#


برند ولا از سوفیا ترنر دعوت به همکاری کرد !!!

برند
4 آگوست 2017 بدون نظر 1357 بازدید

برند ولا از سوفیا ترنر دعوت به همکاری کرد !!!

افراد مشهور به کمک برند های مشهور به دنبال شهرت بیش تر !!!

بازیگر معروف سوفیا ترنر که در فیلم X-Men و سریال Game Of Thrones هنر نمایی کرده است به عنوان سفیر تجاری برند Wella Professionals برگزیده شده است .

سوفیا ترنر مشهور با بیش از ۵ میلیون فالوور در پیج Instagram خود اکنون یکی از چهره های جدید Wella به شمار می آید .

سوفیا ترنر ، بازیگر زن ۲۱ ساله ای است که در سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت در شبکه HBO بازی کرده است ، اکنون نام تجاری Wella Professionals را با خود به همراه آورده است .

ترنر دارای پنج میلیون نفر فالوور در Instagram است ، و همچنین دارای پروفایل شخصی از طریق سریال Game of Thrones و سری فیلم های X-Men است .

این شرکت می گوید ” که دلیل انتخاب شدن او این است که وی ” استایل سبک ” را با خود به همراه دارد و در تغییرات رنگ مو و استایل بسیار جسور و نترس است . البته در کنار زیبایی کم نظیرش . “

خود سوفیا ترنر نیز می گوید : ” من افتخار می کنم که به عنوان کارشناس حرفه ای Wella ، یک نام و برند تجاری معروف و عالی ، زنان را تشویق می کنم که در انتخاب هایشان جسورانه عمل کنند ، و این به منزله ی افتخار برای من است . همکاری با افراد خلاقی مثل آن ها بسیار خوب است ، زیرا آن ها به شخصیت حقیقی من خارج از صفحه روح می دهند و به من اجازه می دهند که شخصیت خود را خارج از صفحه نمایش نیز بیان کنم . “

هشتگ اختصاصی ترنر Sophiexwella# ..!

او در ماه آینده در کمپین های تابستانی و پاییز Wella Professionals ظاهر می شود . سونیا داو ، هنرمند مشهور Wella Professionals ، با افراد مشهور مسیحی که در زمینه استایل مو فعالیت می کنند ، در کمپین کار می کند . ترنر همچنین در بازاریابی جهانی ، تبلیغات چاپی و دیجیتال ، نمایش در فروشگاه و رسانه های اجتماعی (هشتگ Sophiexwella# ) ظاهر خواهد شد .

برند
Wella Professionals در تجارت ، تمرکز بر محصولات مو سالنی ، رنگ مو حرفه ای و خدمات زیبایی را مورد هدف خود قرار داده است و در این راه از سوفیا می تواند به بهترین شکل استفاده کند .

لورا سیمپسون ، افسر ارشد بازاریابی زیبایی Coty Professional Beauty ، می گوید : ” او یک هنرمند استثنایی است که نشان دهنده یک نسل از زنان است که دوست دارند خود را با رنگ موی فوق العاده و رنگارنگ ارضا کنند . نتایج رنگ های منحصر به فرد فقط با استفاده از بهترین محصولات و خدمات و در سالن آرایش قابل مشاهده است ، چیزی است که Wella Professionals با افتخار با همکاری سوفیا ترنر به میلیون ها زن و مرد در سراسر جهان ارائه می دهد . “

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *