#


چگونه یک استایل هنری مردانه داشته باشیم؟

استایل هنری
11 اکتبر 2017 بدون نظر 1645 بازدید

چگونه یک استایل هنری مردانه داشته باشیم؟

چگونه یک استایل هنری مردانه داشته باشیم؟

یکی از استایل های جذاب که در بین مردان به خصوص جوانان بسیار پرطرفدار است استایل هنری می باشد. گاهی اوقات انتخاب یک استایل هنری بسیار سخت و پیچیده به نظر می رسد. در واقع استایل هنری نشان دهنده خلاقیت شما می باشد و باعث نشان دادن دید هنری شما به اطرافیان می شود. در این مقاله قصد داریم چگونگی یک استایل هنری داشتن را با مردان در میان بگذاریم.
برای اینکه بتوانید یک استایل هنری و جذاب داشته باشید باید قوانین و قواعدی را که در این زمینه وجود دارد شناخته و رعایت کنید. این

قوانین عبارتنداز:

ـ لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنید باید کمی آزاد و گشاد بوده و به اندام شما نچسبد و هنری بودن استایل شما را به هر بیننده ای نشان دهد. ـ جزئیاتی که در لباس پوشیدن خود به کار می برید و اکسسوری هایی که به همراه دارید دارای اهمیت بالایی هستند و باید در انتخاب هر کدام از آن ها دقت کافی داشته باشید. ـ سعی کنید طرح هایی که برای تیپ خود انتخاب می کنید با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

استایل هنری

استایل هنری

ـ در بلند نگاه داشتن موها و ریش خود تردید نداشته باشید. البته این بدان معنا نیست که بیش از اندازه آن ها را بلند کنید اگر کمی هم بلند باشد کفایت کار شما را خواهد کرد. ـ هیچ دلیلی ندارد همیشه اتو کشیده و کاملا مرتب باشید گاهی می توانید از بی نظمی در استایل خود کمک بگیرید.

علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد داشتن استایل مردانه هنری نیازمند توجه به موارد دیگری است که باید به آن ها بسیار توجه کرد. عدم توجه به این اصول می تواند استایل شما را خراب کرده و از بین ببرد.

پوشیدن شلوار جین در رنگ های روشن

برای رفتن به سمت یک استایل هنری مردانه بهتر است از پوشیدن شلوار های جین که رنگ روشنی دارد شروع کنید. این شلوارها به شما کمک می کنند در عین راحتی به استایل مورد نظر خود دست پیدا کرده و از آن لذت ببرید. داشتن یک استایل هنری می تواند در جلب توجه بسیار موثر واقع شود به همین دلیل به افرادی که به این استایل مردانه علاقه دارند پیشنهاد می کنیم به جای پوشیدن شلوار جین های تیره به سراغ رنگ های روشن این شلوارها بروند. داشتن استایل هنری از آنجا که بر خلاف استایل های متداول امروزی است می تواند جذابیت شما را افزایش داده و یک تصویر متفاوت از شما ارائه دهد.

استایل هنری

استایل هنری

استفاده از استایل شخصی

برای اینکه بتوانید یک استایل هنری عالی داشته باشید می توانید از تیپ شخصی خود نیز کمک بگیرید. به طور مثال می توان از مردانی نام برد که در استایل خصوصی خود یک تیشرت را زیر پیراهن دکمه دار می پوشند و دکمه ای آن را باز می گذارند.
بعضی از مردان هم هستند که ترجیح می دهند آستین پیراهنشان تا قسمت آرنج تاخورده باشد و افراد دیگر نیز از یک شال که کمی هم هنری است برای استایل شخصی خود استفاده می کنند. با توجه به این نکات شما هم می توانید با سلیقه و ذوق هنری ای که در تیپ شخصی خوددارید یک استایل هنری برای خود بسازید. این را به یاد داشته باشید زمانی که سلیقه شخصی را در استایل هنری دخالت می دهید در اصل یک تیپ کاملا مخصوص به خود را به وجود آورده و به نمایش می گذارید.

پوشیدن لباس طرحدار در استایل هنری

گاهی استفاده از یک لباس طرحدار برای مردان سخت و ترسناک به نظر می رسد اما شما می توانیدبدون هیچگونه احساس ترس و نگرانی ای یک پیراهن طرحدار رابرای استایل هنری خود انتخاب کنید. تفاوتی بین طرح پیراهن وجود نداردو یک پیراهن گلدار هم می تواند گزینه مناسبی باشد. در مورد پیراهن های طرحدار دقت کنید که یقه لباس هایتان باید ساده باشد تا زیبایی این لباسخود را بتواند به نمایش بگذارد و یک تیپ و ظاهر کاملا هنری را از شما نشان دهد.

عدم توجه به لباس هایتان

از جمله مهمترین قوانینی که برای داشتن استایل هنری باید مورد توجه قرار بگیرد این است که به نحوی لباس بپوشید که نشان دهد هیچ برنامه از پیش تعیین شده و مشخصی در لباس پوشیدن شما وجود نداشته است.بهترین کار این است که پیراهن تان روی شلوار قرار بگیرد و شالی که انتخاب می کنید را به صورت باز و آزاد دور گردن خود قرار دهید. البته باید توجه داشته باشید که رعایت هارمونی و هماهنگی بین لباس ها در هر استایلی یکی از نکات مهم به شمار می رود.

استایل هنری

استایل هنری

پوشیدن جیر به جای محصولات چرمی

به همراه داشتن محصولات چرمی در واقع یک استایل رسمی را نشان می دهند. پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که به جای کت و کفش و کیف چرمی از یک جفت کفش جیر و کت تک و کیف پارچه ای استفاده کنید تا از یک تیپ رسمی خارج شده و به سمت استایل هنری داشتن گام بردارید.

پوشیدن صندل جیر

زمانی که از کفش های کتانی استفاده می کنید در اصل یک تیپ اسپرت برای خودبه وجود می آورید در مورد کفش های چرم هم که ظاهری رسمی پیدا خواهید کرد. البته در برخی موارد می توان این کفش ها را در یک ظاهر هنری نیز به کار برد اما اگر تمایل دارید هیچ نگرانی ای درهوای گرم در مورد ظاهر خود نداشته باشید بهتر است صندل های جیر را انتخاب کنید.

اکسسوری های مناسب

در استایل هنری بهترین اکسسوری هایی که می توانید مورد استفاده قرار دهید دستبندهای چرمی و یا چوبی است. لوازم تزئینی همراه شما می تواند از جنس چرم و چوب بوده و باعث دیده شدن هرچه بیشتر استایل شما شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *