#


گوشواره ای مناسب با ظاهر خود انتخاب کنید

11 ژانویه 2018 4 نظر 3925 بازدید

گوشواره ای مناسب با ظاهر خود انتخاب کنید

گوشواره ای مناسب با ظاهر خود انتخاب کنید

زمانی که صحبت از خرید گوشواره هایی زیبا به میان می آید تنوع بسیار زیادی از این اکسسوری زیبا که در بازار وجود دارد باعث می شود تا کمی دچار سردرگمی شده و انتخاب سختی را پیش رو داشته باشید. خرید گوشواره مناسب نکات مخصوص به خود را دارد که در نظر گرفتن آن ها موجب می شود بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از اکسسوری هایی که قدمت بسیار زیادی دارد و به عنوان نخستین زیورآلات زنانه شناخته می شود گوشواره می باشد. در ایران باشتان برای نخستین بار گوش افراد را سوراخ کردند تا بتوانند زیورآلات زیبایی را بر روی آن بیاویزند. گوشواره یکی از زیورآلاتی است که در بین خانم ها محبوبیت بسیار زیادی دارد و اگر خانمی هیچ زیورآلاتی نداشته باشد گوشواره را خواهد داشت و این اکسسوری زیبا به عنوان جزء لاینفک استایل افراد شناخته می شود.

برای خرید این اکسسوری زیبا نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرده و مورد مناسبی را انتخاب کرد. در این مطلب برخی از این نکات را ذکر کرده ایم تا بتوانید با توجه به آن ها انتخاب خوبی داشته و جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

توجه به سلیقه شخصی

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب گوشواره باید در نظر بگیرید این است که چه مدل و طرحی می تواند با سلیقه شخصی شما هماهنگی داشته باشد. مشخص کردن سلیقه و نظر شخصی در انتخاب گوشواره می تواند تاثیر بسار زیادی در جذابیت استایل شما داشته باشد.

یکی از پرطرفدارترین مدل های گوشواره آن هایی هستند که به صورت میخی در گوش فرو می روند. این مدل از گوشواره ها دارای اندازه کوچکی هستند و بسیار ساده و آسان مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر تمایل دارید استایل رسمی برای خود به وجود بیاورید می توانید به سراغ مدل های آویز بروید و از میان آن ها مناسب ترین و برازنده ترین گوشواره را انتخاب کرده و در ظاهر خود مورد استفاده قرار دهید.

داشتن استایل کلاسیک با استفاده از گوشواره

اگر جزو خانم هایی هستید که به استفاده از گوشواره های کلاسیک تمایل دارند می توانید گوشواره هایی را که به صورت میخی هستند و بر روی آن ها الماس و یا مروارید به کار رفته است استفاده نمائید. این مدل از گوشواره ها قابلیت هماهنگی با تمام لباس های شما را دارند. در ست مناسب با این گوشواره ها می توانید از شلوارهای جین و یا لباس های شب استفاده کرده و استایلی کلاسیک و زیبا را برای خود به وجود بیاورید.

برخی از گوشواره های به صورت حلقه ای هستند و دارای تنوع و اندازه های بسیار زیادی هستند و می توانید از مدل های زیبا و متنوع آن ها یکی را انتخاب کنید. این مدل از گوشواره ها تاثیر بسیار زیادی در استایل زیبای شما خواهد داشت و موجب می شود تا جذابیت ظاهری خود را ارتقا بخشید.

یکی از گوشواره هایی که تنوع بسیار زیادی دارد و می تواند سبک های زیادی را پوشش دهد گوشواره های آویز می باشد. برخی از گوشواره های آویز از جنس نقره ساخته می شوند و به شکل اشک هستند. البته از جنس فلزات و سنگ های با ارزش دیگر نیز در تولید این مدل از گوشواره ها استفاده می شود که می توانید با توجه به سلیقه و نظر خود مدل مناسبی را انتخاب نمائید. در جواهر فروشی ها گوشواره های آویزی وجود دارد که در مورد آن ها از سنگ های کریستالی که قیمت زیادی ندارند استفاده شده است و این امکان را به شما م یدهد تا با صرف هزینه ای کم یک گوشواره زیبا و جذاب را برای خود تهیه نمائید.

اگر قصد دارید گوشواره ای را انتخاب کنید که از سنگ های جواهر در آن ها استفاده شده است باید در مورد شفافیت این سنگ ها و تراشی که خورده اند توجه بسیار زیادی داشته باشید. در مورد جنس آن ها نیز باید دقت کنید تاا فلز به کار رفته در آن اصل باشد و پولی که هزینه می کنید به حق بوده باشد و پول خود را بابت خرید جنس تقلبی دور نریخته باشید.

خرید گوشواره با توجه به مدل مو

گوشواره ها یکی از مواردی هستند که موجب می شوند زیبایی استایل شما تکمیل شود و از سوی دیگر موجب جلب توجه افراد به سمت موها و صورت شما خواهد شد به همین دلیل در هنگام انتخاب گوشواره مناسب باید به مدل و اندازه موهای خود توجه داشته باشید.

طول موی شما نشان می دهد که کدام مدل از گوشواره ها می تواند تناسب زیادی با ظاهر شما داشته باشد و استایل شما را جذاب تر نشان دهد. افرادی که دارای موهای کوتاهی هستند در انتخاب گوشواره مناسب دست شان باز تر است و می توانند مدل های متنوع بسیاری را مورد انتخاب قرار دهند.

مدل موی کوتاه و گوشواره مناسب با آن

در مورد مدل موهایی که کوتاهی آن ها به میزانی است که لاله گوش افراد مشخص می شود و گردن خود را نمایان می کند می توانید مدل های مختلف گوشواره را برگزیده و مورد استفاده قرار دهید. هیچ فرقی نمی کند گوشواره شما چه سایزی داشته باشد و یا مدل آن به چه شکل باشد چرا که دست تان در انتخاب آن باز است و می توانید با در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود مدل مناسبی را انتخاب کنید.

افرادی که دارای موهای کوتاهی هستند می توانند از گوشواره های الماس دکمه ای و یا یاقوت و سنگ های باارزشی که به زیبایی تراش خورده اند استفاده کرده و زیبایی خود را چندین برابر نشان دهند. در مورد مدل موی کوتاه خود می توانید از گوشواره های خوشه ای نیز استفاده کنید و زیبایی ظاهر و به خصوص گردن خود را بیشتر نشان دهید.

گوشواره مناسب برای مدل موهای بلند

در مورد موهایی که بلندی آن ها به اندازه ای است که موجب می شوند گوش ها از دید مخفی شودد بهتر است از گوشواره هایی که گل گوش و یا توپی شکل هستند استفاده نکنید و به جای آن از گوشواره هایی که اندازه بزرگ تری دارند استفاده کنید. می توانید در مورد این مدل از گوشواره ها به سراغ اشکال هندسی بیضی و مستطیلی بروید چرا که می توانند به زیبایی با موهای شما هماهنگ شوند وزیبایی آن را چندین برابر شان دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *