#


کفش مناسب برای پیاده روی کدام است؟

کفش مناسب
16 اکتبر 2017 بدون نظر 1361 بازدید

کفش مناسب برای پیاده روی کدام است؟

کفش مناسب برای پیاده روی کدام است؟

یکی از مهمترین عواملی که برای یک پیاده روی خوب لازم است پوشیدن کفش ورزشی مناسب است این موضوع را دونده ها بهتر از هر کس دیگری می دانند. انتخاب کفش مناسب برای پیاده روی در وهله اول مستلزم این است که بدانید روی چه سطحی می خواهید پیاده روی کنید و با درنظر گرفتن این موضوع اقدام به خرید کفش مناسب کنید.

افراد بسیاری هستند که علاوه بر حفاظت از پا و کف کفش به دنبال کفش زیبا نیز هستند. در این مطلب قصد داریم چند راه برای شناخت کفش مناسب برای پیاده روی را ارائه کنیم. اگر شما هم تمایل دارید کفش ورزشی مناسب برای پیاده روی خود انتخاب کنید بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید.

کفش مناسب

کفش مناسب

در نظر گرفتن کفش ورزشی

کفشی که برای پیاده روی انتخاب می کنید باید وزن کم و سبکی داشته باشد. تمام افرادی که پیاده روی می کنند دوست دارند کفشی بپوشند که هم محافظ خوبی برای پاهایشان باشند و هم در مقابل نورو سرما محافظت کند و علاوه بر آن حس کنند هیچ کفشی نپوشیده اند و پابرهنه هستند. اگر افراد این حس سبکی را در پاهای خود داشته باشند رغبت بیشتری برای دویدن پیدا خواهند کرد.

محافظت بهتر

اگر در مفاصل خود احساس درد می کنید توصیه ما بهخ شما این است که کتانی هایی را بخرید که دارای تشک بادی می باشند. این مدل از کفش های کتانی باعث خواهند شد تا مدت زمان بیشتری بدون اینکه آسیبی به مفاصل شما برسد پیاده روی کنید و از راه رفتن احساس خوبی داشته باشید.

کفش مناسب

کفش مناسب

زیبایی کفش

افراد بیشماری وجود دارند که در مورد کفش های ورزشی خود هیچ اهمیتی به زیبایی آنها نمی دهند ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که گاهی ظاهر شما موجب جلب توجه دیگران خواهد شد. بنابراین هنگامی که یک کفش ورزشی را انتخاب می کنید به زیبایی و طبق مد روز بودن آن هم توجه داشته باشید.

کفش مناسب برای افرادی که پاهای پرانتزی دارند

افرادی که دارای پاهایی به شکل پرانتز هستند یعنی پاهای آن ها به سمت داخل بوده و دارای قوس است. اصولا افراد دونده از این مشکل بیشتر رنج می برند، این افراد باید در انتخاب کفش دقت بیشتری داشته و با یک کفش مناسب این مشکل را تا حدودی مرتفع سازند. اهمیت این موضوع بسیار زیاد است و باید توجه ویژای به این نکته داشته باشند.

با دقت در انتخاب کفش ورزشی مناسب می توانید از راه رفتن و پیاده روی های طولانی مدت لذت برده و در هنگام پیاده روی با مسائل و مشکلاتی که باعث آسیب رساندن به پاهای شما می شود دچار نگشته و با آسودگی در طول روز از این کفش ها استفاده کنید. کفش های کتانی و یا کفش های اسپرتی که دارایه چند لایه نرم و مقاوم هستند می توانند بهترین گزینه برای پوشیدن در پیاده روی به شمار بیایند. سعی کنید هنگام خرید کفش ورزشی علاوه بر زیبایی و سبکی به کیفیت جنس آن نیز دقت کرده و از کفش هایی استفاده کنید که پس از مدتی استفاده خراب نشده و از بین نروند.

کفش مناسب

کفش مناسب

کتانی های نایک و اسکچرز می تواند یک گزینه خوب و مناسب برای افرادی باشد که تمایل دارند هر روزه ورزش کرده و یا به مدت طولانی پیاده روی می کنند. اغلب کفش هایی که به وسیله این کمپانی ها تولید می شوند علاوه بر ظظرافت و زیبایی از کیفیت بالایی نیز برخوردار بوده و می توانند یک توصیه ویژه برای شما محسوب شوند. البته کمپانی های دیگری نیز وجود دارند که کفش های ورزشی مناسبی را تولید و وارد بازار جهانی کرده اند که می توانید از بین تنوع زیادی که این تولیدات دارند کفشی متناسب با پاهای خود تهیه کرده و در طول روز مورد استنفاده قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *