#


چگونه برند بربری به اوج شهرت رسید؟

بربری
23 ژوئن 2017 بدون نظر 1175 بازدید

چگونه برند بربری به اوج شهرت رسید؟

چگونه برند بربری به اوج شهرت رسید؟

با وجود شناخته بودن برند بربری در سراسر دنیا ممکن استبرخی آن را خوب نشناسند  و از تحولاتی که در طول سالیان دراز داشته بی اطلاع باشند. امروز قصد داریم در مورد این برند جهانی قدری صحبت کرده و بیشتر آن را بشناسیم.

پارچه های شطرنجی دلیل شهرت و شناخته شدن این برند می باشد؛ این مارک معتبر جهانی داردای اصالتی انگلیسی بوده و در دنیای مد و فشن و حتی عطر و ادکلن دارای محصولات مختص به خود است.

بربری در ابتدای خط شروع

بربری

بربری

بنیان گذار این برند در ۲۷ آگوست سال ۱۸۳۵ در دهکده کوچکی که نزدیک شهر لندن قرار داشت و به نام بروکهام گرین شناخته میشد به دنیا آمده ودر نوجوانی در یک پارچه فروشی کوچک آغاز به کار کرد اما چند سال بعد یک مغازه کوچک لباس فروشی در بیسینگ استاک برای خود باز کرد ولی در اوایل  کارش هیچ موفقیتی را کسب نکرد.

زمانی که دید موفقیت چندانی ندارد تصمیم گرفت تمام تمرکز خود را بر روی لباس های بیرونی بگذارد. او بخاطر دردهای روماتیسمی ای که داشت تصمیم گرفت بارانی هایی از جنس نخ تولید کند که هم مناسب آب و هوای بارانی انگلیس بوده و هم اجازه نفس کشیدن را به پوست بدهد. این فکر توماس بربری سرآغاز پدید آمدن پارچه گاباردین شد و از همان سال یعنی سال ۱۸۸۰ به یک شهرت جهانی دست پیدا کرد.

افتتاح شعبه دوم بربری

دفتر مرکزی بربری در شهر لندن و در سال ۱۸۹۱ باز گشایی شده و به شعبه دوم اختصاص یافت.مارک بربری اقدام به تولید لباس های ضد آب همچون بارانی و ترنچ کت کرد که در جنگ جهانی اول بسیار مورد استفاده سربازان ارتشی قرار گرفت.صاحبان برند بربری در سال ۱۹۰۴ توانستند لوگوی خود را به ثبت رسانده و تبدیل به یک برند جهانی شدند. یک فرد نروژی به نام کاپیتان روآلد آموندسن در سال۱۹۱۱ برای اولین بار لباس های ضد آب مارک بربری را پوشید و با سفر به قطب جنوب کیفیت آنها راتائید کرد.

نخستین فروشگاهی که در ژاپن توسط برند بربری تاسیس شد و اقدام به فروش برخی از لباسهای تولید شده این برند را در معرض فروش قرار داد.

پارچه های شطرنجی عمده ترین دلیل معروفیت برند بربری به حساب می آیند که در سال ۱۹۲۰ توسط این برند جهانی داخل کت ها و بارانی ها مورد استفاده قرار گرفت که بسیار شیک و جذاب بود و به لباس ها طرحی فوق العاده میداد.

فیلم های بسیار مشهور و کلاسیک هالیوودی از لباس های تولیدی بربری استفاده می کردند که باعث شهرت هرچه بیشتر این برند گردید.

فروشگاه های بزرگ یونیور سال در سال ۱۹۵۵ لوگوی بربری را خرید ولی پیش از خرید لوگو پارچه های شطرنجی که مخصوص برند بربری بود مدت ها در سراسر جهان در حال خرید و فروش و استفاده مردم بود.

حوزه های کاری برند بربری

بربری

بربری

نخستین کلکسیون لوازم تزئینی بربری در سال ۱۹۶۰ وارد بازار جهانی شد که کیف های دستی و چمدان ها هم جزو این کلکسیون به شمار میرفتند. این برند جهانی به فعالیت در این حوزه ها اکتفا نکرده و اقدام به تولید عطر و ادکلن نیز کرد که روزانه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که کم کم داشت از محبوبیت بربری کاسته می شد و این برند به یک نام تجاری قدیمی تبدیل شده بود از پارچه های شطرنجی بر روی چتر و کیف و شال و روسری وحتی چمدان کار گرفته شد و باعث شد این برند مجدداً به اوج شهرت خود باز گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *