#


هالیوود و برترین عطرهای ستارگان این عرصه

30 دسامبر 2017 بدون نظر 1883 بازدید

هالیوود و برترین عطرهای ستارگان این عرصه

هالیوود و برترین عطرهای ستارگان این عرصه

یکی از اکسسوری های محبوب و دل انگیز که می توان نام هر ستاره هالیوودی را بر روی آن ها دید عطر ها می باشند. برخی از عطرهای ستارگان هالیوودی هستند که با رایحه دل انگیز خود توانسته اند در بین افراد مختلف به محبوبیت و موفقیت بسیاری دست پیدا کنند.

گاهی افراد معروف و هنرمند از شهرتی که دارند استفاده کرده و در کنار شغل اصلی خود کسب و کارهای دیگری را نیز به راه می اندازند. در حال حاضر ستاره های هالیوودی بسیاری هستند که وارد عرصه تولید عطر شده اند و آن ها را با نام خود وارد بازارهای جهانی کرده اند. در این مطلب قصد داریم چند برند مختلف عطر که به نام برخی از ستارگان هالیوودی عرضه شده اند را معرفی کنیم پس ما را تا انتها همراهی کنید.

عطر Beyond دیوید بکهام

همانطور که می دانید دیوید بکهام یکی از ورزش کاران بسیار مشهور است که در کنار فعالیت های ورزشی خود فعالیت های گسترده ای در دنیای مد و فشن نیز داشته و در این عرصه به تولید عطر پرداخته است. این ورزش کار معروف چندین عطر مختلف را تولید کرد اما به دلیل داشتن رقبای قدرتمندی در این بازار نتوانست به موفقیت های زیادی دست پیدا کند اما زمانی که عطر بیاند خود را تولید کرده و وارد بازار نمود موفق شد پاسخ مناسبی در برابر ناکامی عطرهای گذشته به دست بیاورد.

این عطر جذاب در بین افراد مختلف طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و در ترکیبات آن اسانس وانیل و نعناع هندی یافت می شود که موجب شده این عطر به عنوان یکی از خوشبوترین عطرهای ستاره ها شناخته شود.

عطر پرسونال ادیشن بروس ویلیس

عطر دیگری که به وسیله یکی از ستاره های معروف هالیوودی نام گذاری شده است عطر پرسونال ادیشن می باشد که به نام بروس وسلیس است. در ترکیبات این عطر فوق العاده اسانس مرکبات به همراه تنباکو و چرم وجود دارد که موجب شده که افراد بسیاری به این عطر علاقه مند شوند. رایحه ای که از این عطر به مشام می رسد یک رایحه کلاسیک می باشد و به دلیل همین رایحه است که این عطر جذاب توانسته به عنوان یکی از پر طرفدارترین عطرها در بین ستارگان شناخته شود.

عطر Blue Seduction آنتونیو باندراس

افرادی که تمایل دارند عطری تابستانه داشته باشند می توانند به سراغ عطر آنتونیو باندراس بروند. در ترکیبات این عطر از اسانس لیمو به همراه نعناع استفاده شده است که موجب شده رایحه متصاعد شده از آن بسیار خنک و ماندگار باشد و برای روزهای گرم سال بهترین گزینه می باشند که می توانید از آن استفاده نمائید.

عطر Miami Man پیت بول

پیت بول به عنوان یک خواننده ماهر توانسته آهنگ های فوق العاده ای را برای ما بخواند و در خاطره ها ماندگار باشد. این خواننده در دنیای عطرها هم توانسته موفق عمل نموده و عطری محبوب را به نام خود تولید کند. در ترکیبات عطر پیت بول اسانس گریپ فروت به همراه فلفل و مشک و عنبر وجود دارد که موجب ایجاد رایحه ای سبک شده است که تنها مخصوص مردان می باشد و هیچگاه از استفاده آن دلزده نخواهید شد.

عطر۰۰۷ جیمز باند

اگر به دنبال عطری خاص و ناب هستید می توانید به سراغ عطر۰۰۷ جیمز باند بروید که در آن ترکیبی از رایحه خزه و اسطوخودوس استفاده شده است. عطری که به وسیله جیمز باند تولید شده و وارد بازار شده است یک عطر ناب می باشد که می توانید در هر مکانی از آن نهایت استفاده را ببرید.

کریستسانو رونالدو و عطر Legacy او

کریستیانو رونالدو در زمینه عطر سلیقه ای خاص و ویژه دارد که مطمئناً برای شما آشنایی با آن جالب خواهد بود. اگر رایحه عطر لجیسی او را استشمام کنید متوجه پرتغالی بودن این عطر خواهید شد.

ستاره دنیای فوتبال در ترکیبات عطر خاص خود از اسانس سدر و رزماری استفاده کرده است و رایحه ای کاملا کلاسیک را به وجود آورده است. مردانی که به دنبال عطری خاص برای شرکت در میهمانی ها هستند می توانند این گزینه را مورد استفاده قرار دهند که در کنار پوشیدن کت و شلوار می تواند بهترین ترکیب را برای شما ایجاد کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *