#


پل اسمیت و الهام از گذشته در طراحی لباس های مردانه

پل اسمیت
27 نوامبر 2017 بدون نظر 1415 بازدید

پل اسمیت و الهام از گذشته در طراحی لباس های مردانه

پل اسمیت و الهام از گذشته در طراحی لباس های مردانه

بریتانیا از سالیان پیش تا کنون شاهد حضور طراحان بسیار مطرحی بوده است که طراحی های فوق العاده ای را ارائه داده اند. پل اسمیت بریتانیایی یکی از همان طراحان معروف و مشهوری است که علاوه بر طراحی لباس به حرفه تجارت نیز مشغول می باشد.

پل اسمیت در طراحی های خود از فرم هایی که در گذشته وجود داشته و حالت سنتی بریتانیایی را نشان می دهند الهام گرفته و لباس های مردانه ای را طراحی می کند که سبک خاصی را دارا می باشند. لباس های مردانه ای که به وسیله پل اسمیت طراحی می شود بسیار خاص بوده و می توانید فرم های کلاسیک را در مورد این لباس ها ببینید.

پل اسمیت

پل اسمیت

در سال۲۰۰۰ پل اسمیت موفق شد به خاطر فعالیت های مثبتی که در دنیای مد بریتانیا انجام داده بود از سوی ملکه الیزابت به عنوان شوالیه انتخاب شود و این مقام موجب شد تا پل اسمیت در کار خود با جدیت بیشتری عمل نماید و با ارائه محصولات تک و بینظیر نام این کشور را نیز به عنوان دارنده طراحان معروف و خلاق بر سر زبان ها بیاندازد. در این مطلب قصد داریم در مورد زندگی و دوران کاری پل اسمیت کمی صحبت کنیم و با آن بیشتر آشنا شویم

تاریخ تولد پل اسمیت به سال۱۹۴۶ میلادی باز می گردد. این طراح معروف بریتانیایی در شهر ناتینگهام به دنیا آمده است و در سن پانزده سالگی از رفتن به مدرسه سر باز زد تا بتواند شانس خود را در زمینه رانندگی ماشین های مسابقه امتخان کند. شرکت در مسابقات رانندگی تنها دو سال برای پل اسمیت طول کشید و زمانی که در سن هفده سالگی قرار داشت به خاطر تصادفی که کرد جراحات شدیدی برداشت.

بستری بودن در بیمارستان موجب شد او با چند دوست که در مدرسه هنر تحصیل می کردند آشنا شود و این آشنایی سرآغاز ورود به دنیای مد برای پل اسمیت بود. پل اسمیت پس از اینکه از بیمارستان مرخص شد در کلاس هایی که برای یادگیری خیاطی ترتیب داده شده بود شرکت کرده و در مدت زمان کوتاهی توانست به یک طراح که لباس های مردانه را طراحی می کرد تبدیل شود.

پل اسمیت

پل اسمیت

در سال۱۹۷۰ پل اسمیت موفق شد با همراهی همسر خود پولین دنی یر و با استفاده از پولی که به عنوان پس انداز جمع کرده بودند در شهر لندن یک مغازه کوچک را برای خود افتتاح نمایند. شش سال پس از افتتاح نخستین مغازه اسمیت توانست نخستین مجموعه ای از لباس هایی را که آماده کرده بود را در معرض دید قرار دهد و به افراد بسیار نشان دهد.

این نمایش موجب شد تا پل اسمیت برای گسترش فعالیت و طراحی های خود اقدامات جامعی را انجام دهد و برای توسعه کار خود شعبات دیگری را نیز در شهرهای دیگر بازگشایی نماید تا بتواند محصولات خود را در سطح وسیع تری به فروش برساند.

در دهه هفتاد میلادی طراحی هایی که پل اسمیت ارائه می کرد موجب شد تا فرمی که تا آن زمان در مورد کت و شلوارها به کار می رفت به طور کلی تغییر پیدا کند. اسمیت در طراحی کت های خود سعی می کرد از حالت نرم تری استفاده کند تا مردان هنگام پوشیدن آن ها احساس راحتی بیشتری را داشته باشند و بتوانند کارهای خود را در طول روز راحت تر انجام دهند. زمانی که به عنوان یک مرد از کت های طراحی شده به وسیله پل اسمیت استفاده می کنید به سادگی متوجه راحتی و نرمی خاصی که در این لباس ها وجود دارد خواهید شد.

پل اسمیت

پل اسمیت

پل اسمیت در مورد لباس زیرهای مردانه نیز توانسته تولیدات خوب را ارئه دهد که باعث شده او را مبدع لباس زیر مردانه با نام بوکسر بدانند. یکی از طرح های پرطرفداری که همچنان مورد استفاده مردان بسیاری قرار می گیرد لباس های راه راه است.

این لباس ها با طرح راه راهی که دارند از سوی مردان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و در حال حاضر نیز افراد بسیاری از آن ها استفاده می کنند. سال۱۹۸۴ میلادی زمانی بود که پل اسمیت توانست در توکیو شعبه ای از برند خود را افتتاح نماید. پل اسمیت از سال های جوانی خود علاقه ویژه ای نسبت به شهر توکیو داشت و همیشه تمایل داشت شعبه ای از برند خود را در این شهر افتتاح کند که در نهایت موفق شد این کار را انجام دهد.

البته پل اسمیت تنها در زمینه لباس های مردانه فعالیت نمی کند و در سال۲۰۱۰ موفق شد برندی که مخصوص تولید لباس برای کودکان بود را نیز به راه بیاندازد. این برند جهانی در زمینه تولید لباس های بچه گانه محصولات خوب و باکیفیتی را ارائه کرده است و در تولید این دسته از لباس های سلامتی و راحتی کودک را نیز در نظر گرفته و با توجه به پوست حساس و لطیفی که کوکان دارند اقدام به تولید لباس برای آن ها کرده است.

پل اسمیت

پل اسمیت

برند پل اسمیت به عنوان یک برند معروف و مشهور با عملکرد موفق خود توانسته در سیصد شهر که در سرتاسر جهان قرار دارد در دسترس علاقه مندان قرا ربگیرد و سود بسیار زیادی را برای این طراح بریتانیایی به ارمغان بیاورد. سودی که به صورت خالص از فروش تولیدات برند او باقی می ماند چیزی در حدود دویست میلیون پوند می باشد که رقم قابل توجهی می باشد. مردانی که در کشورهای مختلف قرا دارند می توانند برای داشتن یک استایل جذاب و جدید به سراغ استفاده از لباس های این طراح بریتانیایی بروند و ظاهر خود را شیک و خوش تیپ نشان دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *