#


تنوع در کیف های زنانه

کیف زنانه
29 می 2017 بدون نظر 1339 بازدید

تنوع در کیف های زنانه

تنوع در کیف های زنانه

یکی از محبوب ترین اکسسوری هایی که جاودانه ماندند و هرگز از مد نمی افتند کیف ها هستند . مدل های مختلفی از کیف ها در سرار جهان وجود دارد اما چگونه می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد . اغلب ما با وجود اینکه مدل های مختلف کی ف ها را دیده ایم ولی نام آن ها را نمی دانیم . علاوه بر کاربردی بودن کیف ها می توان گفت آن ها به عنوان یک اکسسوری به روز ، وسیله چند کاره و همراهی در سفرها هم شناخته شده هستند .

امروزه در بازارهای جهانی مدل های مختلفی از کیف ها وجود دارند که این امر موجب تصمیم گیری و خریدی ساده تر شده و از تلف شدن زمان جلوگیری می کند . ما می خواهیم شما را با دنیای جالب کیف ها بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید .

کیف های دوشی

کیف های دوشی یا کیف هایی که دارای بند روی شانه هستند به عنوان یکی از محبوب ترین و رایج ترین کیف ها در بازار وجود دارند . همانطور که از نام این کیف ها مشخص است این نوع کیف دارای بندی است بر روی شانه قرار می گیرد . استفاده و حمل این کیف ها بسیار آسان و راحت است و می توان از آن ها در رویدادهای رسمی و غیر رسمی بهره گرفت . می توان از این کیف به همراه

کیف زنانه

کیف زنانه

شلوار جین و یک پیراهن آهار زده استفاده کرد که استایلی زیبا می آفریند . کیف های هوبو نیز دارای بند روی شانه و هلالی شکل هستند که در رنگ های مختلف تولید شده وو قابلیت ست کردن با هر لباسی را دارند . اغلب خانم های جوان و شاغل طرفدار کیف های هوبو هستند چرا که هم جذاب است و هم بسیار کاربردی می باشد .

کیف های دستی

این کیف ها نسخه تعدیل شده کیف های دوشی هستند که از آن ها کوچکتر نیز می باشند . این کیف ها بیشتر برای حمل با دست کاربرد دارند نه قرار گرفتن و حمل بر روی دوش . اگر یک کیف دستی سنگین باشد مطمئناً حمل آن سخت خواهد بود چرا که همیشه موجب پر شدن یک دست می شود . اما با تمام این اوصاف کیف دستی ها بین زنان از محبوبیت فراوانی برخوردارند و می توان از آن ها در کنار لباس های رسمی و نیمه رسمی استفاده نمود .

کیف های کیسه ای

این دسته از کیف ها بزرگ بوده و از پارچه طبیعی یا مواد نرمی همچون چتایی که یک نوع کنف هندی است تولید می شوند . اصولاً این کیف ها تزئین شده با پیام های الهام بخش و یا خنده دار هستند . کیف های کیسه ای در میان دختران نوجوانی که علاقه مند هستند وسایل زیادی را با خود حمل کنند و کیفشان سرشار از رنگ ها و نوشته های خنده دار باشد بسیار محبوبیت دارند . برخی از این کیف ها دارای چند زیپ هستند و برخی دیگر باز هستند و مکانیسم بسته شدن دیگری ندارند ، برخی دیگر هم فقط یک زیپ دارند .

مدل دیگری که از این کیف ها وجود دارد کیف کیسه ای لپ تاپ است که یک لپ تاپ بزرگ در آن جا شده و دارای لایه ی محافظتی می

کیف زنانه

کیف زنانه

باشد .

کیف های ساحلی

همان طور که از نام این کیف ها مشخص است برای استفاده در ساحل و یا پیک نیک های طولانی تولید شده اند . این مدل کیف ها بسیار بزرگ و با دوام بوده و برای حمل بارهای بزرگ مناسب می باشند .کیف های ساحلی دارای طرح و اشکال بی شماری بوده و بسیار رنگارنگ هستند . جنس این کیف ها از مواد نرم و بانی می باشد . برخی از این کیف ها دارای بند با مزه ای هستند که موجب افزایش جذابیت آن ها می شود .

این کیف ها مطابق با مد روز طراحی می شوند و به راحتی می توان آن ها را با لباس های غیر رسمی ست کرده و مورد استفاده قرار داد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *