#


چگونگی انتخاب بهترین عینک برای چهره های کوچک

عیتک متناسب صورت
7 آگوست 2017 بدون نظر 785 بازدید

چگونگی انتخاب بهترین عینک برای چهره های کوچک

انتخاب عینک متناسب صورت های مختلف …

پیدا کردن عینک هایی که در صورت های کوچک تر زیبا تر جلوه می کنند ، می تواند کار بسیار دشواری برای افراد عینکی باشد . اکثر افرادی که برای مدت طولانی باید از عینک استفاده کنند ، معمولا برای پیدا کردن یک عینک که هم مناسب چشم شان باشد و هم زیبایی شان را حفظ کند و حتی بهبود بخشد ، وقت زیادی را صرف می کنند که البته این امری ضروری و لازم است . عینک هایی که راحتی کامل را ندارند می توانند منجر به ناتوانی و باز داشتن شما در انجام کار های روز مره تان گردد ، علاوه بر این می تواند کارایی مطلوب را از چشمان تان بگیرد و حتی موجب ضعیف تر شدن آن ها شود ، چرا که شما در وضعیت راحتی قرار ندارید و مجبور می شوید به چشمان تان فشار وارد کنید تا خوب ببینید .

این مقاله پیشنهاداتی را برای زنان با چهره های کوچک در مورد انتخاب عینک ارائه می دهد .

عینک متناسب صورت

  • بهترین عینک ها برای چهره های کوچک …

برای کسانی که دارای چهره های کوچک و باریک هستند ، گزینه های انتخاب عینک ممکن است محدود شود . در زیل به برخی از پیشنهاداتی که به شما کمک می کند عینکی را پیدا کنید که مناسب صورت تان است و ظاهر خوبی به چهره شما می دهد :

  • به دنبال عینک هایی با فریم هایی که ریجن ۴۲ تا ۴۵ میلی متری دارند ، باشید .
  • به دنبال عینک هایی که دارای دسته های ضخیم و قاب های کلفت هستند ، باشید . این عینک ها به تعادل ویژگی های صورت شما کمک می کند و هم چنین اطمینان حاصل می کنید که بدون هیچ مانعی می توانید ببینید .

عینک متناسب صورت

  • عینک های مخصوص چهره های کوچک را می توانید در بسیاری از شکل ها و سبک ها ی متفاوت انتخاب کنید ، اگر شما می خواهید چهره خود را بزرگ تر نشان دهید ، باید دنبال فرم هایی باشید که در آن ها تزیینات به کار رفته است . این کمک خواهد کرد تا توجه به این قسمت های عینک شما را جلب کند ، و صورت شما دیگر کوچک به نظر نمی رسد .
  • اجتناب از عینک های نازک ، این فقط صورت شما را کوچکتر و باریک تر می کند . با این حال نباید عینک هایی که برای چهره شما بیش از حد بزرگ است را انتخاب کنید .
  • شکل صورت خود را در نظر بگیرید …

در هنگام خرید یک عینک ، اطمینان پیدا کردن از تناسب آن با چهره شما و فیت بودن فریم بسیار مهم است ، با این حال چیز های زیاد دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود . یکی از ملاحظات اصلی برای انتخاب فریم عینک در نظر گرفتن شکل کلی صورت شما است .

  • به طور کلی ، پنج دسته اصلی از اشکال مختلف صورت وجود دارد که چهره بیشتر افراد را شامل می شود ؛ که عبارتند از : بیضی ، مربعی ، گرد ، مستطیلی و قلبی . هنگام انتخاب عینک ، مهم است که یک جفت را پیدا کنید که بر اساس شکل صورت شما شکل گرفته است .

عینک متناسب صورت

  • پیدا کردن عینک برای چهره های کوچک همیشه آسان نیست و مهم ترین چیز برای یادآوری این است که سلیقه های متفاوت افراد بسیار مهم و قابل احترام است و چهره های کوچک ممکن است همه شبیه هم نباشد . این بدان معنی است که همه افراد در یک دسته از موارد فوق قرار نمی گیرند . نگران نباشید اگر شما نمی توانید چهره خود را با این دسته بندی مشخص مطابقت کنید ، این تنها یک دستورالعمل کلی است .

عینک متناسب صورت

  • این عاقلانه است که به خودتان در اندازه گیری عینک سخت بگیرید تا بتوانید دقیقا همان چیزی را که می خواهید انتخاب کنید . نوع لنز و اندازه پل ، طول و عرض و ضخامت و فیت بودن و بزرگی و کوچکی قاب و چگونگی مطابقت آن با اندازه و شکل چهره خود ، به طور چشمگیری زمانی که شما در حال تلاش برای پیدا کردن عینک زیبا و مناسب هستید به شما کمک خواهد کرد .
  • رنگ را در نظر بگیرید …

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید عینک باید مورد توجه قرار گیرد و بسیار مهم است ، هماهنگ کردن و ست کردن عینک با سایر ویژگی های چهره شما مانند : رنگ چشم ، ابرو ، مژه ، بینی ، پیشانی و … است ؛ سعی کنید تا جایی که ممکن است به این موارد دقت کنید . به عنوان مثال ، اگر چشم های آبی درشتی داشته باشید ، انتخاب عینکی با رنگ آبی کمک خواهد کرد که بهترین ویژگی های چهره خود را برجسته کنید . اگر شما یک رنگ خاص دوست دارید که معمولا لباس های همان رنگ را می پوشید ، عینک هایی را که هم رنگ آن ها ست و یا به آن ها می آید را خرید کنید . این امر به شما این اطمینان را می دهد که دیگر نگران از مد رفتن و دمده شدن آن نباشید چون مخصوص چهره شما است .

عینک متناسب صورت

  • از دیگران راهنمایی و مشورت بگیرید …

هنگامی که به دنبال عینک جدید برای چهره های کوچک خود هستید ، به یاد داشته باشید که با گزینه های زیادی برای انتخاب رو به رو خواهید شد ، اما مطمئنا یک عینک مناسب را بالاخره پیدا خواهید کرد ، که علاوه بر زیبایی ظاهری چهره شما ، بینایی شما را بهبود و بهتر می کند . با این حال حتما از یک یا چند نفر در خرید عینک کمک بگیرید و از سلیقه های آن ها بهره مند شوید . هم چنین حتما به دنبال یک چشم پزشک باشید که قادر به راهنمایی شما در جهت انتخاب درست عینک تان باشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *