#


هماهنگی بین کفش رنگی با لباس برای خانم ها

هماهنگی بین کفش
24 جولای 2018 بدون نظر 1995 بازدید

هماهنگی بین کفش رنگی با لباس برای خانم ها

هماهنگی بین کفش رنگی با لباس برای خانم ها

خانم ها چگونه می توانند لباس و کفش خود را ست کنند؟ بسیاری از خانم ها علاقه دارند که در زمان خرید کفش پاشنه بلند، رنگ های خنثی نظیر مشکی، سفید و طوسی را انتخاب نمایند، زیرا هماهنگی بین کفش آن ها با لباس های رنگی بسیار راحت تر خواهد بود. ولی ما در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که چگونه کفش های رنگی را با لباس تان ست کرده تا جذابتر شوید.

چند قانون برای هماهنگ کردن رنگ لباس و کفش پاشنه بلند وجود دارد که در ابتدا بهتر است بدانید:

-چنانچه در لباس تان از چند رنگ مختلف به کار رفته است باید کفش خود را طبق یکی از رنگ هایی که در لباس تان به کار برده شده است انتخاب کنید.

-کفش های مشکی، خاکستری و بژ را می توان با هر رنگ لباسی ست کرد.

-شما می توانید سر تا پای خود را به یک رنگ انتخاب نمایید.

روش های ست کردن کفش های رنگی با لباس

کفش طلایی

ممکن است با خود فکر کنید که رنگ طلایی فقط مخصوص مراسماتی مانند عروسی و میهمانی های شبانه است. ولی این تصور اشتباه است. شما می توانید کفش طلایی خود را با هر لباسی ست نمایید. بهترین گزینه هایی که پیشنهاد می شود رنگ های قرمز، زمردی و آبی است. این را به یاد داشته باشید که اغلب از لباس های ساده استفاده کنید. البته می توانید همراه با این رنگ ها از رنگ های خنثی مانند سفید و یا مشکی نیز استفاده کنید.

کفش قرمز

کفش های قرمز بسیار چشمگیر بوده و به همین دلیل در اولین نگاه توجهات را به سوی خود جلب می نمایند. لذا بهتر است از لباس هایی که به رنگ خنثی هستند استفاده کنید تا جذابیت کفش تان حفظ شود. رنگ هایی مانند سرمه ای و خاکستری از جمله رنگ هایی هستند که می توانند به زیبایی با کفش قرمز ست شوند.

نارنجی

چنانچه می خواهید لباسی را با کفش نارنجی تان ست نمایید بهترین انتخب رنگ های مکمل هستند. با توجه به این که رنگ آبی و نارنجی در چرخه رنگی در مقابل هم قرار گرفته اند، می توانند یکدیگر را کامل نمایید و به زیبایی با هم ست شوند. پیراهنی به رنگ آبی ملایم و یا شلوار جین می تواند انتخاب خوبی برای کفش نارنجی شما باشد. البته رنگ های گرمی مانند زرد، قهوه ای و کرم نیز می توانند انتخاب های مناسبی برای ست کردن باشند.

آبی

همه ی رنگ ها این قابلیت را دارند که با رنگ های مشابه خود ست شوند. رنگ آبی نیز همینطور است. به عنوان مثال شما می توانید کفش آبی خود را با لباسی به رنگ آبی و یا رنگ هایی که تون آبی دارند ست کنید. برای تنوع می توانید از رنگ سفید، سبز و یا زرد استفاده کنید.

زرد

رنگ زرد پر از انرژی و زندگی است، به طوری که باعث می شود لبخند را بر روی لبان اطرافیان بنشاند. رنگ زرد زمانی که در کنار رنگ های ساده ی دیگر قرار بگیرد، زیبایی خود را بیشتر نشان می دهد. به همین دلیل باید همراه با رنگ زرد از لباس های تک رنگ استفاده کنید.

سبز

حتما تا به حال به گوش تان خورده است که رنگ سبز و قرمز مکمل هم هستند. ممکن است که تصور کنید با ترکیب این دو رنگ شبیه به درخت کریسمس می شوید. اما شما با هماهنگی بین کفش ها و لباس های مناسب ترکیبی جذاب تشکیل دهید و شما حتی می توانید رنگ نارنجی را جایگزین رنگ قرمز کنید. با این رنگ دیگر حس درخت کریسمس را نخواهید داشت. همچنین می توانید از رنگ زرد نیز استفاده کنید. برای رنگ اکسسوری های خود بهتر است رنگ قهوه ای و یا مشکی انتخاب نمایید.

بنفش

یکی دیگر از رنگ های جذاب که برای هماهنگی بین کفش هاست می تواند ، کفش رنگ بنفش باشد. این رنگ برای زمان هایی مناسب است که قصد درخشیدن در جمعی را دارید. برای ست کردن لباس تان با رنگ بنفش بهتر است از رنگ های سفید و یا مشکی استفاده کنید. البته می توانید از رنگ آبی نیز استفاده نمایید. البته این را به یاد داشته باشید که ترکیب رنگ آبی و بنفش برای مراسمات دوستانه مناسب است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *