#


کدام لباس لاغرتر نشان می دهد؟

کدام لباس شمارا لاغر تر نشان می دهد؟َ
10 ژانویه 2017 بدون نظر 1333 بازدید

کدام لباس لاغرتر نشان می دهد؟

کدام لباس لاغرتر نشان می دهد ؟ و چگونه باید لباس بپوشیم؟

کدام لباس لاغرتر نشان می دهد؟ بسیاری از افراد هستند که درباره اندام خود اعتماد به نفس دارند و در واقع هیچ وقت نگرانی به خود راه نمی‌دهند و با اعتماد به نفس در مجالس و محافل دوستانه ظاهر می‌شوند اما برخی دیگر نیز مرتب نگران اضافه وزن خود هستند و در انتخاب لباس دچار تردید می‌شوند.

بهتر است نگرانی را کنار گذاشته و از ترفندهای خوش پوشی آگاه شوید.

پوشیدن گن

پوشیدن گن، یکی ار راه‌های خوب برای مراسم میهمانی به‌شمار می‌آید. امروزه انواع مختلفی از گن‌ها را می‌توان در بازار مشاهده کرد که ایراد اندامی را به راحتی مخفی می‌کند و فرد می‌تواند از پوشیدن لباس‌های زیبا، لذت ببرد.

اگر فقط مختصری بزرگی در ناحیه‌ی شکم و باسن دارید، پیشنهاد می‌شود از مدل دامن‌هایی که در کمر چین‌های ریز و در پایین دامن فرم کلوش‌دار است، استفاده کنید.

این مدل زیبا به دلیل فون بودن در پای دامن توجه را از محدوده شکم به جاهای دیگر اندام جلب می‌کند و گشادی کم روی این محدوده، خود ترفند خوبی برای پنهان کردن ایراد اندام است.

اگر پاهای خوش‌فرم و سر شانه‌ها و بازوان زیبایی دارید، بهتر است آن‌ها را با پوشیدن مدل‌های مناسب نمایان کنید. زمانی که احساس خوبی از پوشیدن لباس زیبا به شما دست می‌دهد، تاثیر خوبی در روحیه‌ی شما ایجاد خواهد شد و این موضوع ارتباط مستقیم با شرایط روحی فرد خواهد داشت.

سادگی لباس را بپوشانید

اگر می‌خواهید لباس شما زیبا جلوه کند و در جمع دوستان بدرخشد و اگر مدل این مجموعه را پسندیده‌اید بهتر است از مروارید‌های غلتان در گردنبند و دستبند هم غفلت نکنید و حتما از آن در زیباتر شدن لباس بهره بگیرید.

در این کلکسیون از یک رنگ با تنالیته‌های مختلف استفاده شده و حس خوبی در بیننده به‌وجود می‌آورد.

مروارید غلتان با ۳ ردیف در گردنبند مناسب افراد با گردن باریک و بلند است و قرار گرفتن این سه ردیف در طوق گردن، زیبایی لباس را بیشتر نمایان می‌کند.

به سادگی، توجه را به سمت صورت ببرید

می‌توان یا یک آرایش شاد و ملایم و در عین حال زیبا، کاری کرد که توجه به زیبایی چهره جلب شود. افرادی که از اندام خود ناراضی هستند و صورت زیبایی دارند با یک آرایش ملایم و زیبا، به راحتی می‌توانند توجه اطرافیان را به صورت زیبای خود منحرف کنند.

بد نیست آرایش ناخن‌ها هم، هماهنگ با رنگ غالب در مجموعه استفاده شده باشد، چون این کار علاوه بر ایجاد هماهنگی، تاثیر خوبی در بهتر نمایان کردن دستبند و انگشتر زیبای مجموعه خواهد داشت.

استفاده از تزئینات مناسب، یک قانون طلایی برای شیک پوشی محسوب می‌شود.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اکثر فرم‌های تزئینات گرد و کروی و به‌طور کلی کوتاه انتخاب شده‌اند و تاثیر چاق‌کنندگی دارند و برای افراد لاغر و کشیده مناسب است.

کیف و کفش

بهترین انتخاب برای این مجموعه، کیف و کفشی به همان رنگ لباس است تا زیبایی مجموعه را کامل‌تر کند. خانمی که بخشی از حواس خود را به‌طور جدی متوجه پوشش و لباس خود کند، می‌تواند مطابق مُد روز و فراتر از آن قدم بردارد و قادر خواهد بود از فوت و فن‌های شیک پوش آگاه شده و در مراسم مختلف در جمع دوستان بدرخشد.

صندل‌های ظریف چگونه است؟

اگر پاهای ظریف و خوش‌فرمی دارید پوشیدن صندل‌های ظریف و باز، ایده‌ی خوبی خواهد بود، مخصوصاً اگر مچ باریک دارید، می‌توانید از مدل‌های بنددار که در مچ پا بسته می‌شود استفاده کنید. بر عکس افرادی که پاهای بزرگ دارند با پوشیدن این مدل، پاها را زمخت‌تر نشان خواهند داد. پس بهتر است از مدل کفش‌هایی استفاده کنید که پاها را بپوشاند. مدل‌های پاشنه بلند در ظریف و بلندتر نشان دادن افراد نقش مهمی را ایفا می‌کند.

کیف و تزئینات

اگر می‌خواهید کوچک‌تر و ظریف‌تر دیده شوید، پیشنهاد می‌شود از کیف‌های کوچک با طرح چهارگوش استفاده کنید. به‌طور کلی، طرح‌های شلوغ و کیف‌های حجیم و نامرتب در هر قسمت از اندام که قرار بگیرند آن قسمت را چاق‌تر می‌کند. به‌طور مثال اگر کیف حجیم را در قسمت باسن و کمر نگه دارید آن قسمت را چاق‌تر نمایان خواهد کرد. پس بهتر است در انتخاب سایز کیف دقت کنید. استفاده از تزئینات مناسب نه تنها به جلوه‌ی لباس کمک می‌کند بلکه نمایانگر شخصیت شما است و می‌تواند تاثیر خوبی در زیباتر شدن اندام و لباس داشته باشد.

دست‌بند مدرن

دست‌بندی با چند ردیف و مرواریدهای غلتان، مناسب دختر خانم‌های جوان است. این طرح اسپرت و جذاب، از مدل‌های مدرن است که طرفداران زیادی دارد.

همه چیز درباره دنیای مد،لباس،آرایش و زیبایی را با بخوانید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *