#


چه سبک لباسی مناسب مردان است؟ سفارشی یا آماده

مردان
18 اکتبر 2017 بدون نظر 1131 بازدید

چه سبک لباسی مناسب مردان است؟ سفارشی یا آماده

چه سبک لباسی مناسب مردان است؟ سفارشی یا آماده

اصولا مردان علاقه دارند در همه جا به عنوان یک فرد خوش تیپ و شیک پوش دیده شوند ولی همیشه این امکان برای آن ها فراهم نمی شود. با وجود اینکه هزینه زیادی را برای خرید لباس صرف می کنند ولی با این حال نمی توانند به استایلی که مد نظرشان است دست یابند.

به طور کلی مردان به دو گروه دسته بندی می شوند ابتدا گروهی که همیشه به سراغ کت و شلوارهای آماده می روند و گروه دیگری که ترجیح می دهند یک خیاط ماهر لباس آن ها را دوخته باشد. در خصوص کت و شلوار توصیه ما به مردان این است که اگر می خواهند کت و شلواری غالب و فیت تنشان بپوشند بهتر است به سراغ کت و شلوارهای سفارشی رفته و متناسب با هیکل و اندام خود سفارش دهند.

کت و شلوارهای سفارشی دارای قدمت طولانی و مزایایی هستند که در این مطلب در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. پس برای اینکه بدانید چه کت و شلوارهایی برای شما بهتر است حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.
عمر لباس های سفارشی درست برابر مدت زمانی است که مد و فشن در میان مردم جایگاه خود را یافتند ولی لباس هایی که به صورت آماده بودند از سالهای میانی قرن بیست میلادی به عنوان مد مطرح شدند. هیچ کس منکر این نیست که لباس های آماده سریع تر و با کمترین مشکل وجود دارند و کافی است به چند مغازه و فروشگاه سربزنید تا بتوانید لباس مورد علاقه خود را به دست بیاورید اما خرید لباس های سفارشی هم مزایای خاص خود را دارد که باید آن ها را بدانیم.

مردان

مردان

اندازه گیری دقیق

الگوهایی که برای تهیه لباس های آماده به کار می رود به صورت استاندارد بوده ولی هیچ فردی وجود ندارد که اندام کاملا بی نقص و استانداردی داشته باشد. همین اختلاف های کوچک است که موجب می شود در برخی از بخش های بدن لباس بد ایستاده و شکل و فرم خوبی نداشته باشد. در مورد لباس های سفارشی قطعا این مشکل از بین رفته و با اندازه گیری صحیح و درست لباس کاملا اندازه شما خواهد بود و هیچ مشکلی در هیچ کجای آن وجود نخواهد داشت.

استفاده از پارچه مورد علاقه و با کیفیت

در خصوص کت و شلوار سفارشی می توانید پارچه ای را که مناسب کت و شلوار است و از لحاظ کیفیتی هم خوب است انتخاب کرده و به خیاط ماهری بسپارید. در انتخاب جنس و کیفیت و طرح پارچه شما می توانید آزادانه عمل کرده و لباس مناسبی برای خود داشته باشید در صورتی که در مورد لباس های آماده حق انتخاب پارچه و طرح از شما گرفته می شود و شما مجبورید از میان طرح های متعددیکه وجود دارد یکی را برای خود انتخاب کنید.

مردان

مردان

استفاده از هایلایت در تیپ شخصی

همانطور که می دانید جمع کلی مواردی که به آن علاقه دارید استایل شخصی شما را به وجود می آورد و نوع نشان دادن آن ها در لباس هایتان نشان می دهد که شما چگونه هستید. می توانید از این علایق شخصی برای خیاط صحبت کنید تا بتواند از آن در مورد دوخت کت و شلوار شما استفاده کند مانند طرح و رنگی که ببرای پارچه انتخاب می کنید و یااینکه دوست دارید مدل یقه تان چگونه باشد.

اهمیت دادن به وقت و زمان

زمانی که از یک خیاط می خواهید تا لباسی را برای شما بدوزد به شما این اطمینان را می دهد که لباستان درست به همان شکلی خواهد بود که مدنظر دارید. به همین دلیل است که دیگر هیچ نیازی نیست وقت خود را در فروشگاه های بزرگ و کوچک تلف کنید تا بتوانید لباسی مورد علاقه و اندازه تان بیابید.

مردان

مردان

لباس های سفارشی بادوام ترند

از آنجایی که یک خیاط از متریال های با کیفیتی در دوخت لباس استفاده می کند لباس های سفارشی عمر بیشتری نسبت به لباس های آماده خواهند داشت. لباس های آماده به شکل عمده تهیه می شوند و همین امر باعث می شود پس از مدت زمانی کیفیت خود را از دست بدهند درحالی که لباس های سفارشی به گونه ای برای شما کارایی خواهند داشت که شما مجبور نباشید پس از مدتی هزینه دوباره ای برای تهیه آن ها داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *