#


هاکوپیان؛ برندی ایرانی برای شیک پوشی فراتر از مرز

هاکوپیان
30 اکتبر 2017 بدون نظر 1627 بازدید

هاکوپیان؛ برندی ایرانی برای شیک پوشی فراتر از مرز

هاکوپیان؛ برندی ایرانی برای شیک پوشی فراتر از مرز

هاکوپیان نخستین برند معروفی است که در زمینه طراحی و تولید پوشاک در ایران فعالیت کرده و یکی از واحد های نمونه تولیدی در این کشور به شمار می رود. موسس این برند معروف سومبات هاکوپیان است که اصالتی ارمنی داشته و زاده دیار تبریز می باشد. سومبات سال های نوجوانی خود را برای آموزش و یادگیری فنون خیاطی سپری کرد و توانست در زمینه های طراحی و دوخت تجربه های زیادی را کسب کند.

او علاوه بر یادگیری فنون این حرفه توانست نحوه دوخت با ماشین آلات و چگونگی تولید و عرضه محصولات تولید شده را در طول سالهایی که وقت صرف این کار کرده بود بیاموزد. هاکوپیان هم اکنون توانسته فناوری های جدید را وارد حرفه خود کرده و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها برای رسیدن به اهداف بزرگی که پیش رو دارد و همچنین برنامه ریزی برای انجام فعالیت هایی که برای توسعه بیشتر مورد نیاز است تلاش خود را انجام می دهد.

هاکوپیان

هاکوپیان

هاکوپیان و همکاری آن با کشورهای توسعه یافته

هاکوپیان از جمله برندهایی است که برای دست یابی به پارچه و مواد اولیه ای که برای تولید محصولی با کیفیت نیاز دارد توانسته با تولیدکنندگان بزرگی که در کشورهای آلمان و ایتالیا و ترکیه و همچنین انگلیس وجود دارد قرار داد مشارکت امضا نماید. این برند معتبر به جهت داشتن محصولاتی با کیفیت بسیار تمام کارشناسان و متخصصان خود را به کشورهای اروپایی اعزام می کند تا بتوانند اطلاعاتی که در زمینه پوشاک در جهان به صورت تخصصی آموزش داده می شود را آموخته و در دوره های تخصصی مد و پوشاک شرکت نمایند تا بتوانند با استفاده از این تجارب ارزشمند محصولات با کیفیتی را در داخل مرزهای ایران تولید کنند.

هاکوپیان

هاکوپیان

هاکوپیان از دیروز تا به امروز

برند هاکوپیان که از دهه چهل وارد دنیای مدشده است با بهره گیری از متخصصین و مهندسینی که در حوزه مد و پوشاک فعالیت دارند و با پشتیبانی ای که مردم ایران در طول چهل سال از این برند داشته اند توانسته محصولاتی را تولید کند که از لحاظ کیفیتی قابلیت رقابت با محصولات کمپانی های خارجی را دارد و استاندارد های جهانی را در تولیدات خود به خوبی رعایت کرده است.

شما می توانید با مقایسه تولیدات هاکوپیان و محصولات کمپانی های معروف بین المللی متوجه این برابری شوید و اطمینان پیدا کنید که محصولات هاکوپیان می تواند هم ردیف برندهای معروف جهان قرار بگیرد. چرا که این برند در طراحی و دوخت تولیدات خود از فن آوری های نوین و دوخت های ظریف و مواد اولیه با کیفیت استفاده می کند و سعی دارد محصولات تولید شده اش هر روزه از لحاظ کیفیتی در جایگاه بالاتری قرار بگیرند.

هاکوپیان

هاکوپیان

افرادی که به دنبال قیمت مناسب برای خرید کت و شلواری با کیفیت جهانی هستند می توانند از محصولات هاکوپیان استفاده نمایند زیرا این کمپانی در مورد محصولاتی که در داخل کشور عرضه می کند نصف قیمت محصولات خارجی را در نظر گرفته است. در این زمینه مدیر عامل کمپانی هاکوپیان نخست رضایت مشتری را مد نظر قرار داده است و برای اینکه بتواند به این هدف خود دست پیدا کند تمام کارکنان این شرکت را موظف کرده احترام به مشتری ها را کاملا رعایت کنند و با این دید که احترام گذاشتن به مشتری می تواند نقطه آغاز و ایده ای خوب برای حفظ حقوق مشتری بوده و باعث می شود خدماتی که به مشتری ارائه داده می شود بسیار مطلوب باشد.

این امر باعث شده برند هاکوپیان بتواند جوایز بین المللی بسیاری را به نام خود کسب کند که عبارتند از جایزه  بین المللی طلائی آمریکا ، جایزه بین المللی طلائی پنج قاره و چندین جایزه دیگر که هگی باعث شده اند این برند ایرانی در زمینه تولید محصولات بهتر و با کیفیت تر به موفقیت های بزرگی دست بیابد.

با جرات می توان گفت اکنون دیگر هاکوپیان به عنوان یک تولید کننده و عرضه کننده محصولات شناخته نمی شود بلکه یک برند معروف ایرانی است که در جهان شناخته می شود. اعتقادی که هاکوپیان در این زمینه دارد این است که مردم ایران از گذشته های دور تا کنون به عنوان مردمانی شیک پوش در جهان شناخته می شدند. این برند جهانی تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند با طراحی مدل های مختلف پاسخگوی سلیقه های متفاوتی که مردم ایران دارند باشد.

هاکوپیان

هاکوپیان

این کمپانی در زمینه مشتری مداری سعی کرده از شیوه های نوین و مدرن استفاده کند تا بتواند مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود جذب کند. این کمپانی برای اینکه بتواند رابطه خود با مشتریانش را حفظ کند کاتالوگ های هر فصل را برای آن ها ارسال می کند و گاهی نیز به مشتریان خود هدایا و تسهیلاتی را اعطا می کند تا بتواند بهترین ارتباط را با آن ها داشته باشد.

این برند معروف هم اکنون بیست و سه فروشگاه زنجیره ای را در سراسر کشور دایر کرده است که تمام تولیدات خود را به صورت همزمان و با یک قیمت مشخص ارائه می کند. قیمتی که تولیدات این برند معروف دارد به گونه ای است که هر فردی می تواند نمونه ای از آن را برای خود داشته باشد.

هاکوپیان و تولید لباس های سفارشی

یکی دیگر از خدماتی که این برند جهانی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد این است که لباس های شما را در صورت تمایل خودتان به صورت سفارشی می دوزد. شما با این امکانی که هاکوپیان در اختیارتان می گذارد می توانید لباسی با طرح و اندازه دلخواه خود داشته باشید.

هاکوپیان

هاکوپیان

شما با سفارشی دوخته شدن لباس خود از سوی این برند می توانید تا مدت ها خاطره آن را داشته باشید و علاوه بر آن دیگر لزومی ندارد در بازارها و فروشگاه های مختلف به دنبال لباس مورد نظر خود بگردید بلکه می توانید در کمترین زمان ممکن لباسی که مناسب استایل و اندام شما است در کمترین زمان داشته باشید. شما حتی می توانید زیر نظر کارشناسان این کمپانی جنس مناسب برای لباس خود را انتخاب کرده و حتی در مورد یقه هم گزینه مناسب را انتخاب نمائید و به این طریق شیک پوش بودن خود را به رخ هر بیننده ای بکشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *