#


نکات خرید بوت در زمستان

بوت
12 آوریل 2017 بدون نظر 883 بازدید

نکات خرید بوت در زمستان

نکات خرید بوت در زمستان :

بوت در سرما و بارندگی از پاها محافظت می کند و همه ترجیح می دهند در فصل زمستان از بوت استفاده کنند که طی این مطلب نکات خرید آن را به شما می گوییم.

۱- اگر میخواهید بوت را در طول کارهای روزانه بپوشید باید به میزان فعالیت خود توجه داشته باشید . اگر گردش خون شما زیاد است و پاهایتان گرم است نیازی نیست چکمه خیلی گرمی را خریداری کنید. اگر چکمه را برای ورزش های پر تحرک صبحگاهی می خواهید احتیاجی به چکمه خیلی گرم ندارید ولی در کل دقت کنید که چکمه زمستانی باید گرم باشد.

۲- اگر می خواهید پوتین یا چکمه اسپرت و غیر رسمی خریداری کنید نیم شماره از پاهیتان بزرگ تر بخرید. زیرا توجه به این اصل که هرچه پاها گرم تر باشند، بدن ما احساس گرمای بیشتری خواهد کرد. اغلب ما در فصل سر سال از جوراب های ضخیم و حوله ای استفاده می کنیم. در نتیجه همین ضخامت، سبب بزرگ تر شدن حجم پاها شده، و برای راحتی بیشتر نیاز به کفش کمی بزرگ تر از پاها خواهیم داشت.

نکاتی دیگر

۳- به کفه و پاشنه کفش دقت کنید . شما باید به دنبال موادی باشید که قابلیت کشش خوبی داشته باشند یک کفش تخت مقاوم در مقابل لغزش مانند کفه لاستیکی برای کفش زمستانی بسیار عالی است.

۴- پاشنه ای مناسب زمستان انتخاب کنید. بهتر است چکمه ای که انتخاب می کنید پاشنه خیلی بلندی نداشته باشد زیرا احتمال سر خوردن و افتادن شما بر روی یخ و برف زیاد می شود.

۵- اگر می خواهید چکمه را بیرون از منزل بپوشید و مجبور هستید در خیابان هایی راه بروید که پر از برف و گل و لای است به چکمه های نیاز دارید که بلند و ضد آب هستند.

۶- رنگ چکمه را طوری انتخاب کنید که با لباس شما ست شود. البته بوت مشکی معمولا با بیشتر لباس های زمستانی خیلی خوب ست می شود و کثیفی را کمتر نشان می دهد. رنگ های قهوه ای هم از رنگ های روشن تر بهتر است و انواع مختلف آن در بازار موجود می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *