#


چگونگی پوشیدن شلوار قرمز

شلوار قرمز
8 مارس 2017 بدون نظر 963 بازدید

چگونگی پوشیدن شلوار قرمز

چگونگی پوشیدن شلوار قرمز

شاید یک مرد شلوار قرمز بپوشد مسئله پیچیده ای باشد این امر بستگی به ست کردن آقایان دارد.
قرمز رنگی است که همه آن را دوس دارند ولی می توان گفت که رنگ خطرناکی است. بسیاری از افراد دوست دارند که شلوار قرمـز بپوشند زیرا رنگ خاصی است اما به خاطر این که فکر می کنند تیپشان خنده دار می شود این رنگ لباس را نمی پوشند و ترجیح می دهند که از رنگ های تیره استفاده کنند. این تصور غلطی است که رنگ قـرمز بیشتر می تواند لباس ها را با هم ست کند، شما باید یک رنگ مکمل انتخاب کنید نه رنگی که با قرمز مطابقت داشته باشد.

اگر رنگ قرمزی که انتخاب می کنید خیلی روشن باشد و یک لباس رنگ روشن هم با آن ست کنید خیلی تیپ بدی خواهید داشت در واقع می توان گفت که یک فاجعه به بار می آید. به همین خاطر شما باید در انتخاب رنگ لباستان تعادل برقرار کنید تا به یک ایده آن در پوششتان برسید. این تعادل باید از رنگ خنثی باشد. مانند سفید خاکستری، قرمز، آبی هر رنگی که احساس می کنید خنثی است. راحت ترین روشی که می توان از این پیراهن استفاده کرد، استفاده آن ها در تی شرت و پیراهن است. شلوارهایی که رنگ سنگینی دارند باید با پوشیدن و تی شرت یا پیراهن راه راه ست شوند. چیزی مانند یک ژاکت چرم هم می توان انتخاب مناسبی برای یک تیپ غیر رسمی ولی شیک باشد.

تیپ غیر رسمی :

از ساده ترین و سریع ترین راه برای استفاده از شلوار قرمز داشتن یک تیپ غیررسمی و معمولی است. ژاکت تک انتخابی است که همیشه افراد به سمت آن می روند و بدون دردسر است که می توانید به راحتی آن را با شلوار قرمز بپوشید.

تیپ غیر رسمی به گونه ای است که شما می توانید با ایجاد لکه ها و لبه های سرد وری لباستان کنتراست ایجاد کنید که باعث معمولی جلوه دادن شلوار قرمز شود.حتی اضافه کردن یک ژاکت ورزشی هم می تواند انتخاب خوب و هوشمندانه ای برای شما باشد زیرا باعث می شود که در نگاه اول فرد خوش سلیقه ای به نظر بیایید.
آراسته کردن لباس :

می توانید با اضافه کردن یک اکسسوری قرمز مانند کراوات دست بند و یا … جلوه رنگ قرمز شلوارتان را کم کنید را این که دیگران شما را تحسین کنند شلوار قرمز با یک کت ساده هم ست می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *