#


پوشیدن شلوار جین راهی به سوی شیک پوشی

13 ژوئن 2017 بدون نظر 961 بازدید

پوشیدن شلوار جین راهی به سوی شیک پوشی

پوشیدن شلوار جین راهی به سوی شیک پوشی

زنان و مردان بسیاری هستند که علاقه مند به پوشیدن یک شلوار جین راحت و زیبا می باشند. به طور معمول ما شلوارهای جین را در موقعیت های غیر رسمی پوشیده و با این کار بسیار معمولی به نظر می رسیم. اما با انتخاب بعضی از لوازم جانبی می توانید بسیار خوب و مطابق با مد روز ظاهر شوید. چه قرار باشد به یک میهمانی شب بروید و چه قرار باشد به یک کنفرانس یا جلسه رسمی بروید می توانید شلوار جین پوشیده و ظاهری بسیار شیک و مد و عالی داشته باشید. ما قصد داریم شما را با راه های شیک پوشی به وسیله شلوار جین آشنا کنیم پس تا انتها در کنار ما باشید.

  • شلوار جین را تهیه کنید که به زیباترین وجه ممکن متناسب و سایز اندام شما باشد . اگر قصد شما پوشیدن این شلوار در مراسم و
    شلوار جین

    شلوار جین

    موقعیت های رسمی تر است بهترین کار انتخاب پارچه کتانی تیره می باشد.

  • پیراهنی را که به مد روز نزدیک تر است انتخاب کنید. برای یک خانم انتخاب یک پیراهن توری ، تزئین شده یا ابریشمی برای پوشیدن با شلوار جین بسیار خوب و مناسب خواهد بود. آقایان نیز می توانند از یکپیراهن دکمه دار شیک و مد استفاده کنند که مکمل خوبی برای شلوار جین به حساب خواهد آمد.
  • جواهرات و تزئیناتی را انتخاب کنید که قادر باشد شلوار جین شما را آراسته و مزین کند. برای خانم ها یک گردنبند زیبا مطمئناً زیبایی و جذابیت بیتری به سبک لباسش می افزاید. آقایان هم می توانند یک ساعت تزئینی یا زنجیر با خود داشته باشند که موجب متمایز بودن و جلب توجه دیگران بشود.
  • برای آن که بتوانید شلواتر جین خود را آراسته تر کنید می توانید یک کمر بند مناسب با آن را تهیه نمایید. پوشیدن شلوار جین برای خانم ها می تواند با کمربندهای رنگی ، کمربند زنجیری یا کمربند پارچه ای همراه باشد . آقایان نیز می توانند از یک کمربند چرمی اصل برای زیباتر نشان دادن شلوار جین شان استفاده کنند.
  • کفشی را انتخاب کنید که شیک بودن شلوار جین شما را بیشتر نشان دهد. خانم ها برای رسیدن به این هدف می توانند از یک کفش پاشنه بلند زیبا که مکمل خوبی برای شلوار جین محسوب می شود استفاده کنند. آقایان نیز می توانند یک کفش اسپرت راحت و یا یک جفت کفش چرم برقی پوشیده و ظاهر شیک و فوق العاده خود را تکمیل کنند.

نحوه ی جذابیت در شلوار جین

اکثر خانم ها آرزو دارند که در شلوار جینی که می پوشند زیبا و جذاب به نظر برسند. ما چند حرکت ساده را به شما معرفی می کنیم تا اگر آرزویی این چنین دارید به آن دست پیدا کنید و به کمک آن ها چربی های باسن و ران های خود را آب کرده و آن ها را سفت کنید. شما می توانید این حرکات را سه مرتبه در هفته انجام دهید و هر روز حرکات کششی انجام بدهید تا انعطاف پذیری بدنتان افزایش پیدا بکند. پس از ۶ هفته خواهید دید که این ناحیه از بدنتان درست همانی می شود که می خواستید و از پوشیدن شلوار جین لذت خواهید برد.

حرکت اول : کمان با پا

  • به سمت چپ خوابیده و روی آرنج چپ نکیه بزنید . پای چپ خود را روی زمین نگه داشته و پای راستتان را در مقابل به صورتیکه پنجه پا زمین را لمس کند.
  • عضلات شکم را سفت کرده و بالاتنه و پای چپ را کاملاً ثابت کنید و پس از آن پای راست را به شکل کمان در بالای بدنتان بالا بیاورید. پا را بچرخانید و پشت سر خود پایین بیاورید به طوریکه پایتان به موازات زمین قرار بگیرد. چند لحظه در آن حالت صبر کنید و بعد حرکت را بر عکس به سمت نقطه شروع انجام دهید.

حرکت دوم

  • روی زانوی چپتان زانو بزنید به طوری که پای چپتان پشت سرما باشد. دست چپ را روی زمین پایین شانه چپ قرار داده و و پای راست را صاف کنید به طوری که پنجه ها زمین را لمس کنند.
  • با بالا تنه صاف و شکم سفت پای راست را به موازات زمین بلند کنید و به سمت جلو شش مرتبه با آن دایره بزنید. سعی کنید که حرکت ها کوچک باشند. بعد حرکت را بر عکس انجام داده و پا را عوض کرده و با پای چپ حرکت را انجام دهید.
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *