#


چکار کنیم که شیک باشیم؟ (مخصوص آقایان): بخش اول

چکار کنیم که شیک باشیم؟ (مخصوص آقایان): بخش اول
21 آگوست 2017 بدون نظر 933 بازدید

چکار کنیم که شیک باشیم؟ (مخصوص آقایان): بخش اول

قطعا و بدون شک برای تقریبا همه ی خانم‌ها ویژگی های مشتركی از شیکی و خوش تیپی همسرشان وجود دارد كه خیلی خوب است که انها را بدانید. در این صورت است كه شما می‌توانید بدون اینكه همسرتان نكته‌ای را درباره ظاهرتان به شما بگوید به یک جنتلمن واقعی مبدل شوید.

 

چه تیپی باعث جذب خانم ها میشود؟

تعداد کثیری معتقدند رسیدگی به استایل و پوشش آقایان خیلی ساده تر از دغدغه های خانم ها در همین مورد است. شاید به دلیل اینكه آقایان درباره پوشش، راحت تر فكر می كنند و شرایط را ساده تر می بینند. با این حال وقتی پای سلیقه خانم ها به میان می آید، كار برای آقایان هم سخت می‌شود.

تا به حال پیش آمده همسرتان به شما بگوید چطور خوش تیپ تر و جذاب تر می شوید و چطور از خوش تیپی فاصله می گیرید؟

خوش سلیقگی در كفش

ایمان داشته باشید و باور كنید اولین چیزی كه توجه هر كسی را در استایل آقایان به خود جلب می‌كند كفش آنهاست. هیچ چیزی به اندازه ی کفش جلب توجه نمیکند. جالب است بدانید كارشناسان استایل می‌گویند كفشی كه به پا می‌كنید قبل از اینكه خودتان حرفی بزنید، می‌تواند خیلی چیزها را درباره شما روشن كند! شكل و شمایل كفش، رنگ آن، تمیز بودنش، ست شدنش با ظاهرتان و همه این عوامل از میزان اهمیت شما به استایل‌تان خبر می‌دهد.

خیلی از خانم‌ها معتقدند وقتی به كفش یك آقا نگاه می‌كنید می‌توانید به میزان اهمیت او به سایر موقعیت‌های زندگی‌اش پی ببرید! عجیب است اما در این دنیا تحلیل‌های عجیب و غریبی وجود دارد. با این تفاسیر بدانید كه ممكن است در نظر همسران تان، شخصیت شما نمودی هم در انتخاب كفش هایتان داشته باشد. موقعیت سنجی در پوشیدن كفش مناسب یكی از مهم‌ترین فاكتورهای خوش پوشی شما محسوب می شود.

جوراب

درسته اسمش شاید یجوری باشد اما این یكی را دست‌كم نگیرید. ممكن است نظر همسرتان را كاملا درباره شما عوض كند؛ بنابراین حتما در این خصوص جدی باشید! قبل از هر چیزی بدانید كه پوشیدن جوراب با صندل و كفش‌های روباز یک اتفاق نفرت انگیز برای خانم هاست! بنابراین دور این یكی را حتما یک خط قرمز بكشید.

نكته دومی كه باید حسابی به آن توجه كنید، ست كردن رنگ جوراب با شلواری است كه به پا می‌كنید نه با كفش‌تان. این بدان معناست كه مثلا اگر شلوار سورمه‌ای به پا می‌كنید جوراب‌تان هم باید حتما سورمه‌ای باشد. اگر شلوار كرم می پوشید جوراب تان باید از هم خانواده همین رنگ باشد. پس این مساله را هم حسابی جدی بگیرید. شاید در ظاهر، قضیه جدی نباشد اما در عمل خیلی هم مهم است!

كتان و جذابی

نقش شلوارهای كتان را در استایل‌های مردانه اصلا دست‌كم نگیرید. اول اینكه آنها به تناسب رنگی كه دارند می‌توانند برای هر موقعیتی قابل استفاده باشند؛ حالا چه با استایل‌های رسمی و چه غیررسمی. در همین راستاست كه می‌توانید این شلوار را با كفش های رسمی و راحتی ست كنید.

با آنها پیراهن‌های مردانه بپوشید یا تی‌شرت‌هایی به تن كنید كه روی شلوار می‌افتد. موضوع این است كه این كتان‌ها در همه حال به استایل شما شخصیت می‌دهند. سعی كنید در كمد لباس‌تان از این شلوارهای كتان در همه رنگ‌ها داشته باشید اما اگر بنا به گزینش است بدانید رنگ‌های آبی نفتی یا سورمه‌ای، ماسه‌ای و سبز زیتونی می توانند بیشترین مورد استفاده را برایتان داشته باشند.

 

 

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *