#


چگونگی خرید بلیزر توسط خانم ها

بلیزر زنانه
15 مارس 2017 بدون نظر 1049 بازدید

چگونگی خرید بلیزر توسط خانم ها

چگونگی خرید بلیزر توسط خانم ها

یکی از آیتم های مهمی که خانم ها در مجلس ها می پوشند بلیزر است به همین خاطر باید در خرید آن دقت کنند.

در هنگام خرید بلیزر دقت زیادی به سرشانه ها داشته باشید اگر می خواهید بلیزر شما خوش فرم باشد و در تن شما خوب باشد حتما باید سرشانه ها اندازه شما باشد. دقت داشته باشید که درز شانه باید دقیقا بالای شانه ی شما قرار بگیرد و نه جلوتر از آن و نه عقب تر از آن باشد.

در واقع افراد بلیـزر را برای رفتن به مهمانی ها تهیه می کنند ولی باید با توجه به مراسمی که دعوت شده اید بلیزر را انتخاب کنید.

دکمه هایی بلیـزر باید سیار دقیق روی آن قرار بگیرد تا زیبا به نظر برسند. دکمه اگر بالاتر قرار بگیرد باعث می شود که چهره شما مسن تر و بالغ تر به نظر برسید و اگر دکمه بلیزر پایین تر قرار بگیرد باعث می شود که سن شما کم تر به نظر برسد و شما را آزادتر نشان دهد. بهترین مکان برای قرار گرفتن دکمه برای راحت پوشیدن بلیزر زیر سینه است.

مواردی دیگر

انتخاب طول آستین مهم است ولی نه به اندازه سرشانه اهیمت دارد. دقت کنید که آستین ها نباید کوتاه باشند. زیر آستین کوتاه را نمی توان کار کرد ولی آستین بلند را می توان تا کرد.

سعی کنید دنیال آیتم هایی نباشید که محدود به زمان خاصی هستند. شما باید بلیزری را انتخاب کنید که همیشه مد باشد و هیچ وقت از مد نرود. سعی کنید دکمه هایی را انتخاب کنید که به رنگ مشکی و طلایی باشد و دوخت ساده داشته باشد. یقه هایی که تنگ و نازک هستند برای همه فصل ها مهم هستند.

وقتی به خرید می روید باید به جای این که به قیمت آن فکر کنید به فکر کیفیت بلیزر باشید سعی کنید کیفیت برایتان مهم تر از کمیت باشد تا یک بلیزر خوب بتوانید تهیه کنید.

در انتخاب رنگ بلیزر دقت کافی را به خرج دهید. ما به شما بلیزر های رسمی رنگ های تیره مانند مشکی و طوسی را پیشنهاد می کنیم حداقل خیالتان راحت است که با هر رنگی ست می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *