#


پیراهن مناسب کت و شلوار آبی کدام رنگ می باشد؟

15 آوریل 2018 بدون نظر 3389 بازدید

پیراهن مناسب کت و شلوار آبی کدام رنگ می باشد؟

کدام رنگ پیراهن ترکیب مناسبی را با کت و شلوار آبی ایجاد خواهد کرد؟

کت و شلوار آبی به عنوان یک یاز لباس های کلاسیکی شناخته می شود که هر مردی باید در کمد لباس های خود یکی از آن ها را داشته باشد. این رنگ از کت و شلوارها همیشه بر روی مد هستند و رنگ آن هم به نحوی است که می توانید تعداد دفعات زیادی از آن ها در استایل خود استفاده کنید. از این رنگ کت و شلوار می توان در خصوص جلسات کاری و شرکت در مراسم های عروسی و میهمانی ها ی غیر رسمی و بسیاری از مکان های دیگر استفاده کرده و استایلی جذاب و شیک پوش را از خود به نمایش گذاشت. یکی از امتیازات این رنگ این است که با اغلب رنگ هایی که وجود دارد قابلیت ست شدن را دارا می باشد اما در بین رنگ های مختلف پنج رنگ وجود دارد که بیشترین هماهنگی را با این کت و شلوارها به همراه دارند. اگر تمایل دارید بدانید کدام رنگ پیراهن ها قابلیت ست شدن با این کت و شلوار را دارند بهتر است این مطلب را تا انتها همراه ما باشید تا با آگاهی بیشتی پیراهن مناسب کت و شلوار آبی خود را انتخاب نمایید.

پیراهن سفید و ترکیب آن با کت و شلوار آبی

اگر در انتخاب پیراهن مردد هستید و نمی دانید از چه رنگ پیراهنی در خصوص کت و شلوار آبی خود استفاده کنید بهتر است به سراغ پیراهن سفید بروید. رنگ آبی کت و شلوار به همراه پیراهن سفید می تواند ترکیبی فوق العاده به نظر برسد و زیبایی خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد. رنگ سفید به عنوان یک رنگ کلاسیک می تواند جذابیتی ویژ] و ایده آل را به همراه کت و شلوار آبی رنگ به ارمغان بیاورد و استفاده از این دو رنگ برای حضور در مراسم های رسمی می تواند بهترین ترکیب برای شما به شمار رفته و ظاهری فوق العاده را از شما نشان دهد. زمانی که این ترکیب را برای خود انتخاب کردید می توانید اکسسوری های مختلفی را نیز برگزیده و ظاهری مدرن و در عین حال زیبا را ایجاد کنید. اگر کراواتی را برای خود انتخاب کردید که رنگ آن متفاوت از این دو رنگ بود باید به خاطر داشته باشید این رنگ متفاوت به خوبی بر روی پس زمینه لباس تان خواهد نشست و می تواند ترکیبی خاص و دلپذیر را به وجود بیاورد.

پیراهن آبی کمرنگ و ترکیب آن با کت و شلوار آبی

زمانی که از رنگ آبی کمرنگ در کنار ابی پر رنگ استفاده می کنید در واقع موجب می شود تا جذابیتی غیر قابل انتظار را برای خود به وجود بیاورید. به همین دلیل توصیه می کنیم که این ترکیب را در بین لباس های خود قرار دهید. درست همچون پیراهن سفید آبی کمرنگ نیز می تواند موجب کلاسیک دیده شدن ظاهر شما شود. این دو رنگ شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند که البته با استفاده از اکسسوری ها می توانید تضاد خوبی را در خصوص آن ها به وجود بیاورید. به طور مثال می توانید کراواتی را که به رنگ زرد و یا قرمز است را برای کامل کردن ظاهر خود استفاده نمایید.

استفاده از پیراهن صورتی کمرنگ در کنار کت و شلوار آبی

رنگ صورتی کمر نگ به عنوان یکی از رنگ های لاکچری شناخته می شود که بسیار شیک و زیبا نیز به نظر می رسد که نه تنها خانم ها علاقه زیادی به استفاده از آن دارند بلکه مردان نیز طی سال های اخیر در استایل خود از ان بسیار استفاده کرده اند. با وجود اینکه این رنگ در کنار رنگ خاکستری می تواند ظاهر زیبایی را برای شما به وجود بیاورد و بهترین ترکیب می باشد اما استفاده از رنگ آبی نیز در کنار پیراهن صورتی می تواند کنتراست بسیار خوبی را به وجود بیاورد. چنانچه قصد دارید به عنوان فردی غیر سنتی در مراسمی حضور پیدا کنید می توانید از این ترکیب برای استایل خود استفاده کنید. می توانید از تنالیته های مختلف آبی در خصوص کت و شلوار خود انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که در خصوص پیراهن بهتر است به سراغ صوررتی کمرنگ بروید تا ظاهری زیبا و در عین حال شاد را از خود نشان دهید.

پیراهن خاکستری و ترکیب آن با کت و شلوار آبی

اگر قصد دارید از رنگ های خنثی به همراه کت و شلوار خود استفاده کنید توصیه می کنیم از رنگ خاکستری استفاده کنید. این رنگ حالت مدرن تری در مقایسه با رنگ سفید دارد و موجب می شود ظاهری به روز و مدرن را از خود به نمایش بگذارید. زمانی که به همراه کت و شلوار آبی خود از تنالیته های مختلف رنگ خاکستری استفاده می کنید موجب می شوید تا تضاد بسیار خوب و مناسبی در ظاهرتان به وجود بیاید و جذابیتی قابل توجه را ایجاد کنید. اگر تمایل دارید ظاهری متنوع را ایجاد کنید بهتر است به سراغ اکسسوری هایی بروید که به رنگ های آبی و یا طوسی باشند. در خصوص اکسسوری ها بهتر است دور انواع جیغ آن را خط بکشید چرا که هیچ گونه هماهنگی و تناسبی با ظاهر شما نخواهند داشت. در این حالت می توانید پیراهن های سفید را به جای آبی و یا خاکستری نمایید تا اکسسوری هایی که با رنگ جیغ استفاده کرده اید خود را بیشتر نشان دهد.

استفاده از پیراهن های طرح دار در کنار کت و شلوار آبی

اگر علاقه زیادی به تنوع دارید و طرح ها و رنگ های ساده موجب خستگی شما شده اند می توانید به سراغ پیراهن های طرح دار بروید. در خصوص پیراهن های طرح دار می توانید گزینه های گل دار، خالخالی و یا راه راه را انتخاب کنید اما باید توجه داشته باشید که کدام یک از آن ها بیشتر به شما می آید همان را به همراه کت و شلوار آبی خود به کار بگیرید. تنها در خصوص رنگ این دسته از پیراهن ها باید جوانب احتیاط را به خوبی در نظر بگیرید و پیراهنی را انتخاب کنید که دارای زمینه ی سفید بوده و طرح های به کار رفته در آن به رنگ های مختلفی است.

بهترین رنگی که برای کت و شلوار می توان انتخاب کرد

به جز پیراهن باید در خصوص رنگ کت و شلوارتان رنگ های مختلف آبی را در نظر بگیرید. می توانید از رنگ های آبی کمرنگ و آبی متوسط و آبی تیره که همان سورمه ای است استفاده نموده و ظاهری جذاب را برای خود به وجود بیاورید. در ادامه این تن های رنگی را معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و تن رنگی مناسبی را برای خود برگزینید.

کت و شلوارهای آبی کمرنگ

اگر تمایل دارید کت و شلواری به رنگ غیر رسمی و دوستانه داشته باشید می توانید آبی کمرنگ را به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در نظر داشته باشید. با توجه به این که رنگ سورمه ای به عنوان یکی از رنگ های سنتی و فرمالیته به شمار می رود اما استفاده از رنگ های کمرنگ موجب می شود تا شاداب تر و مدرن و در عین حال غیر رسمی به نظر برسید. در روزهای گرم تابستان و بهار می توانید از این ست زیبا استفاده نمایید اما در خصوص پیراهن خود باید دقت زیادی را به خرج بدهید. در خصوص این رنگ از پیراهن هایی که به رنگ سفید و یا صورتی کمرنگ است استفاده نمایید تا در کنار جذابیت خاصی که دارند موجب تضادی بی نظیر نیز بشوند.

کت و شلوار آبی متوسط

رنگ آبی معمولی که نه زیادی روشن است و نه بیش از اندازه تیره طی دهه های اخیر به میزان قابل توجهی به عنوان مد مطرح شده است. برای پوشیدن پیراهنی مناسب با این رنگ کت و شلوار می توانید به سراغ رنگ های آبی روشن و یا سفید بروید و ست جذابی را به وجود بیاورید. اگر تمایل دارید این ست جذاب را برای رفتن به مراسم عروسی به تن کنید می توانید از کفش هایی که از جنس چرم بوده و به رنگ قهوه ای تیره است استفاده نموده و استایل خود را تکمیل کنید. در خصوص پوشیدن این کت و شلوار برای رفتن به مراسم غیر رسمی می توانید از کفش های کالج استفاده نمایید چرا که در کنار این رنگ کت و شلوار ترکیب بسیار خوب و فوق العاده ای به نظر می رسند.

کت و شلوار آبی پر رنگ

یکی از رنگ های سنتی آبی در خصوص کت و شلوار رنگ سورمه ای می باشد که برای پوشیدن در مراسم های رسمی و جلسات اداری بهترین گزینه محسوب می گردد. اگر کت و شلواری به رنگ سورمه ای دارید بهتر است آن را به همراه پیراهنی سفید و کلاسیک ست کرده و ترکیب زیبایی را ایجاد نمایید. در خصوص اکسسوری هایی که به همراه این رنگ کت و شلوار انتخاب می کنید باید توجه بسیار زیادی داشته باشید چرا که هر طرح و رنگی از اکسسوری ها نمی تواند ترکیب خوبی را به همراه این رنگ کت و شلوار فراهم کند. به همین دلیل توصیه می کنیم از کمربند چرم و کفش آکسفورد که به رنگ مشکی و یا قهوه ای است استفاده نمایید و ظاهر خوبی را برای خود به وجود بیاورید.

در صورتی که تمایل داشته باشید تیپی غیر رسمی را برای خود به وجود بیاورید می توانید به سراغ پیراهن هایی که رنگی تر هستند همچون صورتی و یا پیراهن های طرح دار رفته و آن ها را در کنار کت و شلوار آبی پر رنگ یا همان سورمه ای مورد استفاده قرار دهید. با توجه به این نکات و موارد می توانید کت و شلواری خوب و مناسب را انتخاب کرده و با پیراهنی مناسب آن را ست کنید و ترکیبی فوق العاده و جذاب را برای ظاهر خود به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *