#


اما واتسون و رازهایی که برای جذابیت استایل خود به کار می برد

اما واتسون
15 دسامبر 2017 3 نظر 1537 بازدید

اما واتسون و رازهایی که برای جذابیت استایل خود به کار می برد

اما واتسون و رازهایی که برای جذابیت استایل خود به کار می برد

اما واتسون یکی از هنرپیشه های سینمایی معروفی است که در سن یازده سالگی با بازی در هری پاتر توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. اما واتسون متولد سال۱۹۹۰ میلادی در کشور انگلستان است. این بازیگر توانمند انگلیسی تنها به بازی در فیلم های هری پاتر که دنباله دار هستند اکتفا نکرد و برای دست یابی به شهرت و موفقیت بیشتر با اراده بالایی به فعالیت های هنری خود ادامه داد و توانست نام خود را به عنوان یک هنرپیشه معروف انگلیسی مطرح نماید.

این هنرپیشه جوان و محبوب به لحاظ استایل و نوع لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کند بسیار مورد توجه قرار دارد و در واقع می توان گفت لباس پوشیدن او یکی از مهمترین نکات مورد توجه در خصوص او می باشد.

اما واتسون

اما واتسون

استایلی که اما واتسون برای خود انتخاب می کندد به نوعی بسیار خاص می باشد و با استایل افراد بسیاری متفاوت است اما این تفاوت از شیک بودن و محبوبیت او کم نکرده و بیشتر از قبل مورد توجهات قرار گرفته است. اما واتسون یکی از فعالان حقوق زنان می باشد و از افرادی است که از برابری زن و مرد دفاع می نماید. طرز فکری که در این زمینه دارد را می توان در مورد لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کند دید. البته ناگفته نماند لباس های او هیچ تاثیری در ظرافت زنانه او نداشته و موجب نمی شود تا از زیبایی های زنانه او کاسته شود.

برند بربری یکی از برندهای معروفی است که واتسون کار با آن را در کارنامه کاری خود دارد و شرکت در فشن شوهایی که این برند معروف برگزار کرده موجب شده تا اما واتسون بیشتر از قبل به شهرت دست پیدا کند.

نگاهی کوتاه به زندگینامه اما واتسون

نام واقعی این بازیگر انگلیسی اما شارلوت دوئر واتسون می باشد که در تاریخ۱۵ آورییل۱۹۹۰ به دنیا آمده است. علیرغم اینکه او انگلیسی می باشد اما زادگاه او در اصل کشور فرانسه بوده است. آغاز شهرت اما واتسون با بازی در نقش هرمیون گرنجر بود که یکی از شخصیت های اصلی مجموعه هری پاتر می باشد.

اما واتسون در سن یازده سالگی به ایفای این نقش پرداخت و پیش از آن هیچ سابقه ای به جز بازی در نمایش نامه های مدرسه ای را نداشت. از زمانی که مجموعه فیلم های هری پاتر آغاز شد اما واتسون نیز موفق شد جوایز ارزشمندی را به دست بیاورد.

ثروتی که از بازی در این فیلم ها توانست کسب کند چیزی در حدود ده میلیون پوند بود اما کارهای او تنها به بازی در فیلم های هری پاتر ختم نشد و در سال۲۰۰۹ میلادی برای نخستین بار وارد شغل مدلینگ شده و در این حرفه نیز به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرد.

اما واتسون

اما واتسون

سادگی ظاهری ویژگی استایل او

اما واتسون بر خلاف دیگر افراد مشهوری که در دنیای مد حضور دارند هیچ اعتقادی به اکسسوری ندارد و اصولا از اصلی ترین اولویتی که برای استایل خود مشخص کرده است و آن هم سادگی می باشد بیشتر پیروی می کند. اما واتسون در صحبت های خود اینگونه بیان کرده است که ترجیح می دهم به جای استفاده از اکسسوری در وهله اول خودم را به مردم نشان بدهم و بعد از آن آنها را متوجه لباس هایم بکنم. اصولا او یک اکسسوری را به صورت مخصوص استفاده می کند و آن هم رژلب می باشد که در اکثر استایل های او دیده می شود.

اما واتسون و شکستن قوانینی که در دنیای مد وجود دارد

این بازیگر جوان هیچ کاری به قوانینی که در دنیای مد ثبت شده ندارد و زمانی هم که قرار است بر روی فرش قرمز پا بگذارد خلاف قوانین عمل نموده و هر لباسی را که تمایل داشته باشد می پوشد. او هرگز سعی نکرده تا بیش از اندازه خوش لباس و مرتب باشد و به گفته خودش همیشه از این مساله دوری کرده است.

اما واتسون جزو بازیگرانی است که همیشه سعی کرده با ساده ترین لباس ها بیشترین اثر گذاری را داشته باشد. او به پوشیدن کت و شلوارهای مردانه بسیار علاقه مند است و از داشتن استایل فرانسوی نهایت لذت را می برد و در بیشتر استایل هایی که دارد سعی کرده از لباس های تک رنگ استفاده نماید.

اما واتسون

اما واتسون

بازی با رنگ ها خاص ترین علاقه اما واتسون

یکی از مواردی که اما واتسون از داشتن آن ها هیچ ابایی ندارد پوشیدن لباس هایی با رنگ های شاد است. شاید برخی پوشیدن لباس هایی را که رنگ هایی تند دارند را کمی زننده بدانند اما او در استایل خود از این رنگ ها نیز استفاده می کند و معتقد است رنگ هایی که شاد هستند موجب می شوند تا فرد جذاب تر به نظر برسد. اکثر رنگ هایی که اما واتسون برای لباس های خود انتخاب می کند به صورت تجربی هستند و همین مساله موجب می شود تا جذابیت استایل او نیز بیشتر دیده شود.

پوشیدن کفش مناسب اصلی مهم در استایل واتسون

اما واتسون با اینکه در نوع لباس پوشیدن خود خلاف قوانین دنیای مد عمل می کند اما در خصوص پوشیدن کفش همواره تلاش دارد بسیار جدی بوده و کفش مناسبی را انتخاب نماید. او برای حضور در موقعیت ها و مراسم مختلف سعی می کند تا کفش مناسب با آن شرایط را به پا کند و هرگز در مورد انتخاب کفش قانون شکنی نکرده است.

اما واتسون

اما واتسون

رنگ ها و برندهای مورد علاقه اما واتسون

اما واتسون به برندهای مختلفی همچون والنتینو، کلویی، ژیوانشی، بربری، کوکو شانل و حتی برند کلوین کلاین علاقه دارد و سعی کرده در مورد اکثر لباس های خود به سراغ این برندها برود. عطری که اما واتسون بسیار به آن علاقه دارد لانکوم می باشد و رنگ های سفید و کرم به عنوان رنگ هایی شناخته می شوند که اما واتسون به آن ها علاقه ای خاص داشته و بسیار از آن ها در استایل خود استفاده کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *