#


چه پوششی برای تابستان مناسب است؟

لباس تابستانی
26 ژوئن 2017 بدون نظر 909 بازدید

چه پوششی برای تابستان مناسب است؟

چه پوششی برای تابستان مناسب است؟

امروز اینجائیم تا چند لباس تابستانی خنک را برای خانم های شیک پوش ارائه دهیم؛ پیشنهاد هایی که می تواند برای پوشیدن در تابستان

کفش تابستانی

کفش تابستانی

گزینه بسیار مناسبی برای آن دسته از افرادی است که تحمل گرمای تابستان را نداشته و در عین حال علاقه مند به شیک پوشی هستند.
برخی از افراد هستند که به اصطلاح گرمایی بوده و در هوای گرم بسیار عرق می کنند؛ این دسته از افراد بهتر است از لباس هایی استفاده کنند که کمتر موجب عرق کردن آن ها می شود.

خانم های گرمایی پیشنهاد ما به شما تهیه چند لباس جدید است که در عین خنکی و راحتی زیبا نیز هستند و می توانید با خیالی آسوده آن ها را بپوشید و کمتر نیز عرق کنید. برخی از این لباس ها به دلیل اینکه رنگ روشنی دارند کمترین درصد نور خورشید را به خود جذب کرده و موجب راحتی شما خواهند بود.

گاهی اوقات لازم است برای راحتی خودمان برخی چیز ها را داشته باشیم و این امر مستلزم هزینه کردن می باشد. لوازمی که هم در زیبایی ظاهر شما موثر است و هم برای حفظ سلامت شما.

لباس های خنک تابستانی جزو آن دسته از لوازمی است که با جلوگیری از عرق کردن زیاد موجب راحتی و سلامتی شما می شود.
پوشش تابستانی

کفش های فانتزی و خنک

کفش تابستانی

کفش تابستانی

همه براین واقفند که پا قلب دوم هر فرد به شمار می رود، این قلب دومی که داریم باید در هوای گرم تابستان نیز مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. ترجیحاً در فصل تابستان از کفش های کتانی و یا کفش هایی که از جنس چرم هستند استفاده نکنید.

اگر زمانی مجبور به پوشیدن این کفش ها بودید ترجیحاً ازکفش هایی که تهویه هوا به خوبی درآن صورت می پذیرد استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که حتما جوراب نخی مناسبی را برای پوشیدن با این سبک کفش ها بپوشید.

کفش های فانتزی و صندل ها نیز گزینه بسیار خوبی به حساب می آیند تا در تابستان از عرق کردن پاهای شما جلوگیری می کند. به یاد داشته باشید که که عرق کردن زیادی باعث به وجود آمدن عفونت های قارچی می شود. پاشنه کفش ها اهمیت زیادی دارد چرا که اکثر کفش های فانتزی و صندل ها پاشنه تختی داشته و همین امر باعث وارد شدن فشار زیادی به پا و کمر آن ها می گردد.

همیشه سعی کنید به سراغ کفش هایی که زیبایی دارند ولی استاندارد نیستند نروید. کفش های ورنی و جیر نیز می تواند برای پوشیدن در تابستان مورد استفاده قرار بگیرد.

لباس هایی با جنس طبیعی بپوشید

خیلی وقت ها به افراد پیشنهاد می شود که از لباس های نخی استفاده کنند چرا که این لباس ها جلوی عرق کردن زیاد را می گیرد و باعث رسیدن اکسیژن زیادی به پوست خواهد شد. لباس هایی که جنس نخ و کتان دارند بهترین گزینه برای پوشیدن در تابستان به شمار می روند.
به جز لباس های نخی و کتانی لباس های دیگری نیز وجود دارند که به نام لباس های طبیعی در بازار وجود دارد.

لباس هایی که با نام لباس های طبیعی و ارگانیک شناخته می شوند به دلیل تولید شدن از مواد کاملا طبیعی بسیار خنک بوده و همچون پارچه های نخی عمل می کنند.
پوشیدن لباس هایی از جنس نخ طبیعی برای گذراندن یک روز خوب بیرون از منزل بسیار حائز اهمیت است و شما با پوشیدن این جنس لباسها می توانید یک روز کامل را بیرون از منزل سپری کنید بدون اینکه ذره ای احساس گرما کنید.

سلامتی و شادابی پوست خود را حفظ کنید

لباس تابستانی

لباس تابستانی

با تمام تلاش هایی که اغلب برای داشتن ظاهری آراسته انجام می دهیم اگر توجه کافی به پوست خود نداشته باشیم تمام کارهای انجام شده ما بی فایده خواهد بود.آب نقش بسیار مهمی در شادابی پوست دارد و این اهمیت در فصل گرما دو چندان می شود. نوشیدن آب کافی در فصل تابستان کمک می کند که پوست با طراوت و شادابی داشته باشید.
به کار گیری کرم های مرطوب کننده و مصرف میوه ها و سبزیجاتی که دارای ویتامین سی هستند و مالیدن کرم ضد آفتاب در مقابل نور خورشید به شما کمک می کند که پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *