#


چگونه خوش تیپی خود را در زمستان حفظ کنیم؟

خوش تیپی در زمستان
22 سپتامبر 2017 بدون نظر 1353 بازدید

چگونه خوش تیپی خود را در زمستان حفظ کنیم؟

چگونه خوش تیپی خود را در زمستان حفظ کنیم؟

زمانی که فصل زمستان آغاز می شود به خاطر در امان ماندن از سرما روش های مختلفی را برای لباس پوشیدن خود انتخاب می کنیم که گاهی این طرز لباس پوشیدن ها باعث می شود استایلی جذاب نداشته باشیم.
اکثر مردم در زمستان به گونه ای لباس می پوشند که کاربردی بودن پوشش آن ها بیشتر مشخص شود. این گونه افراد هیچ توجهی به ظاهر خود ندارند و کمتر از هر وقت دیگری به نظم و ترتیبی که باید داشته باشند اهمیت می دهند.

امروز قصد داریم نکاتی را ذکر کنیم که با توجه به آن می توان در فصول سرد سال نیز خوش تیپ و مرتب در اجتماع ظاهر شد و در عین حال از بدن در برابر سرما نیز محافظت کرد.
حال بیائید این نکات ضروری برای خوش تیپی در زمستان را با یکدیگر مرور کنیم و اگر جزو این دسته از افراد هستیم در نوع پوشش خود تجدید نظر کنیم.

خوش تیپی در زمستان

خوش تیپی در زمستان

۱ـ اهمیت فراوان برای لایه بیرونی پوشش خود قائل شویم

در فصل زمستان پالتو یا کاپشن نهایی ترین موردی است که بر روی لباس های خود می پوشید بنابراین باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.
این قسمت که در لباس پوشیدن بسیار مهم است باید تمیز و آراسته باشد.
به یاد داشته باشید که همیشه پالتو های زنانه از جذابیت و زیبایی بیشتری نسبت به کاپشن ها دارند البته در مورد بعضی از کاپشن ها باید استثنا قائل شد چرا که برخی از مدل های کاپشن بیش از هر پالتویی موجب شیک و به روز تر دیده شدن هر خانمی به نظر می رسند.

۲ـ پوشیدن کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید.

به هیچ وجه نمی خواهیم کاربردی بودن کفش های تخت و پاشنه کوتاه را منکر شویم ولی واضح است تیپی که به وسیله کفش های پاشنه بلند به وجود می آید خیلی شیک تر و جذاب تر از تیپی است که به وسیله کفش های تخت به وجود بیاید.
در فصل زمستان اگر قصد دارید استایل مرتب و خوبی داشته باشید بهترین گزینه برای شما پوشیدن کفش های پاشنه بلند است البته دقت داشته باشید که زمین یخ نزده باشد چرا که در صورت یخ زدگی زمین این کفش ها موجب سرخوردن شما شده و امکان دارد باعث آسیب رسیدن به شما شود.

خوش تیپی در زمستان

خوش تیپی در زمستان

۳ـ بوت ها و نیم بوت های درون پشم

شما می توانید از پوتین ها و نیم بوت هایی که پاشنه های بلندی دارند و درون آن ها پوشیده از خز و پشم است استفاده کنید. این مدل بوت ها گزینه مناسبی برای خوش تیپی در فصل زمستان به شمار می آیند.
البته باید توجه داشته باشید که در مورد بوت ها از مدل هایی که زیره آن ها شیار شیار است استفاده کنید. این مدل ها جلوی لیز خوردن شما را در شرایط یخ بندان می گیرند.

خوش تیپی در زمستان

خوش تیپی در زمستان

۴ـ از برق لب کمک بگیرید

آن دسته از افرادی که هیچ علاقه ای به آرایش کردن ندارند افراد موفق تری می باشند چرا که اعتماد به نفسی که این افراد دارند بسیار بیشتر از سایرین است.
با تمام وجودی که اهمیتی به آرایش نمی دهید ولی فراموش نکنید که لب هایی زیبا و براق داشتن یک یاز مهمترین اصول خوشتیپی به شمار میرود.
عوامل بسیاری از جمله آلودگی های موجود در هوا ویا سوز سرمای زمستان باعث می شود که لب ها به سرعت خشک شده و گاهی آسیب زیادی ببینند. به همین دلیل است که می گوئیم در زمستان بیش از هر وقت دیگری به لب های خود اهمیت دهید واز برق لب برای مراقبتاز لب هایتان استفاده کنید.
به کار بردن برق لب باعث می شود هم لب هایتان زیبایی خود را بیشتر نشان بدهد و هم اینکه از سرمای هوا در امان بماند.

خوش تیپی در زمستان

خوش تیپی در زمستان

۵ـ یک شال مناسب برای خود انتخاب کنید

برای اینکه بتوانید به یک استایل شیک و مدرن در فصل زمستان دست پیدا کنید بهتر است از یک شال گردنی که رنگ بندی زیبایی در آن به کار رفته استفاده کرده و یک تیپ زیبا برای خود بسازید.
استفاده از شال گردن هایی که اندازه بزرگ ویا کوچکی دارند می تواند در زمستان علاوه بر اینکه در مواقع ضروری به کار شما بیایند یک ظاهر آراسته و مرتب را از شما به نمایش بگذارند.
شاید علاقه ای به پوشیدن شال گردن های بافت نداشته باشید ولی دقت کنید که همراه داشتن یک شال نخی می تواند کارساز باشد و شما را جمع و جور و مرتب تر از هر وقت دیگری نشان دهد پس حتما این نکته را خوب به خاطر داشته باشید.

خوش تیپی در زمستان

خوش تیپی در زمستان

۶ـ به آراستگی ناخن های خود دقت کنید

زمانی که ساعتها وقت صرف می کنید تا مرتب و شیک پوش باشید باید نگاهی هم به ناخن های خود بیاندازید چرا که مرتب بودن آن ها هم می تواند شما را در استایل خوب داشتن همراهی کند.
ناخن نامرتب و زشت به قدری در از بین بردن یک ظاهر خوب موثر است که شاید نتوان باور کرد.
بنابراین هرچقد رهم که به ظاهر خود برسید ولی توجهی به ناخن های خود نداشته باشید کار خود را خراب کرده اید و این یعنی عمق فاجعه.
تلاش کنید که ناخن هایتان همیشه به یک اندازه باشند و هیچ گونه مشکلی در آن ها وجود نداشته باشد.برای اینکه بتوانید ناخن های مرتب و زیباتری داشته باشید بهتر است از برق ناخن بر روی آن ها استفاده کنید و یا لا کهایی که رنگ ملایمی دارند را برگزیده و به ناخن هایتان بزنید.

خوش تیپی در زمستان

خوش تیپی در زمستان

برق ناخن موجب می شود که ناخن های شما درخشنده تر دیده شوند و در کنار لباس های مرتبی که پوشیده اید استایل جذابی برای شما تولید می کند.

۷ـ در فصل زمستان آفتاب به صورت تیزی می تابد و اشعه هایی که به چشم می رسد می تواند زیان بار باشد به همین دلیل بهتر است از عینک های آفتابی استفاده کنید.

یک عینک آفتابی می تواند هم در برابر اشعه های آفتاب از چشم محافظت کند و هم اینکه موجب می شود استایلی زیبا و جذاب داشته باشید.

خوش تیپی در زمستان

خوش تیپی در زمستان

برخی به اشتباه عینک آفتابی را فقط مناسب بهار و تابستان می دانند در حالی که این یک فرضیه اشتباه می باشد و باید در هر فصلی از سال باید عینک آفتابی را مورد استفاده قرار داد. رعایت این موارد به ظاهر کوچک می تواند باعث شود که یک استایل مرتب و زیبا و در عین حال شیک و مدرن داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *