#


 پاتن جامه پرافتخار ترین برند ایرانی

پاتن جامه
28 نوامبر 2017 يك نظر 2711 بازدید

 پاتن جامه پرافتخار ترین برند ایرانی

پاتن جامه پرافتخار ترین برند ایرانی

در سرتاسر جهان برندهای مختلفی هستند که در زمینه مد توانسته اند فعالیت های بسیار زیادی داشته و عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند. در ایران نیز برندهای معتبری وجود دارند که موجب می شوند تحولات بسیاری در زمینه مد ایرانی به وجود بیاید. پاتن جامه یکی از برندهای معتبر ایرانی است که تا کنون توانسته تولیدات خوب و با کیفیتی را ارئه دهد. بسیاری از برندهای ایرانی از آغاز کار خود توانسته اند مشتری های بسیاری را برای خود داشته باشند و مشکلاتی که بر سر راه فعالیت خود داشته اند بسیار کم بوده است.

کمپانی پاتن جامه در سال۱۳۷۳ در زمینه تولید پوشاک ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده و تا به حال موفق شده نظر موافق افراد بسیاری را به سمت محصولات خود جلب کند. این برند ایرانی با هدف تولید لباس هایی که از الیاف طبیعی ساخته شده اند کار خود را آغاز نموده و وارد میدان رقابت با دیگر کمپانی های این کشور شد. هدفی که پاتن جامه در ابتدای راه برای خود تعیین کرد تا به امروز این برند را استوار نگه داشته است و موجب شده به عنوان یک برند معتبر در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر شناخته شود.

پاتن جامه

پاتن جامه در سال های ابتدایی فعالیت خود از نام تجاری استفاده نکرده بود و با تجربه ای که در طول بیست سال که در زمینه تولید پوشاک داشت وارد میدان مبارزه و رقابت با کمپانی های دیگر در زمینه صنعت پوشاک شده و تولیدات با کیفیت بالایی را عرضه کرد. این شرکت ایرانی هشت سال زمان صرف کرد تا بتواند مراحل ساخت و عملیاتی برند خود را به اتمام برساند. در طول هشت سال زمانی که صرف شده بود برند پاتن جامه اقدام به تهیه طرح های توجیهی کرده و این طرح ها را به صورت تکمیل شده در جهت عرضه پوشاک با کیفیت و زیبا ارائه داد.

موسسین برند پاتن جامه پس از آنکه ساخت این کمپانی و تهیه طرح های آن به پایان رسید به دنبال خرید ماشین آلاتی رفتند که در نوع خود جزو بهترین ها می بود. صاحبان کمپانی پاتن جامه تمام ماشین آلاتی که برای تولید پوشاک با کیفیت لازم بود را از کشور آلمان تهیه کردند. ماشین آلاتی که در ابتدای راه خریداری شده بود تا به حال نیز در کارخانه های این برند در حال فعالیت است و روزانه تعداد بالایی از پوشاک را تولید می کند.

ماجرای تاسیس پاتن جامه به اینجا ختم نمی شود و با در نظر گرفتن برنامه ریزی ها و اهدافی که تعیین شده بود وبرای استفاده بیشتر و با کیفیت بالاتر از تکنولوژی های هر دوره کمپانی پاتن جامه موفق شد در سال۱۳۵۷ سالنی که مخصوص رنگ کردن و چاپ بود را کامل کرده و پس از اینکه کلی ماشین آلات مورد نیاز را خریداری کردند این برند را وارد عرصه تولید پوشاکی کردند که پارچه های آن دارای رنگ ثابتی بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار بود.

پاتن جامه

کمپانی پاتن جامه توانسته بود در طول سال هایی که برای تاسیس و تکمیل بخش های مختلف کمپانی وقت صرف کرده بود ششصد نفر را استخدام کرده و موجب ایجاد فضای کار برای این تعداد افراد شده بود. این شرکت ایرانی تمام مراحلی که برای دوختن لباس ها و شستشوی آن ها لازم بود را برای نخستین بار در داخل کشور انجام می داد و برای این کار از کمپانی هایی که در زمینه تولید پوشاک به عنوان پیشگامان شناخته می شدند الگو برداری کرده بود.

هم اکنون برند پاتن جامه ده نمایندگی معتبر برای عرضه محصولات خود دارد که کلیه این نمایندگی ها در قسمت های پر رفت و آمد واقع شده اند و افراد بسیاری می توانند محصولات این برند را دیده و خریداری نمایند. تنوعی که برند پاتن جامه در مورد محصولات خود دارد موجب شده به عنوان یک برند پرطرفدار و محبوب در بین قشر جوان شناخته  شود.

این کمپانی محبوب در تولید پوشاک خود از رنگ هایی استفاده می کند که همیشه در صدر قرار دارند و طراحی به کار رفته در تولید آن ها نیز به عنوان یک طرح به روز شناخته می شود. پاتن جامه در مورد برخی از طرح های خود چند پارچه مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و در مورد پارچه ها از رنگ های متنوع نیز استفاده کرده است. این مسئله به عنوان یکی از ویژگی های مهم برند پاتن جامه می باشد که موجب شده به عنوان یک برند ممتاز شناخته شود.

یکی دیگر از مواردی که موجب شده پاتن جامه به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند قیمت مناسب و کیفیت بالایی است که در تولید محصولات خود داشته استو این مسئله موجب شده پاتن جامه در بین دیگر رقبای خود به عنوان یک برند برتر دیده شود و بتواند تولیدات خود را بهتر از همیشه عرضه کند. پاتن جامه در زمینه تولیدات خود لباس های زنانه و مردانه جذابی را طراحی و تولید کرده است و به دلیلی داشتن تنوع بالا در مدل های تولیدی خود موفق شده به عنوان نخستین برند در کشور ایران شناخته شود و مقام نخست را در بین دیگر برندهای فعال در صنعت پوشاک را به دست بیاورد.

لباس های پنبه ای که توسط این کمپانی تولید می شود به خاطر طبیعی بودن می توانند سازگاری بسیار زیادی با پوست بدن داشته و هیچ گونه آسیبی را به پوست وارد نکنند. کارشناسان بسیاری هستند که این مجموعه تولیدات پنبه ای پاتن جامه را تائید کرده و موجب شده اند این برند ایرانی در زمینه تولید این دسته از پوشاک خود دستوراعمل های خاص خود را داشته باشد. بیشتر محصولاتی که پاتن جامه تولید می کند از الیاف طبیعی می باشند و البته ناگفته نماند کیفیت مدل های مختلف با یکدیگر کمی تفاوت دارد.

پاتن جامه

از آنجایی که در هر تجارتی که یک سمت آن مشتری قرار داشته باشد این مشتریان هستند که حرف آخر را می زنند در صنعت مد نیز همین طور است. امکان دارد برخی از مشتریان برخی طرح ها رانپسندند و تمایل داشته باشند به سراغ مدل های دیگر بروند. پاتن جامه از این اصل در طراحی های خود استفاده کرده و برای هر فصلی مدل های متنوع بسیاری را در نظر گرفته است که موجب می شود بتواند نظر مشتریان بسیاری با سلیقه های متفاوتی را به سمت لباس های خود جلب کند.

این برند در زمینه کاری خود اقدام به تولید کت تک کتان، لباس های زمستانی، شلوارهای جین زنانه و مردانه و شلوارهای کتان و تیشرت هایی که مختص هر دو جنس هستند را تولید کرده و وارد بازار های این کشور کرده است. این برند موفق در زمینه جلب مشتری نیز توانسته تعداد بیشماری از افراد را با سلیقه های مختلف برای خرید محصولات خود تشویق کند و لباس هایش بیشتر در بین جوانان بسیار پر طرفدار است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *