#


پائیز امسال کدام رنگ ها مناسب خانم ها می باشند؟

12 اکتبر 2017 بدون نظر 1325 بازدید

پائیز امسال کدام رنگ ها مناسب خانم ها می باشند؟

پائیز امسال کدام رنگ ها مناسب خانم ها می باشند؟

در ابتدای هر فصل یک تیم در کمپانی رنگ پنتون به نمایش های مدی که برگزار می شود رفته و رنگ هایی را که طراحان در کارهای خود استفاده کرده اند را مورد ارزیابی قرار می دهند. پس از بررسی رنگ های جدید و اطلاعات به دست آمده گزارش جامعی را در اختیار این موسسه قرار می دهد و در انتها ۱۰ رنگ را که برای لباس های مردانه و زنانه مد شده و در فصل جدید مورد استفاده قرار می گیرد را معرفی می کنند.

بهتر است بدانیم در پائیز امسال چه رنگ هایی برای لباس های زنانه مد شده و خانم ها از چه ترکیب رنگ هایی می توانند استفاده کنند. در این مقاله رنگ هایی که در پائیز مد بوده و می توانند استایل های زیبایی را برای شما بسازند معرفی می کنیم.

رنگ صورتی در پائیز

همه رنگ صورتی را می شناسند و می دانند این رنگ از خانواده رنگ قرمز بوده ولی با تن رنگی ملایم تری. همه می دانیم که رنگ های طوسی و مشکی و زرشکی و قهوه ای و رنگ های تیره دیگر به عنوان رنگ های پائیزی شناخته می شوند. می توانید از رنگ های روشن برای ترکیب رنگ پائیزی استفاده کنید به عنوان مثال رنگ صورتی را با رنگ یاسی ادغام کرده و ترکیب زیبا و جذابی را برای خود بسازید.

خانم ها

خانم ها

افرادی که علاقه مند به استایل های جذاب و دل انگیز هستند می توانند از ترکیب رنگ صورتی ملایم و رنگ های روشن تر قهوه ای در کنار هم استفاده کرده و اطمینان داشته باشید که در ساخت استایل دلپذیر برای شما بسیار کارامد خواهند بود.
رنگ قهوه ای به گونه ای است که باعث می شود رنگ صورتی به کار رفته در ترکیب لباس ها ی شما بچه گانه و خارج از مد به نظر نرسد. پس می توان از ترکیب قهوه ای و صورتی روشن و ملایم در استایل پائیزه خود کمک گرفته و ترکیب جذابی را به وجود آورد.

پوشیدن رنگ سبز در پائیز

در تمام نمایش های مدی که برای پائیز و زمستان ترتیب داده شده از رنگ سبزی که متمایل به رنگ زرد است در طراحی های بسیاری استفاده شده است. برای داشتن سبک های کلاسیک در فصل پائیز می توانید از سایه های ادغام شده با رنگ طلایی استفاده کنید و یک ترکیب فوق العاده برای پائیز داشته باشید.

در پائیز امسال رنگ سبز طبیعی که نمادی از دشت و چمنزار است نیز بسیار مورد استفاده افراد قرار خواهد گرفت و ذهن هر بیننده ای را به سمت جنگل ها و درختان سبز خواهد کشاند. پس اگر به رنگ سبز علاقه دارید می توانید در پائیز امسال از آن بیشتر استفاده کرده و مطمئن باشید که بر طبق اصول مد لباس پوشیده اید.

خانم ها

خانم ها

رنگ آبی در پائیز

با توجه به اینکه آبی جزو رنگ های سرد است ولی در پائیز امسال رنگ آبی یخی باعث می شود که سبکی و راحتی و روشنی را به همراه داشته باشید. در مورد لباس های هماهنگ با این رنگ می توانید به سراغ رنگ های قرمز وخاکستریو حتی رنگ عاجی رفته و ست مناسبی را انتخاب کنید.

رنگ قرمز

رنگ قرمز از آن دسته رنگ هایی است که باعث می شود استفاده کننده آن شجاع و جسور به نظر برسد و به کارگیری این رنگ می تواند به سبک و سلیقه شخصی شما در لباس پوشیدن هدف و جهت مشخص بدهد.
هر کدام از خانواده رنگ قرمز را که انتخاب کنید مطمئنا جذاب به نظر خواهد رسید ولی بهتر است برای جلسات مهم کاری خود از آن استنفاده نکنید. این رنگ می تواند به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین ترکیب رنگ هایی که در پائیز مورد استفاده قرار می گیرد معرفی شود و شما به راحتی می توانید در پائیز از ترکیب قرمز با سیار رنگ های متناسب با آن به استایل خود جذابیت خارق العاده ای بدهید.

خانم ها

خانم ها

پائیز و رنگ نارنجی

رنگ نارنجی به عنوان یکی از رنگ های پائیزی شناخته می شود و هر خانمی دست کم یک لباس به رنگ نارنجی در بین لباس های خود دارد. رنگ نارنجی که کمی تن قهوه ای در خود دارد بهترین توصیه ما به شما است که در پائیز به راحتی می توانید آن را در تیپ و ظاهر خود به کار برده و جذابیت پائیزی خود را ارتقا دهید. از گذشته تا کنون رنگ نارنجی به عنوان یکی از رنگ های مخصوص پائیز معروف بوده و گرما و شادابی فراوانی را با خود به همراه دارد.

رنگ بنفش

در پائیز می توانید با خیالی آسوده از رنگ بنفش در ترکیب با لباس های دیگر خود استفاده کنید و شاهد باشید که این رنگ با تمام لباس های شما هارمونی متناسبی خواهد داشت.

خانم ها

خانم ها

رنگ قهوه ای

در پائیز امسال می توانید از رنگ قهوه ای که در تن رنگی متفاوت روشن و تیره قرار دارد استفاده کرده و ستی را با لباس هایی در همین طیف رنگی فراهم کنید.البته این بدان معنا نیست که باید از یک رنگ بیش از اندازه استفاده کنید بلکه باید رنگ های روشن و تیره قهوه ای را با هم ترکیب کنید. ایجاد یک کنتراست حرفه ای بین طیف های متنوع رنگ قهوه ای باعث ایجاد یک استایل زیبا و جذاب برای شما خواهد بود.

با استفاده از تمام این رنگ ها شما می توانید یک استایل جذاب و مدرن پائیزی برای خود داشته و در هوای نا متعادل پائیز از آن استفاده کنید ولی باید تعادل را در پوشش خود رعایت کنید تا ظاهر شما بدشکل و نافرم دیده نشود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *