#


نگهداری از پلیور بافتنی

نگهداری از پلیور بافتنی
16 مارس 2017 بدون نظر 931 بازدید

نگهداری از پلیور بافتنی

روش هایی برای نگهداری از پلیور بافتنی

همه ی ما پلیور بافتنی در منزلمان داریم ولی نگهداری از آنها کار دشواری است که طی این مقاله روش های آن را به شما می گوییم.

همانطور که می دانید شش لباس ها در خشک شویی هزینه زیادی را شامل می شود به همین خاطر به شما پیشنهاد می شود این کار را در منزل انجام دهید.

این لباس ها را زیاد نشویید زیرا این کار موجب خراب شدن تار و پود بافت لباس شما می شود. شست و شو را در تشت انجام دهید. اندازه ی تشت باید به قدری باشد که لباس در آن جا شود.

از شوینده های ملایم و صابون برای شستن لباس های بافتنی استفاده می شود و برای خشک کردن آنها حداقل از دو حوله بزرگ استفاده کنید. پرکابردترین نوع پشمی که در لباس های بافتنی استفاده می شود  پشم گوسفند است .

این پشم به راحتی چروک می شود و اگر در شرایط خوبی قرار بگیرد به حالت اول خود باز می گردد. قدرت این پشم از فلز استیل نیز بیشتر است ولی باید در استفاده از آن دقت کنید. این پشم در برابر عطر مقاوم می باشد.

شست و شو با دست : ترکیبی از آب و صابون درست کنید و آن را با دست بشویید. بگذارید به مدت ۵ دیققه لباس در محلول بماند و پس از این که آن را شستید خیلی خوب آن را آب بکشید دقت داشته باشید برای خشک کردن بافت آن را در هم نپیچانید.

آن را درون یک حوله بپیچید تا آب آن گرفته شود سپس آن را بر روی یک سطح صاف آویزان کنید.

با کیفیت ترین نوع پشم همین پشم بره می باشد که در بار اول از برق او گرفته می شود و شدیدا نرم و انعطاف پذیر است هیچ وقت آن را در ماشین لباس شویی قرار ندهید هنگام شست و شو این پشم با دست از محلولی با PH7 استفاده کنید.

و آن را با آب سرد مخلوط کنید تا حل شود بافت را درون محلول بچرخانید و به هچ وجه آن را زخم نکنید در نهایت لباس را آب بکشید و درون یک حوله قرار دهید تا به شکل اولیه اش بر گردد.

هیچ وقت آن را در خشک کن یا ماشین لباس شویی نندازید و هیچوقت هم آن را آویزان نکنید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *