنگ، ستی مدرن را به ارمغان می‌آورد. اجازه دهید وسیله‌ی‌ تزئینی لباستان از حس شخصی و شهودی شما حکایت کند. پاشنه‌های سوزنی و جواهرات شلوغ شما را به اوج شیک‌‌پوشی می‌برد.

لباس های تک رنگ با سایه‌های مختلف

پوشیدن لباس‌های تک‌ رنگ با یکدیگر دلیل بر بی‌ذوقی است! تلفیقی از سایه‌ی روشن و تیره‌ی یک رنگِ خاص، پویایی و جلوه‌ی بیشتری به شما می‌بخشد. تنوعی از سایه‌ها اوج جلوه‌گری را خلق می‌کنند: سایه‌های تیره‌تر کم‌تر مرکز توجه قرار می‌گیرند، حال آنکه سایه‌های روشن‌ مرکز توجه می‌شوند.

مشخص کردن خط کمر درصورت تردید

مهم نیست که چه سن و سالی دارید، همیشه لباس‌هایی که از کمر برش خورده‌اند همواره یکی از شگردهای لاغر جلوه نمودن هستند. لباسی چهارخانه‌ متناسب اندام خود بیابید که از کمر برش‌دار باشد و یا برای جلوه‌ی بهترِ لباس‌های گشاد از یک کمربند استفاده کنید تا مرکز توجه شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *