#


راهکارهای کلیدی درانتخاب شال گردن مناسب

شال گردن
18 ژوئن 2017 بدون نظر 1307 بازدید

راهکارهای کلیدی درانتخاب شال گردن مناسب

راهکارهای کلیدی درانتخاب شال گردن مناسب

در فصول سرد سال استفاده از شال گردن یکی از الزامات تحمل سرما می باشد که گویا بدون آن پائیز وزمستان به آخر نمی رسد.از سوی دیگر پوشیدن شال گردن درهوای سرد به شما استایلی زیبا ومنحصر به فرد خواهد داد.اکنون بهتر است بدانیم چه مراحلی راباید طی کنیم تا بتوانیم یک شال گردن زیبا ومناسب را بیابیم ویا حتی شال گردنی که قصد انتخابش را داریم چه ویزگی هایی باید داشته باشد؟ امروز ما دراین مقاله قصد داریم پاسخگوی تمام این سوالات باشیم پس تا انتها کنارما باقی بمانید.

توجه ودقت درجنس الیاف یک شال گردن بسیار حائزاهمیت می باشد؛البته به خاطر داشته باشید انتخاب جنس شال گردن به سردی وگرمی هوا وهمینطور مکانی که می خواهید آن را مورد استفاده قرار بدهید بستگی دارد.به همین دلیل است که شال گردن ها رابه دو گروه شال گردن های ضخیم ونازک دسته بندی کرده اند.

به طور معمول شال گردن های ضخیم از جنس پشم می باشند ودر فصل زمستان بسیار کاربرد دارند وشال گردن های نازک که ازجنس ابریشم وپارچه کشمیری هستند بیشتر مورد استفاده درفصل پائیز هستندکه صد البته قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر شال گردن ها خواهند داشت.

شال گردن

شال گردن

رنگ شال گردن مورد دیگری است که باید درانتخاب آن بسیار مورد توجه قرار بگیرد؛اگر تمایل دارید درمحیط های رسمی همچون محل کار خود شال گردن بپوشید توصیه کارشناسان ازمن بپرس به شما این است که ترجیحاً از رنگ های تیره که ساده وبدون طرح می باشند بهره بگیرید ولی اگر می خواهید دریک مکان عمومی شال گردنی داشته باشید پوشیدن رنگ های روشن وطرح هایی که تنوع بالایی دارد می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای انتخاب شال گردن شما باشد.

آیتم دیگری که باید درنظر بگیرید تا بتوانید یک شال گردن زیبا ومناسب را انتخاب نمائید این است که چگونه می خواهید از آن استفاده کنید.اگر دریک مکان رسمی حضور دارید ومی خواهید در آنجا از شال گردن تان استفاده کنید می توانید شال گردن خود را دورگردن ویا حتی در زیر اورکت ویا کت خود بدون این که گرهی به آن بزنید خیلی ساده قرار دهید ولی اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارند از این اکسسوری زیبا برای داشتن یک استایل بی نظیر که توجه دیگران را به خود جلب می کند استفاده کنید حتماً به کارگیری گره های مختلف را دربرنامه پوششی خود قرار داده واز آن ها بهره مند گردید.

همیشه به خاطر داشته باشید که هرگز درمورد شال گردن های کوتاه از گره استفاده نکنید چرا که اصلاً مناسب این کار نیستند وباعث می شوند ظاهر وخنده داری داشته باشید بنابراین اگر احساس کردید در مکانی حضور دارید که نیاز به گره شال گردن دارید حتماً از شال گردن هایی که بلند تر هستند وگره زیبایی خاصی به آن ها می بخشد استفاده کنید تا بتوانید یک استایل جوان وزیبا ودرعین حال متشخص به خود داده وپیش از پیش بدرخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *