#


کفش های اسپرت مردانه مناسب فصل زمستان 

اسپرت
18 اکتبر 2017 بدون نظر 1537 بازدید

کفش های اسپرت مردانه مناسب فصل زمستان 

 کفش های اسپرت مردانه مناسب فصل زمستان 

طی سال های گذشته یکی از کفش هایی که بسیار مورد توجه و علاقه مردان قرار گرفته کفش های اسپرت می باشد. کفش های اسپرت به نحوی طراحی شده اند که علاوه بر استایل غیر رسمی در مورد برخی از لباس های رسمی هم می توانیم از آن ها استفاده کنیم. اگر به مجموعه کفش هایی که یک مرد دارد نگاه کنید به طورحتم کفش های اسپرت را نیز در کنار کفش های رسمی او مشاهده خواهید کرد.

کفشی که مناسب باشد علاوه بر این که می تواند موجب راحت بودن پاهای شما باشد این قابلیت را دارد که یک پوشش متنوع را برای شما به وجود بیاورد. در فصول سردی همچون زمستان اصولا پیدا کردن کفشی که علاوه بر زیبایی کاربردی نیز باشد کمی سخت به نظر می رسد. در این مطلب می خواهیم چند مدل از کفش های اسپرت را که مناسب مردان است معرفی کنیم تا در فصل زمستان بتوانید براحتی کفش مناسب را برای خود پیدا کنید.

کتانی مخصوص پیاده روی

زمانی که در شرایط بارانی و برفی قرار دارید باید از کفش هایی استفاده کنید که هم احساس راحتی داشته باشید و هم اینکه اجازه ندهدآب وارد داخل کفش بشود. رویه ایکه برای این کفش ها استفاده می شود باید ضدآب باشد تا بتواند در مقابل برف و باران مقاومت کرده و مانع از خیس شدن پاهای شما بشود.

اسپرت

اسپرت

برندهای معتبری مانند ریباک هستند که کفش هایی ضدآب برای پیاده روی عرضه می کنند. کفی هم که برای این کفش ها به کار می رود باید از جنسی باشد که در برابر اب وباران مقاومت خوبی داشته و دارای عاج عمیق و اصطکاک کافی نیز باشد تا بتواند در زمان هایی که زمین خیس و یا پوشیده از برف است مانع از لیز خوردن شما بشود.

کفش های کتانی ساق دار

کفش های اسپرتی که دارای ساق هستند باعث می شوند مچ پای شما محکم نگه داشته شده و به خوبی می تواند از پاهایتان محافظت نمایند. زیره و کفی ای که برای این مدل از کفش های اسپرت استفاده می شود باید از جنس مقاومی باشد و رویه آن هم باید از پارچه هایی که خاصیت ضدآبی دارند تولید شده باشد. رویه های چرمی هم می تواند به عنوان یک گزینه مناسب در خصوص این مدل از کفش های اسپرت کارایی داشته و مانع از خیس شدن پاهای شما بشود.

اسپرت

اسپرت

آندسته ازافرادی که در مچ پای خود احساس درد و ناراحتی دارند و یا بیشتردر این قسمت از پای خود دچار پیچخوردگی می شوند بهترین کار این است که از این مدل کتانی های ساق دار به جای کتانی های معمولی خود کمک بگیرند.در مورد رنگ های این کتانی ها بهتر است در وهله اول به سراغ رنگ مشکی بروید پس از آن سفید می تواند انتخاب خوبی باشد اما رنگ های دیگر را بگذارید برای انتخاب های بعدی خود.

کفش های اسپرت بدون بند

زمانی که بندهای به کار رفته در کفش هایتان ویا حتی دوختی که در دور آنها مورد استفاده قرار گرفته پس از مدتی حالتو رنگ خود را از دست داد باید اطمینان داشته باشید که دیگر در شرایط بارانی نمی توانید از آنها استفاده کنید. برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید می توانید از کفش های اسپرتی که ساده بوده و هیچ بندی ندارند استفاده کنید. البته رنگ مشکی این کفش ها بهتر از هر رنگ دیگری می باشد. جنسی که به طور معمول برای تولید این کفش ها به کار می رود چرم منعطف است و علاوه برآن به راحتی تمیز می شوند و ضدآب نیز هستند که باعث می شود به راحتی نیز قابلیت پوشیدن داشته باشند.

اسپرت

اسپرت

بوت های مردانه

یکی از عوامل مهم در زمستان این است که کفشی ضدآب و گرم به پا داشته باشید. در خصوص انتخاب کفشی که این ویژگی ها را داشته باشد توصیه ما این است که به سراغ بوت های مردانه و راحت بروید.در مورد انتخاب بوت مناسب می توانید به سراغ برند تیمبرلند بروید چرا که بوت هایی که به وسیله این کمپانمی معتبر تولید می شود علاوه بر زیبایی و راحتی دارای خاصیت ضدآبی نیز هستند و در مقابل هوای سرد زمستان به راحتی می توانند از پاهای شما محافظت نمایند.

با پوشیدن بوت های تیمبرلند خواهید دید که چگونه استایل جذاب و زیبایی خواهید داشت واین می تواند بهترین گزینه در مورد انتخاب کفش مردانه مناسب زمستان به شمار بیاید.

اسپرت

اسپرت

با انتخاب یک کفش اسپرت مناسب و خوب به سادگی می توانید با لباس های رسمی خود استایل مناسبی را نیز داشته باشید و در این میان اسنیکرهای چرم مشکی بهترین مورد می باشند که البته باید در انتخاب طرح مناسب آن نیز دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید استایل جذابی را برای خود بسازید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *