#


کفش مناسب پاهای بزرگ و کوچک

کفش
4 آوریل 2017 بدون نظر 1283 بازدید

کفش مناسب پاهای بزرگ و کوچک

کفش مناسب پاهای کوچک :

باید سعی کنید کفش های بدون طرح و یکپارچه بپوشید البته کفـش هایی که لژ دار هستند باعث بلند قد شدن شما می شوند پس به خاطر داشته باشید که هرچه ساده تر باشید برای شما بهتر است. کـفش نوک تیز و روشن خیلی برای شما مناسب است به این دلیل که باعث می شود پاهای شما بزرگتر از چیزی که هست نشان داده می شود.

کفش مناسب پاهای بزرگ :

این افراد باید به دنیال کـفش هایی باشند که طرح دار و شلوغ باشد. هرچه این شلوغی بیشتر باشد باعث می شود پا کمتر دراز به نظر برسد. به هیچ وجه نباید به سراغ کفش های نوک تیز بروید زیرا این کفش خیلی بالاتر از انگشت شست شما می رود و پاهای شما داراز تر نشان می دهد.

سعی کنید از کفـش هایی که جلوی آنها گرد است استفاده کنید. کفـش هایی بپوشید که کف آنها نزدیک تر به کـفش برش خورده اند و از کـفش هایی که کفشان بیشتر بیرون زده دوری کنید. هر چه رنگ کفشتان تیره تر باشد بهتر است. زیرا رنگ های تیره باعث کوچک تر شدن پاهای شما می شوند.

به خاطر داشته باشید که استایل اهمیت زیادی دارد و جزئیات برای شیک پوش شدن بسیار مهم هستند. پاهای بزرگ می توانند خیلی بزرگ تر به نظر برسند که موجب می شود با کلاس و استایلیش نباشد و مشا یک فرد جذاب نباشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *