#


کراوات : زبان شخصیتی هر فرد

کراوات
18 می 2017 بدون نظر 2105 بازدید

کراوات : زبان شخصیتی هر فرد

کراوات : زبان شخصیتی هر فرد

در نظریه رنگ ها که جنبه های کاربردی متفاوتی برای روانشناسان دارد از رنگ های مختلف و افراد و سلیقه هایی که پذیرنده این رنگ ها هستند صحبت شده است . تا حدودی می توان از طریق سلیقه و طرز انتخاب شما به شخصیت تان پی برد . ما طی این مقاله در نظر داریم رابطه جذاب بین رنگ کراوات و شخصیت شما را بیان کنیم پس تا انتها مارا همراهی کنید .

کراوات سرمه ای

یکی از محبوب تری رنگ هایی که مورد انتخاب آقایان قرار می گیرد رنگ آبس است . این رنگ نماد آرامش ، بلوغ و داشتن طبعی ظریف است . پس دیدن پر طرفدارترین سایه آن یعنی آبی تیره در فصل سرما بر روی گردن آقایان تعجب برانگیز نخواهد بود . حال توصیه ای که در مورد این رنگ به شما می کنیم این است که کراوات سرمه ای را با یک پیراهن سفید و یک دست کت و شلوار آبی روشن راه راه همراه کنید تا ترکیبی فوق العاده داشته باشد .

کراوات قرمز

کراوات

کراوات

اصولاً قرمز به رنگ قدرت معروف است و به طور معمول همراه با پیراهن سفید پوشیده می شود و نشانه عشق ، قدرت ، برتری و بزرگی است . توصیه ای که در مورد این رنگ کراوات به شما داریم این است که چون به شدهت موجب جلب توجه دیگران می شود تا زمانی که نمی خواهید در مجلسی در مرکز توجه قرار داشته باشید سعی کنید از آن دوری کنید . رنگ های طوسی ، قهوه ای و خاکستری جزو آن دسته از رنگ هایی هستند که با آن ست می شوند .

کراوات قرمز گوجه ای

از محبوب ترین زیر مجموعه های رنگ قرمز که برای مراسم های مهم انتخاب خوبی به شمار می روند باید به رنگ هایی همچون بلوطی ، گیلاسی ، گوجه ای و حتی لاکی اشاره کرد که با پیراهم سفید هم ست زیبایی تشکیل می دهند .

کراوات های آبی روشن

اگر بخواهیم رنگی را نام ببریم که عملکردش همچون رنگ سرمه ای باشد باید به آبی روشن اشاره کنیم با این تفاوت که این رنگ فقط مخصوص بهار و تابستان است . این رنگ نماد جوانی و شادابی است و قابلیت ست شدن با اکثر رنگ ها را دارد . اگر شما کت و شلواری خاکستری دارید می توانید از کراوات آبی روشن برای ست کردنش استفاده کنید .

کراوات های صورتی

این رنگ که ترکیبی از حرارت و گرمای رنگ قرمز و آرامش رنگ سفید است و بیشتر اوقات به عنوان رنگی رمانتیک از آن اسم برده می شود . ترکیب آن با پیراهن صورتی و کت و شلوار طوسی برای پوشیدن در بهار و تابستان توصیه ای است که ما به شما می کنیم .

کراوات نارنجی

کراوات

کراوات

وقتی بخواهیم از رنگی شاد نام ببریم همیشه به یاد رنگ نارنجی می افتیم . استفاده از این رنگ در فصل های مختلف بستگی به سایه ای که از آن انتخاب می کنید دارد . اغلب در بهار سعی می شود از رگه های روشن نارنجی استفاده کرد و رنگ های تیره ترش مخصوص فصل پاییز هستند .

کراوات زرد

بیشترین رنگی که معمولاً در کلکسیون های بهاره و تابستانه دیده می شود و جزو رنگ های شاد و انرژی دهنده به شمار می رود رنگ زرد است . ترکیب کردن کت و شلوار طوسی و یا خاکستری با کراوات زرد لیمویی یک ست زیبا و بی نظیر به شما خواهد داد .

کراوات مشکی

کراوات

کراوات

اگر می خواهید یک رنگ رسمی برای کراوات انتخاب کنید بهتر است به سراغ این رنگ بروید . یکی از ملزوماتی که برای یک تیپ رسمی نیاز دارید کراوات و کت و شلوار مشکی است . ست کردن این تیپ با یک پیراهن سفید یک ترکیب فوق العاده رسمی و شیک به شما خواهد داد و شما را به زیبایی جلوه می دهد .

کراوات سفید

غالب ترین رنگ در تیپ های مردانه که نقش زمینه را بازی می کند و یک رنگ خالص به شمار می رود رنگ سفید است . با توجه به اینکه رنگ سفید تک رنگ به ندرت در بین پوشاک آقایان دیده می شود شما می توانید کراوات خودتان را سفید راه راه یا خال خالی با رنگ های دیگر انتخاب و استفاده کنید شما می توانید برای داشتن تیپ غیر رسمی از پیراهن مشکی و شلوار جین به همراه کراوات سفید نازک استفاده کنید و یک ست شیک تشکیل دهید .

کراوات سبز

کراوات

کراوات

رنگ سبز کهاغلب در بهار وتابستان پوشیده می شود به نحوی با طبیعت و مسائل مربوط به آن در هم آمیخته است . شما برای استفاده از کراوات سبز می توانید از کت و شلوار طوسی و یا خاکستری و یا حتی قهوه ای روشن استفاده کنید و یک ست زیبا بسازید .

کراوات قهوه ای

کراوات

کراوات

رنگی که به عنوان یک رنگ بالغ شناخته شده است قهوه ای می باشد . این رنگ برای افرادی که می خواهند بلوغ را در شخصیتشان نشان دهند می توانند از این رنگ کراوات استفاده کنند و رنگی است که غالباً در پاییز پوشیده می شود . در پوشیدن لباس های زیادی به رنگ قهوه ای با یکدیگر به شدت پرهیز کنید که ترکیب رنگ جالبی نخواهد بود اگر شما کت و شلوار و پیراهن و کراوات قهوه ای را با هم بپوشید . اما پوشیدن پیراهن سفید و کت و شلوار طوسی به همراه کراوات قهوه ای ستی زیبا را برای شما خواهد ساخت .

کراوات های بنفش

رنگی که به عنوان نمادی برای وفاداری مورد استفاده قرار می گیرد رنگ بنفش است و معمولاً به معنای نجابت و تدین هم از آن نام برده می شود . با توجه به اینکه کدام یک از زیر مجموعه های رنگ بنفش را انتخاب می کنید می توانید آن را در بهار وتابستان و پاییز استفاده کنید . به عنوان مثال اگر می خواهید در تابستان رنگ بنفش بپوشید سعی کنید با کت و شلواری خاکستری یا حتی قهوه ای روشن آن را ست کنید . برای استفاده در پاییز می توانید از رنگ بادمجانی بهره بگیرید و لباستان را ست کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *