#


گوئینت پالترو و سبک لباس پوشیدن او

گوئینت پالترو
15 اکتبر 2017 بدون نظر 1281 بازدید

گوئینت پالترو و سبک لباس پوشیدن او

گوئینت پالترو و سبک لباس پوشیدن او

بیوگرافی گوئینت پالترو بازیگر آمریکایی

امروز قصد داریم کمی از بیوگرافی و سبک لباس پوشیدن گوئینت پالترو دختر بلیت دنر و بروس پالترو را با شما صحبت کنیم تا بدانید بازیگران معروف هالیوودی چه سبک لباس هایی را برای جذاب تر دیده شدن خود استفاده می کنند. گوئینت پالترو متولد ۲۷ سپتامبر ۱۹۷۲ میلادی در لس آنجلس آمریکا است که در خانواده ای هنری چشم به جهان گشود.

مادر او بلیت دنراست که در بسیاری از فیلم های سینمایی نقش آفرینی کرده و پدر گوئینت بروس پالترو می باشد که در سینما به عنوان یک کارگردان سینمایی مشغول به کار است. گوئینت برای نخستین بار در سن پنج سالگی بر روی سن رفته و در تئاتری در برکشایر ماساچوست ایفای نقش کرد. پس از گذشت چند سال گوئینت در سال ۱۹۹۱ میلادی به ایفای نقش هایی کوتاه در چند فیلم سینمایی پرداخت.

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو

اسپانیا نخستین کشوری بود که گوئینت پالترو در سن پانزده سالگی به آنجا سفر کرد تا بتواند زبان اسپانیایی را بیاموزد و در زمینه تحصیل هم ابتدا رشته انسان شناسی را انتخاب کرد و در این رشته به تحصیل پرداخت و پس از آن به سراغ بازیگری رفت تا بتواند آن را به صورت تخصصی و حرفه ای بیاموزد.

در سال ۱۹۹۲ بود که گوئینت به همراه مادرش در یک سریال نقش آفرینی کرد که اتفاقا در آن سریال هم باید در غالب یک مادر و دختر بازی می کردند. بازخوردی که این سریال داشت به قدری خوب و عالی بود که گوئینت را برآن داشت تا بازیگری را به صورت کاملا حرفه ای دنبال کرده و در این زمینه مهارت های لازم را به دست بیاورد.

گوئینت پالترو در سال ۱۹۹۵ به همراه برد پیت و مورگان فریمن در یک فیلم بسیار جنجالی و پر سرو صدا بازی کرده و نقشی را برعهده گرفت که نام این فیلم هفت می باشد. مدت زمان زیادی از بازی در فیلم هفت نگذشته بود که بین گوئینت و برد پیت علاقه ای شکل گرفت اما این علاقه زیاد دوام نداشت و پس از سه سال به جدایی انجامید. گوئینت پس از جریان جدایی اش در کارهایی همچون اما، انتظارات بزرگ و یک جنایت کامل نقش آفرینی کرده و توانایی خود را بازهم در خوب بازی کردن به همگان نشان داد.

گوئینت پالترو طبق گفته خودش هرگز به دنبال آرایش کردن بیش از حد نبوده و در اکثر مواقع بدون آرایش می باشد ولی در مراسم ها و میهمانی های شامی که دعوت می شود تنها به استفاده از ریمل و رژگونه اکتفا می کندو اکثرا موهای خود را به حالت لخت نگه می دارد چرا که به مدل موهای ضخیم و موجدار هیچ علاقه ای نداشته و همیشه سعی می کند در نوع پوشش خود نیز ساده باشد.

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو

سبک لباس پوشیدن گوئینت پالترو

سبکی که همیشه گوئینت پالترو برای لباس پوشیدن خود دنبال می کند سبک مینیمال است و سعی می کند لباس هایی را هم که طبق مد روز هستند بر اساس اصول و قواعد خاص خودشان بپوشد.

رنگ مورد علاقه گوئینت پالترو

گوئینت پالترو در اکثر لباس هایی که پوشیده رنگ های مورد علاقه خود را استفاده کرده است که این رنگ ها عبارتنداز مشکی و طوسی و سفید. او در تمام مراسم هایی که دعوت بوده لباسی را که یکی از این رنگ ها را درخود داشته برای پوشیدن انتخاب کرده است.
در بسیاری از مواقع که کت و شلوار را برای پوشیدن برمی گزیند از یک پیراهن دکمه دار جذب در زیر آن استفاده کرده و با این کار زیبایی خود را نشان می دهد. گاهی از یک کت تک که به رنگ طوسی تیره است به همراه شلوار جین آبی تیره استفاده می کند و علاقه خود را به این رنگ نشان می دهد.

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو ترجیح میدهد در اکثر مواقع به جای لباس های رسمی از لباس هایی که کمی راحتتر هستند استفاده کند. کت و شلوار و کت و دامنی که در عین جذابیت راحتی را نیز با خود دارند بهترین لباس هایی هستند که گوئینت در طول روز استفاده می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *