#


نکات کلیدی ایجاد ست مناسب کت و شلوار برای مردان

7 ژانویه 2018 يك نظر 1727 بازدید

نکات کلیدی ایجاد ست مناسب کت و شلوار برای مردان

نکات کلیدی ایجاد ست مناسب کت و شلوار برای مردان

مردان برای اینکه بتوانند لباس های خود را به زیبایی با یکدیگر ست کنند مدت طولانی را وقت می گذارند که البته در برخی از مواقع برای ایجاد ست مناسب موفق نمی شوند. همیشه گفته اند که زمان حکم طلا را دارد پس نباید آن را بیهوده از دست داد و بهترین کار این است که به سراغ ایده هایی بروید که به شما کمک کند تا ست مناسبی را با کت و شلوار خود به وجود بیاورید.

در این مطلب ما راهکارهایی را ارائه داده ایم که با استفاده از آن ها می توانید بهترین ترکیب را در خصوص لباس های خود ایجاد کرده و استایل خود را زیباتر و جذاب تر نشان دهید. با ما همراه باشید تا با ست ها و ترکیب های مناسبی که ذکر شده اند آشنا گردید.

پوشیدن کت سورمه ای به همراه شلوار بژ

مردانی که تمایل دارند استایلی کلاسیک را برای خود به وجود بیاورند می توانند در ظاهر خود به سراغ رنگ های سورمه ای و بژ بروند. ممکن است در نظر اول بگوئید این دو رنگ هیچ سنخیتی با یکدیگر ندارند اما باید اعلام کنیم این دو رنگ می توانند برای تمام مردان با هر تیپی مورد استفاده قرار بگیرد و ظاهری بسیار زیبا و جذاب را به وجود بیاورد. برای شرکت در مراسمی که حالت رسمی دارد می توانید یک استایل کلاسیک با پوشیدن کت سورمه ای به همراه شلوار بژ داشته باشید.

استفاده از کت به همراه شلوار جین

مردانی که تمایل دارند در کنار استایل کلاسیک خود راحت نیز باشند می توانند کت خود را به همراه شلوارهای جین بپوشند. سعی کنید در خصوص این تیپ به سراغ رنگ های تیره ای بروید که ست مناسبی برای یکدیگر محسوب می شوند. برای مثال می توانید کت سورمه ای انتخاب کرده و آن را به همراه شلوار جین مورد استفاده قرار دهید و ظاهری کلاسیک و جذاب را به وجود بیاورید.

استفاده از کت های طرح دار به همراه شلوارهایی با رنگ خنثی

گاهی پوشیدن کت های ساده موجب خستگی و دلزدگی افراد می شود به همین دلیل توصیه می کنیم در این مواقع به سراغ استفاده از کت هایی بروید که دارای طرح های مناسبی هستند؛ ولی این نکته را در نظر داشته باشید که شلوار انتخابی شما باید حتما ساده باشد تا در کنار کت طرح دار ظاهری شلوغ و بهم ریخته را برای شما به وجود نیاورد.

زمانی که کتی طرح دار را برای پوشیدن انتخاب می کنید در مورد شلوار مناسب با آن می توانید به سراغ رنگ های خنثی بروید. پوشیدن شلوارهایی به رنگ مشکی، سورمه ای و یا خاکستری می تواند موجب تمایز شما از سایرین باشد.

پوشیدن کت سورمه ای به همراه شلوار خاکستری

مردانی که به دنبال دیده شدن هستند می توانند از تیپ های کلاسیک برای خود استفاده نمایند. یکی از جذاب ترین و بهترین لباس هایی که مردان علاقه بسیاری به آن دارند کت سورمه ای می باشد؛ پرا که این رنگ می تواند به راحتی با رنگ های دیگری که به کار برده می شود هماهنگی داشته باشد.

اگر کتی به رنگ سورمه ای را انتخاب می کنید می توانید در مورد شلوار مناسب و هماهنگ با آن به سراغ رنگ خاکستری بروید. مردانی که تمایل دارند ظاهر خود را مدرن و تا حدودی رسمی نیز نشان بدهند می توانند به راحتی از این ترکیب در لباس های خود استفاده نمایند.

استفاده از تن های متنوع رنگ آبی

آبی یکی از رنگ های مناسب برای مردان به شمار می رود و حالتی بسیار جالب و هیجان انگیز را دارا می باشد. به همین دلیل است که می توانید کل لباس های خود را به رنگ آبی بپوشید. برای دست یابی به یک ظاهر زیبا و جذاب می توانید از تن های متنوع رنگ آبی در کنار یکدیگر استفاده کرده و تیپی جذاب و مدرن را با استفاده از این رنگ برای خود به وجود بیاورید. این رنگ می تواند ظاهر درخشان و جذابی را برای شما به وجود بیاورد و قابلیت این را دارد که برای شرکت در هر مراسمی خوب و جالب خود را نشان دهد.

استفاده از کت مشکی به همراه شلوار خاکستری

در دنیای مد در خصوص پوشیدن شلوار گاها اشتباهاتی رخ می دهد و یکی از مهمترین این اشتباهات این است که می گویند شلواری که برای پوشیدن با کت انتخاب می شود باید تیره تر از رنگ کت باشد. در حالی که باید به صراحت بگوئیم در این زمینه هیچ قانونی وجود ندارد و دست افراد برای انتخاب شلوار بسیار باز است.

کافی است برای یک بار هم که شده کت مشکی خود را با شلواری که به رنگ خاکستری است بپوشید تا ببینید گاهی سرپیچی از سنت هایی که به غلط عنوان شده اند می تواند موجب جذابیت در استایل شما شود. از این ترکیب زیبا و ساده در مراسم های رسمی و غیر رسمی می توانید استفاده کنید و شیک پوشی و خوش تیپی خود را به رخ هر بیننده ای بکشید.

اگر اهل پوشیدن رنگ های روشن هستید به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده رنگی از خانواده رنگ های خاکی را که عبارتند از: بژ، سفید، اکر، شتری و سبزخاکی را انتخاب نمائید و ظاهری زیبا را برای خود ایجاد کنید. طراحان عرصه مد و فشن اعلام کرده اند این رنگ های زیبا به زودی به عنوان مد در می آیند و در لباس های مختلفی می توانید نمونه هایی از آن ها را ببینید.

پوشیدن کت کرم به همراه شلوار سفید

رنگ های سورمه ای، خاکستری و رنگ مشکی جزو رنگ هایی هستند که مردان بسیار از آن ها استفاده می کنند و اغلب لباس های آن ها با این رنگ می باشند. دیگر وقت آن رسیده تا رنگ های دیگر را نیز به کار بگیرید و تنوعی در رنگ های مورد استفاده خود ایجاد کنید.

برای مثال می توانید از کتی به رنگ کرم کمک گرفته و به همراه آن شلواری به رنگ سفید را برای پوشیدن مورد استفاده قرار دهید. از این ترکیب می توانید برای حضور در مراسم هایی که حالت غیر رسمی دارد و همینطور مراسم دوستانه استفاده نموده و ظاهر خود را جذاب تر از همیشه نشان دهید.

استفاده از ترکیب رنگ های آبی و سبز در کنار یکدیگر

رنگ های آبی و سبز اغلب مواقع در جدول رنگ ها در کنار یکدیگر دیده می شوند و به همین دلیل به عنوان یک ترکیب بسیار مناسب محسوب می گردند. شما نیز می توانید از این دو رنگ زیبا در استایل خود استفاده کنید و ظاهری شیک و مدرن را به وجود بیاورید.

تنها مساله ای که باید در خصوص این دو رنگ به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که اگر شلواری به رنگ سبز پر رنگ را برای پوشیدن خود انتخاب کرده اید در خصوص کت مناسب با آن بهتر است به سراغ کت هایی بروید که به رنگ آبی کمرنگ هستند و می توانند ظاهر زیبایی را از شما به نمایش بگذارند.

در خصوص ترکیب های رنگی که انتخاب می کنید باید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید بهترین استایل را ایجاد کرده و خود را به عنوان یک فرد خوش پوش و خوش استایل معرفی کنید. عدم توجه به تناسب رنگ ها می تواند ظاهری نامرتب از شما نشان دهد و حالتی ذوق زننده پیدا کند.

به همین دلیل در هنگام پوشیدن لباس های مختلف بهتر است یک بار آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و از فردی که دارای سلیقه خوبی در زمینه انتخاب لباس است بخواهید به شما کمک کند تا بتوانید بهترین ترکیب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *