#


پوشیدن پیراهن جین مردانه

پیراهن جین مردانه
12 آوریل 2017 بدون نظر 1111 بازدید

پوشیدن پیراهن جین مردانه

پوشیدن پیراهن جین مردانه

پیراهن جین مردانه از جمله پیراهن های محبوبی هستند که باید بدانید آنها را با چه لباس هایی بپوشید. طی این مقاله ما به شما راهنمای پوشیدن پیراهن های جین مردانه را ارائه می دهیم.

۱- پیراهن جین و شرت : برای مسافرت های کنار ساحل به شما این تیپ را پیشنهاد می کنیم. بهترین تیپ برای شما برای سفر پوشیدن پیراهن جین به همراه شلوارک های رنگ پوست و کفش های بدون بند است.

۲- پیراهن و شلوار جین : شما می توانید به راحتی یک پیراهن رنگ روشن جین را با یک شلوار تیره جین ست کنید. و به همراه آن کفش کالج قهوه ای بپوشید.

۳- پیراهن جین، شلوار جین و تی شرت سفید : شما می توانید با این لباس ها یک تیپ عالی برای خود بسازید و از یک کلاه رپی لبه دار برای جذاب شدن استفاده کنید. هنگامی که می خواهید به یک تولد دوستانه بروید از این تیپ استفاده کنید.

۴- پیراهن جین با شلوار جین رنگی : پیراهن های معمولی خود را نپوشید و به جای آن یک پیراهن جین را با شلوار رنگی بپوشید و کتانی سفید را با آن ست کنید. این تیپ برای یک شام دوستانه مناسب می باشد.

۵- پیراهن جین و کت شش دکمه : شما می توانید زیر کت و شلوار خود یک پیراهن جین بپوشید هم کلاسیک است و هم امروزی می باشد. این تیپ برای مجالس عروسی و رسمی توصیه می شود.

۶- پیراهن جین و شلوار پارچه ای : شاید فکر می کنید شلوار جین برای محل کار غیر رسمی می باشد. این گونه فکر نکنید و یک پیراهن جین را با شلوار پارچه ای ست کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *