#


چه اورکت هایی مناسب فصل پائیز است؟

اورکت مردانه
27 سپتامبر 2017 بدون نظر 2063 بازدید

چه اورکت هایی مناسب فصل پائیز است؟

چه اورکت هایی مناسب فصل پائیز است؟

اگر به طرح هایی که در آغاز هر فصلی مورد استفاده افراد قرار می گیرد توجه کنید میبینید که طراحان عرصه مد و فشن هر ساله طرح های جدیدی را مد کرده و وارد دنیای مد می کنند تا علاقه مندان به این عرصه بتوانند از طرح های جدید استفاده کنند.هر ساله با شروع فصل پائیز لباس های مختلفی برای در امان ماندن از سردی هوا وارد بازار می شوند. اورکت ها هم یکی دیگر از این لباس ها هستند که در فصل پائیز طرفداران بسیاری را پیدا می کنند.

می خواهیم چند اورکت مردانه را که مناسب فصل پائیز است معرفی کنیم تا اگر از طرفداران این لباس هستید به راحتی بتوانید یک یاز آن ها را انتخاب کرده و در این فصل بپوشید.

۱ـ اورکت های کمربند دار

زمانی که برای خرید اورکت به فروشگاهی می روید با مدل های متنوعی از این لباس های پائیزی مواجه می شوید. یکی از این اورکت ها بلند بوده و دارای کمر بند هستند و برای اینکه به وسیله پوشیدن این مدل از اورکت ها خوشتیپ دیده شوید بهترین کار شل بستن کمربند آن است. برای اینکه با پوشیدن این مدل از اورکت ها پوشش شما شلخته وبد شکل دیده نشود باید دیگر لباس های خود را طبق اصول انتخاب کنید. کافی است در انتخاب دیگر پوشش خود کمی بی توجهی کنید در این صورت است که ظاهر زشت و زننده ای پیدا خواهید کرد.

۲ـ اورکت های طرح ارتشی

این مدل از اورکت ها طرحی برگرفته از اورکت های ارتشی دارند و دارای جیب های فراوانی هستند. این سبک از اورکت ها در اندازه های بسیار بزرگ در بازار موجود هستند واز گذشته تا کنون بسیار مورد علاقه و توجه مردان قرار گرفته اند.اغلب مردان به استفاده از رنگ های تیره این اورکت ها رغبت نشان می دهند و متداول ترین نوع اورکتی است که در بین مردان رواج دارد.پوشش خیلی خوبی برای جلوگیری از سرما می باشد و می توان در اکثر موارد آن را همراه لباس های دیگر پوشید به شرط آنکه دیگر لباس ها را با دقت و هوشمندی انتخاب کنند.

۳ـ اورکت های خیلی بزرگ

این مدل از اورکت ها به عنوان جالب ترین نوع پوشش مردانه شناخته می شوند و بسیار بزرگ تر از دیگر اورکت ها می باشند. تنوعی که این مدل از اورکت ها دارد بسیار زیاد بوده و شما می توانید با توجه به سایز و اندازه خود یکی را انتخاب کرده و بپوشید.

اورکت

اورکت

۴ـ ژاکت های بامبر

این مدل از ژاکت ها بسیار پرطرفدار بوده و به خاطر سبک و در عین حال گرم بودنشان مردان بسیاری از آن استقبال می کنند و با لباس های مختلفی آن را ست کرده و می پوشند.
شما می توانید در پائیز برای استایل خوب داشتن از زیر اورکت خود یک تیپ عالی داشته باشید تا در صورت نیاز با درآوردن اورکت خود بتوانید احساس راحتی داشته باشید.

تیپ اسپرت با کت بلیزر

شما با پوشیدن یک کت بلیزر می توانید یک استایل اسپرت و زیبا داشته باشید به همین دلیل باید از کت بلیزری استفاده کنید که پارچه و بافت آن مرغوب باشد. کت های بلیزر اگر کمی راحت تر و دارای سرشانه های آزاد باشند می توانند گزینه خوبی برای استایل اسپرت شما باشند. بنابراین در انتخاب این کت ها دقت کافی داشته باشید.

کاپشن خلبانی در پائیز

زمانی که از یک کاپشن خلبانی در فصل پائیز استفاده کنید خواهید دیدکه این لباس چقدر می تواند در خوشتیپی شما تاثیر گذار باشد. برای داشتن یک تیپ عالی می توانید از کاپشن های خلبانی که کمی باریک تر از مدل نظامی آن هستند و رنگ تیره ای دارند استفاده کنید.

کت تک مناسب پائیز

از جمله مواردی که برای استایلی جذاب و مردانه داشتن به آن نیازمندید یک کت تک است که مناسب فصل پائیز باشد. شما می توانید این کت را به همراه یک شلوار جین و یا یک شلوار پارچه ای بپوشید.پوشیدن این لباس ها از زیر اوورکت باعث می شود که شما مرتب و جذاب به نظر برسید ولی گاهی می توانید اورکت های خود را بدون این لباس ها بپوشید اما زمان هایی که به قدر کافی سرد است پوشیدن این کت ها و بلیزرها به گرم ماندن شما کمک فراوانی خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *