#


کتانی های خودبند نایک تحولی شگرف در دنیای کفش های کتانی

نایک
17 اکتبر 2017 بدون نظر 1199 بازدید

کتانی های خودبند نایک تحولی شگرف در دنیای کفش های کتانی

کتانی های خودبند نایک تحولی شگرف در دنیای کفش های کتانی

افرادی که به هنگام دویدن از اینکه کتانی هایشان کمی تنگ است و یا به قدری گشاد شده که از پایشان در می آید ناراحت هستند می توانند از کتانی های خود بند نایک انتخاب کنند.شرکت نایک اولین برندی است که کفش های هوشمندی که بند کفش را به صورت خودکار می بندند را وارد بازار کرده است.استفاده از این کفش ها برای کاربران آن ها این قابلیت را فراهم می کند که توسط دکمه ای که در بغل کفش وجود دارد بندهای کفش را کمی شل کرده و یا سفت نمایند.
کفش های خودبند نایک از جمله کفش های دیجیتالی است که این کمپانی در زمینه گجت های پوشیدنی آنها را روانه بازار کرده و در اختیار کاربران سراسر جهان قرار داده است.

نایک

نایک

کفش های خودبند نایک که با نام هایپر آداپت۱۰ در بازار به فروش می رسند به گونه ای طراحی و تولید شده اند که زمانی که پا داخل آن می شود به دور مچ پای شما بسته خواهد شد و سنسوری که در داخل آن تعبیه شده فعال شده و شروع به کار خواهد کرد.دو دکمه نیز در قسمت کناری آن وجود دارد که موجب می شود کفش در پای شما متناسب و متعادل قرار بگیرد.

تینکر هتفیلد که به عنوان یک طراح شناخته شده است اعلام کرده هدف بزرگ دیگری که نایک برای رسیدن به آن تلاش می کند این است که کفش ها و کتانی هایی را تولید کند که به محض پوشیده شدن توسط شما به صورت خودکار میزان شل و سفت بودن را سنجیده و خود آن را تنظیم کند بدون اینکه دست شما در این امر دخالتی داشته باشد. از نظر هتفیلد این سبک کتانی های ورزشی بیش از هر چیزی از ضروریات ورزشکاران به شمار می رود.

نایک

نایک

با توجه به اینکه این طرح یک طرح زیبا به حساب می آید ولی به نوعی فرد را دچار اجبار می کند. چراکه به هنگام پوشیدن این سبک از کتانی ها باید چراغ ال ای دی که در زیر آن ها تعبیه شده نیز را با خود به همراه داشت. این کتانی ها فوق العاده هستند ولی اغلب کودکانند که کفش هایی اینگونه را دوست داشته و استفاده می کنند. وجود همین ال ای دی های اجباری می تواند در آینده ای نزدیک طرفداران برند نایک را کم کرده و فروش این محصولات را کاهش دهند.

نایک این مدل از کتانی های جدید خود را در کشورهای سراسر جهان عرضه کرده ولی افراد کمی هستند که نظرشان به وسیله این مدل از کفش های ورزشی جلب شده و به سراغ آن ها رفته اند. اگر نایک ایده بهتری برای جایگزینی این ال ای دی ها نداشته باشد یقینا کفش های هوشمندش محدود خواهند شد و در هر جایی کارایی نخواهند داشت.

رنگ کتانی های خودبند نایک

این مدل از کفش های ورزشی نایک در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده و در دو مدل معمولی و ساق کوتاه ارائه شده اند که البته کتانی هایی که دارای ساق های معمولی هستند دارای طرفداران بیشماری می باشند. البته ناگفته نماند کتانی های هوشمند نایک که دارای ساق کوتاه هستند نیز طرفداران مخصوص خود را دارد که اغلب در محیط های باشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

نایک

نایک

آن دسته از کتانی هایی که دارای ساق معمولی هستند به لحظ راحتی در پوشیدن بیشتر مورد توجه قرار دارند و جوانان به جای استفاده از مدل های دیگر ترجیح می دهند این مدل ها را انتخاب کنند.

کتانی های هوشمند نایک از لحاظ کیفیتو زیبایی بسیار خوب هستند و زمانی که در تاریکی شب آن ها را می پوشید خواهید دید که نور ال ای دی آن ها تا چه اندازه مسیر پیاده روی شما را روشن می کند ولی در طول روز و در هر مکانی نمی توان به راحتی از این کفش ها استفاده کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *