#


هدیه های عالی برای روز مادر

26 فوریه 2019 بدون نظر 2114 بازدید

هدیه های عالی برای روز مادر

با فرا رسیدن روز مادر شما هم به دنبال هدیه ای مناسب برای مادر خود هستید تا بتوانید محبت ها و زحمات او را به زره ای جبران کنید اما دغدغه ما در این شرایط این است که چه چیزی را برای او بخریم تا بیشتر خوشحال شود .اگر شما هم برای خرید هدیه ای مناسب است سردرگم هستید به پیشنهاد هایی که در ادامه برایتان آورده ایم دقت کنید.

روز مادر

پیشنهادهایی برای هدیه روز مادر

گلدان گل

یکی از بهترین هدیه هایی که می توانید برای مادرتان بخرید گلدان گل است البته به شرطی که مادر شما اهل گل و گیاه باشد .در این مورد شما شانس زیادی دارید زیرا با فرا رسیدن فصل بهار گزینه های زیادی برای انتخاب یک گل مناسب پیش رو خواهید داشت .اگر خانه مادرتان دارای حیاط یا ایوان است دستتان در انتخاب بیشتر باز است و می توانید گل های متنوع و یا حتی درختچه های زیبایی را برای او هدیه بخرید ولی اگر دارای فضای آزاد نیستید گل های آپارتمانی که بر زیبایی خانه می افزاید انتخاب خوبی برای تان خواهند بود.

عطر

اگر تمایل دارید تا برای هدیه روز مادر هزینه بیشتری را پرداخت کنید عطر گزینه مناسبی برای تان خواهد بود. آیا کسی است که از عطر خوشش نیاید؟ با اینکه خرید عطر برای دیگران کاری سخت است اما چون شما با سلیقه مادرتان آشنا هستید خیلی راحت می توانید عطری با رایحه مورد علاقه و پسند او پیدا کنید سعی کنید به دنبال رایحه ای ملایم و سبک و خنک باشید تا بتوانند در روز های گرمی که در راه است به راحتی استفاده کند.

گردنبند مادر

اگر برای روز مادر به دنبال هدیه ویژه ای هستید می‌توانید از زیورآلاتی که بر روی آنها کلمه مادر حک شده است کمک بگیرید. یک گردنبند یا دستبند با نام مادر می‌تواند او را هر لحظه به یاد شما بیاندازد خوبی زیورآلات این است که شما می توانید با هر مقدار بودجه ای که دارید آن را بخرید اما اگر توانایی این را دارید که هزینه زیادی را پرداخت کنید می‌توانید از زیورآلات با جنس طلا  برای مادرتان یک هدیه به یاد ماندنی تهیه کنید.

جعبه لوازم آرایش یا جواهرات

مادران هر چه فضا برای زیورآلات شان و یا لوازم آرایش شان داشته باشند باز هم کم است برای همین می توانید با هدیه دادن یک باکس مخصوص جواهرات و یا حتی لوازم آرایش مادرتان را خوشحال کنید علاوه بر آن هر زمانی که او  این لوازم را از جعبه اش بیرون می‌آورد به یاد شما خواهد افتاد جعبه‌های چوبی که روی آن با طرح هایی زنانه و ظریف طراحی شده باشد برای هدیه به مادرتان انتخاب مناسبی خواهند بود.

لباس ورزشی

ورزشی برای مادر هایی که اهل ورزش کردن هستند ایده خوبی برای هدیه روز مادر می تواند باشد معمولا افراد  برای خرید لباس ورزشی هزینه زیادی را پرداخت نمی کنند و به یک دست لباس معمولی قناعت می کنند از این رو شما می توانید با خرید یک دست لباس ورزشی خوب و زیبا علاوه بر اینکه او را خوشحال میکنید انگیزه او را برای ورزش کردن نیز افزایش دهید دقت کنید .که هنگام خرید حواستان به سایز لباس باشد لباس های ورزشی اگر خیلی تنگ باشند باعث می گردند تا حرکت برای فرد سخت شود و اگر لباس های خیلی گشاد هم باشند تغییرات بدن را نشان نمی دهند پس بهتر است  لباسی را برای مادرتان انتخاب کنید تا فیت تن او باشد.

قاب عکس

خرید قاب عکس می تواند انتخاب خوبی برای یک هدیه روز مادر باشد. اگر مادر شما در گوشی یا آلبوم عکس خود هزاران عکس دارد می توانید با خرید یک قاب عکس او را بسیار خوشحال کنید .اگر می خواهید او را سورپرایز کنید بهتر است یکی از عکس های پس خودتان را چاپ کنید و درونش بگذارید این هدیه خاطره یک چنین روزی را برای همیشه در گوشه ای از خانه او ثبت خواهد کرد.

کیف

یکی از هدایایی که بسیار کاربردی هست کیف می تواند باشد .خوبی کیف این است که مانند لباس و یا عطر سلیقه‌ای نیست مادر شما می تواند هر نوع کیفی که شما برایش هدیه می دهید چه کیف کوچک برای مهمانی و یا کیف بزرگ و جادار را به دست بگیرد پس می توانید با خیالی راحت برای مادرتان کیفی را که فکر می کنید بیشتر دوست دارد را بخرید.

لوازم برقی

یکی از مشکلات خانم ها بعد از استحمام این است که به موهایشان حالت بدهند به خصوص اگر دارای موهای مجعد همراه با کمی وزی هم داشته باشند .شما می توانید با خرید یک اتوی مو و یا سشوار به عنوان هدیه روز مادر او را بسیار خوشحال کنید.

شلوار و دامن

یکی از کاربردی ترین پوشاک خرید شلوار است که کار ساده ای نمی باشد .برای استفاده روزمره شلوارهای کتان خیلی مناسب هستند و می توان آنها را در چهار فصل پوشید و شلوارهای کتان هم در مهمانی ها و هم در موقعیت های اسپرت پوشیده می‌شوند و به همین علت برای هدیه دادن به مادرتان یک گزینه بسیار مناسبی است.

دامن های مجلسی کرپ هم جزو پوشش های کلاسیک مادرهایمان هستند. مادرهای ما همیشه با پوشیدن این نوع از دامن ها احساس خوبی برای شان دست می دهد دامن هایی که شیک هستند و برای مهمانی های کوچک و بزرگ استفاده می شوند یکی از بهترین هدایا برای روز مادر همین دامن ها هستند که دارای رنگهای مختلفی می باشند.

ساعت

اینکه یک هدیه کلاسیک دوست داشتنی بخرید ساعت یک انتخاب بسیار درستی است .ساعت مچی همیشه یک هدیه درجه یک برای مادر ها می باشد مادر هایی که اصولاً آدم های دقیق و وقت شناسی هستند .شما می توانید از ساعت های مجلسی با  بند های استیل و نگین هایی که بر رویشان کار شده برای مادرتان یک انتخاب زیبایی داشته باشید.

حتی مادرهایی که زیورآلات را زیاد دوست ندارند از داشتن یک ساعت زیبا لذت می برند. ساعت های نگین دار برای مادر ها هدیه مناسب تری هستند و با قیمت های مختلفی هم می توانید از این مدل ساعت ها برای مادرتان تهیه کنید اما اگر مادر شما در کل حالت لباس پوشیدنش اسپرت است توصیه می کنیم که از ساعت های بند چرم می بخرید البته باید سعی کنید که همان مدل ساعت ها هم دارای نگین های شیک می باشند ساعت های بند چربی برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.

عینک آفتابی

امروزه عینک آفتابی تبدیل به یک وسیله روزمره شده است و همانطور که برای رفتن از خانه کرم ضد آفتاب میزنیم طبیعی است که برای محافظت از چشم هایمان نیز عینک آفتابی بزنیم البته اگر می خواهید برای مادرتان هدیه آبرومندانه ای را تهیه کنید باید برای عینک آفتابی او مبلغ قابل توجهی را هزینه کنید.

دکوراسیون منزل

برای مادر ها خانه مفهومی متفاوت از بقیه اعضای خانواده دارد مادرها در طول روز با تک ‌تک جزئیات خانه سر و کار دارند حتی اگر مادر شما شاغل و بیرون از خانه باشد .به همین علت است که دکوراسیون برای مادرها بسیار مهم است .خرید هدیه از بین اجناس دکوری برای مادر ها یک گزینه بسیار مناسبی است مادرها اهمیت ویژه ای به زیبایی خانه می دهند .شما می توانید لوازم دکوری را با هر قیمت و هر نوعی تهیه کنید انتخاب شما بستگی به این دارد که مادر شما بیشتر به چه چیزی علاقه دارد.

کتاب

بیشتر مادرها عاشق خواندن کتاب داستان و رمان هستند برای همین است که خوب بلدن برای ما قصه و لالایی بگویند اگر سلیقه مادرتان را در خواندن کتاب می دانید با خرید کتاب می توانید او را خوشحال کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *