#


گردنبند زنانه مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

گردنبند
16 اکتبر 2017 بدون نظر 1471 بازدید

گردنبند زنانه مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

گردنبند زنانه مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

گردنبند یکی از مهمترین و زیباترین جواهراتی است که مورد توجه خانم ها قرار دارد و در مراسم و میهمانی ها باعث زیبایی خانم ها می شود. زمانی که می خواهید یک گردنبند انتخاب کنید باید به عوامل بسیاری از جمله طول آن دقت کنید. یک زنجیر مناسب باید شانزده تا بیست اینچ طول داشته باشد و مابین گلو و ترقوه بایستد. چراکه این محل مناسب ترین و بهترین جا برای قرار گرفتن گردنبند می باشد.

البته هرخانمی می تواند با توجه به سلیقه و علاقه خود طول زنجیر گردنبند خود را تغییر داده و کوتاه تر و یا بلندتر از حد استاندارد طولی را برای گردنبند خود درست کند.
در این مقاله قصد داریم در مورد طول مناسب گردنبند با شما صحبت کنیم و بدانیم یک زنجیر خوب با چه طولی بهتر است و هر گردنبندی برای چه اندامی مناسب می باشد.

اندازه مناسب برای گردنبند زنانه

بهترین اندازه ای که برای یک گردنبند می توان در نظر گرفت این است که در بالایی ترین قسمت ترقوه شما قرار بگیرد. افرادی که دوست دارند این اندازه کمی بلندتر باشد و بیشتر تمایل دارند از گردنبندهای آویزان استفاده کنند می توانند به اندازه ۲ تا۴ اینچ طول آن را بلندتر کرده و کمی پائین تر از استخوان ترقوه خود قرار دهید.

گردنبند

گردنبند

اندازه گردنبند کودکانه

اگر قصد دارید برای دختر بچه خود گردنبندی انتخاب کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که طول مناسب برای زنجیر گردنبند آنها باید چیزی در حدود ۱۴تا۱۶ اینچ باشد. اگر طول زنجیر کودکان بیشتر و یا کمتر از این باشد باعث می شود که کودک احساس خوبی نسبت به ان نخواهد داشت و در صورتی که زنجیر کوتاهی را برای او استفاده کنید به گلوی او چسبیده و احساس خفگی برای او به همراه خواهد داشت.

ایجاد هماهنگی بین زنجیر گردنبند و لباس شما

چنانچه در فصل زمستان قرار دارید و می خواهید از لباس یقه اسکی استفاده کنید پیشنهاد می کنیم از زنجیرهایی که طول بلندتری دارد یکی را انتخاب کنید. در خصوص لباس هایی که دارای یقه های باز هستند نیز می توانید از زنجیرهای بلند استفاده کنید تا زیبایی ظاهر شما را چند برابر کند.البته این نوع از زنجیرها بیشتر برای افرادی توصیه می شود که دارای گردن کوتاهی هستند.

زنجیر مناسب برای مردان

آقایان نیز باید از زنجیری که در بالای استخوان ترقوه قرار می گیرد استفاده کنند. مردانی که به زنجیرهای آویزان علاقه دارند و یا تمایل دارند پلاکی از زنجیرشان آویزان باشد می توانند از زنجیرهای بلندتر نیز استفاده کنند. برخی از مردان عادت دارند دکمه بالایی پیراهن خود را باز نگه دارند توصیه ما به این گروه از مردان این است که به سراغ زنجیرهایی که طول بلندتری دارند رفته و مدل مناسبی را انتخاب کنند.

گردنبند

گردنبند

گردنبندهای مرواریدی

در خصوص استفاده از گردنبندهای مرواریدی باید توجه داشته باشید که طول بلندی نداشته باشند.این مدل از گردنبندها هم همچون گردنبندهای دیگر باید در قسمت بالایی استخوان ترقوه قرار بگیرند تا بتوانند زیبایی خود را بیشتر نشان دهند. اگر گردنبندی از جنس مروارید دارید و طول آن به ۱۰۰ اینچ می رسد سعی کنید با چند دور پیچیدن آن به گردن خود باعث کوتاهتر شدن آن شوید چرا که زیبایی این مدل از گردنبندها در کوتاه بودن آن ها است.

افرادی که تمایل دارند گردن خود را کشیده تر نشان دهند بهتر است به سراغ زنجیرهای بلند بروند و با استفاده از این گردنبندها قد و گردن خود را بلند نشان دهند. این مدل از گردنبندها برای مردان و زنانی که دارای قد کوتاهی هستند بهترین گزینه به شمار می روند.

لباس های مناسب با اندازه زنجیر گردنبند

در خصوص گردنبندهایی که داری طول بلندی هستند بهترین کار استفاده از لباس های یقه گرد و یقه هفت و یقه قایقی است چرا که هماهنگی میان این لباس ها با گردنبند موجب می شود ظاهر شما زیباتر دیده شود.

در مورد گردنبندهایی که طول زنجیر آن ها در حدود ۴۰ سانتی متر است می توانید به راحتی از تمام مدل های لباس استفاده کنید بغیر از لباس های یقه اسکی و لباس هایی که دارای یقه های ایستاده هستند. چرا که این لباس ها با این مدل از گردنبند هیچ سنخیتی نداشته و باعث بلندی بیش از حد گردن شما می شوند.

گردنبند

گردنبند

در خصوص گردنبندهایی که طول زنجیر آن ها بیشتر از ۴۵ سانتی متر است توصیه میکنیم از لباس هایی که دارای یقه هفت و یقه ایستاده و یقه های گرد هستند استفاده کنید. گردنبندهایی که دارای طولی بیش تر از ۵۰ سانتی متر هستند برای تمام لباس ها مناسب بوده و می توانید در استایل های رسمی و کژوال خود از آن ها استفاده کنید تا ظاهر شیک و ایده آلی را برای خود بسازید.
لباس هایی که دارای یقه های ایستاده هستند و یا لباس هایی که حالت رسمی دارند بهترین گزینه برای پوشیدن و ست کردن با گردنبندهایی هستند که طول زنجیر آنها بیشتر از ۷۰ سانتی متر می باشد.

در زمانی که گردنبندی را انتخاب می کنید به وزن آن نیز توجه داشته باشید چرا که گردنبندهای سنگین که دارای سنگ های تزئینی بزرگ هستند اغلب برای آن دسته از افرادی که ریز نقش هستند گزینه مناسبی نمی باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *