#


چگونه یک پولوشرت لاکوست اصلی را بشناسیم؟

پولوشرت لاکوست
3 اکتبر 2017 بدون نظر 2679 بازدید

چگونه یک پولوشرت لاکوست اصلی را بشناسیم؟

چگونه یک پولوشرت لاکوست اصلی را بشناسیم؟

یکی از محبوب ترین پولوشرت هایی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مردان قرار گرفته است پولوشرت های لاکوست می باشد. آمارهای موجود نشان می دهد که ۹۰ درصد پولوشرت هایی که در بازاربه فروش می رسد تقلبی هستند. کشورهای اروپایی و آمریکایی سهم بیشتری از این پولوشرت های تقلبی را به خود اختصاص داده اند.

پولوشرت لاکوست

پولوشرت لاکوست

اگر می خواهیم هنگام خرید پولوشرت لاکوست اشتباه نکینم و مورد سواستفاده قرار نگیریم باید یک سری موارد را در نظر داشته باشیم. با چه شیوه ای می توانیم پولوشرت اصلی از تقلبی را تشخیص داده و بشناسیم؟

۱ـ دکمه های پولوشرت لاکوست

لاکوست به هیچ عنوان از دکمه هایی که از جنس پلاستیک هستند در پولوشرت هایش استفاده نمی کند و به جای آن از دکمه هایی که از جنس MOP هستند بهره میبرد. در این جنس از دکمه هایی که در پولوشرت های لاکوست به کار می رود نوعی درخشش وجود دارد که دکمه های پلاستیکی از آن بی بهره اند. اگر به پولوشرت های لاکوست دقت کنید میبینید که هیچ یک از دکمه ها شبیه دکمه دیگر نیست و این اولین مزیت پولوشرت های لاکوست به شمار می رود.

اگر هنگام خرید پولوشرت دیدید که دکمه ها پلاستیکی بوده و بر روی آن ها آرم و نشان تمساح حک شده بدانید که این پولوشرت اصل نبوده و وقت خود را صرف خرید یک پولوشرت تقلبی کرده اید.

پولوشرت لاکوست

پولوشرت لاکوست

۲ـ سایز بندی پولوشرت های لاکوست

از آنجایی که لاکوست استاندارد های اروپا را در تولیدات خود رعایت می کند بر همین اصل سایزبندی ای که برای پولوشرت هایش در نظر می گیرد همه بر اساس اعداد بوده و متناسب با استاندارد های اروپایی است. اگر بر روی پولوشرت ها دیدید که از عناوین لارج و ایکس لارج و …استفاده کرده اطمینان داشته باشید که از نوع تقلبی این پولوشرت ها می باشد و بهتر است به سراغ پولوشرت های دیگر بروید. این پولوشرت های تقلبی به هیچ عنوان کیفیت خوبی نخواهند داشت و تنها موجب اتلاف هزینه خواهند بود.

کشور تولید کننده

زمانی که برای خرید پولوشرت مراجعه می کنید یکی از مواردی که باید به آن دقت کافی داشته باشید برچسبی است که بر روی آن مشخصات پولوشرت و کشور تولید کننده آن ثبت شده است. اغلب پولوشرت های اصلی تولید شده در فرانسه و یا کشور پرو هستند و اگر بر روی این برپسب ها از کشورهای آسیایی و یا آرژانتین نام برده شده باشد باید بدانید که این پولوشرت ها تقلبی می باشند پس بهتر است به اطلاعات درج شده بر روی این تگ ها خوب دقت کرده و با هوشمندی یک پولوشرت اصل خریداری نمائید.

از آنجا که تعداد این پولوشرت های تقلبی بسیار زیاد است در مورد آن دسته از پولوشرت هایی هم که به نام فرانسه و یا پرو تولید می شوند نیز نمی توان با اطمینان گفت اصل هستند بنابراین بهتر است فقط به نام کشور اکتفا نکرده و نکات دیگر را هم که نشانه اصالت پولوشرت های لاکوست هستند را در نظر داشته باشید.

دوخت نشان تمساح بر روی پولوشرت های اصل لاکوست

پولوشرت لاکوست

پولوشرت لاکوست

بر روی پولوشرت های لاکوست همیشه تصویر یک تمساح دوخته شده است اما شما باید تصویر واقعی ای که بر روی پولوشرت های اصل لاکوست دوخته می شود را بشناسید و بر اساس آن به اصالت کالا پی ببرید. در پولوشرت های مردانه ای که تولیدی لاکوست است تصویر تمساح به شکل جداگانه بر روی پولوشرت ها دوخته می شود ولی در مدل های زنانه به صورت گلدوزی لین لوگو قرار می گیرد.

در پولوشرت هایی که اصلی هستند لوگوی تمساح به اندازه حدودا ده سانتی متر با دکمه ها فاصله دارد ولی در مورد پولوشرت های تقلبی این فاصله بسیار کمتر است و لوگوی تمساح به محل قرار گیری دکمه ها بسیار نزدیک می باشد.

بارعایت این نکات کوچک شما می توانید به هنگام خرید پولوشرتی اصلی را برای خود انتخاب کرده و از پوشیدن آن در موقعیت های مختلف لذت ببرید. پولوشرت های لاکوست می تواند یک جذابیت خاص و مردانه را به شما بخشیده و استایل فوق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *