#


داشتن پاهایی سالم با پوشیدن صندل های راحت مردانه

صندل مردانه
6 ژوئن 2017 بدون نظر 1183 بازدید

داشتن پاهایی سالم با پوشیدن صندل های راحت مردانه

داشتن پاهایی سالم با پوشیدن صندل های راحت مردانه

هر مردی علاوه بر داشتن یک جفت کفش کتانی معمولی و راحت به کفش های دیگری همچون کفش رسمی ، یک جفت چکمه جذاب نیازمند است . امروز ما شما را با انواع مدل های صندل مردانه آشنا می کنیم . شما نیز می توانید با خواندن این مطلب بهترین مدل صندل را بشناسید . صندل ها دارای انواع متنوع و گوناگونی هستند و به دلیل شکل خاصی که دارند مناسب ترین انتخاب برای فصل های گرم هستند .

صندل های بنددار

این مدل صندل ها بسیار راحت و ارزان قیمت می باشند و برای کنار دریا گزینه خوبی به شمار می روند . این صندل ها در عین ساده بودن دارای سطح یکنواختی هستند . این مدل صندل ها بیشتر برای پوشیدن با شلوارک مناسب می باشد . البته به یاد داشته باشید که این مدل صندل ها را هرگز با جوراب نپوشید که علاوه بر اذیت کردن انگشتان پای شما جلوه ی خوبی نیز نخواهند داشت .

صندل های اسپرت و ورزشی

صندل های ورزشی ضد آب بوده و دارای کفه ورزشی هستند که بر کشش و انقباظ آن کمک شایانی می کند . صندل های ورزشی به طور معمول دارای نوار عرضی پهن هستند که روی پا را تحت محافظت قرار می دهد . صندل اسپرتی که به خوبی طراحی شده باشد و سبک راحت باشد برای قایق سواری ، پیاده روی و همچنین سایر فعالیت هایی که بیرون از منزل و در فصل تابستان است خوب و مناسب می باشند .

این صندل ها را می توانید با شلوار جین یا شلوارک ست کرده و لذت ببرید . این صندل ها از جنس لاستیکی ، پلی اورتان یا وینیل می باشد که در رنگ های مختلف و متنوع در بازار وجود دارد .

صندل های رسمی

صندل مردانه

صندل مردانه

صندل های دیگری نیز وجود دارد که از انواع دیگر رسمی تر می باشند ؛ جایگزینی چرم به جای لاستیک و سگک های فلزی به جای نوارهای نایلونی باعث مبدل شدن صندل های اسپرت به مدل های رسمی تر گردیده است . با رسمی تر کردن این صندل ها می توان آن ها را در فصل بهار و تابستان در بیرون از منزل برگزار می گردد استفاده کرد ؛ صندل های رسمی را به راحتی می توان با یک دست کت وشلوار کتان به زیبایی ست و هماهنگ کرد .

چند نکته ی ظریف در مورد پوشیدن و خریدن صندل ها

۱- قبل از اینکه به خرید و پوشیدن صندل ها بروید به این نکته توجه کنید که اگر پاهای شما رو باز باشد و در معرض دید دیگران قرار بگیرد آیا احساس خوبی خواهید داشت یا خیر .
۲- صندل هایی که جنس آن ها چرم است را با یک اسپری مقاوم در برابر لک آب واکس بزنید تا صندل را از عرق پاهای خود محافظت کند . عرق پا می تواند به سرعت یک جفت صندل خوب را خراب کرده و از بین ببرد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *