#


نکات اصولی در خرید لباس سایز بزرگ برای مردان

24 دسامبر 2017 يك نظر 1275 بازدید

نکات اصولی در خرید لباس سایز بزرگ برای مردان

نکات اصولی در خرید لباس سایز بزرگ برای مردان

اغلب مردانی که دارای شکم های بزرگی هستند نمی توانند لباس های تنگ را به تن کنند. توصیه ای که در وهله اول برای این مردان داریم این است که با ورزش کردن و رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهند. برای اینکه این دسته از مردان نیز بتوانند لباس های مناسب خود را پیدا کنند این مقاله را آماده کرده ایم.

افرادی که دارای سایز بزرگی هستند در مواقع خرید لباس با مشکلات بسیاری روبرو می شوند به همین دلیل اغلب تمایلی به خرید ندارند اما در این مطلب توصیه هایی را ارائه داده ایم که با استفاده از آنها می توانید لباسی متناسب با اندام خود را انتخاب نمایید.

عدم انتخاب لباس های تنگ

هرگز لباسی را که تنگ است برای خود انتخاب نکنید و خود را متقاعد نکنید که روزی لاغر می شوید. به جای این کار بهتر است اندامی که در حال حاضر دارید را در نظر گرفته و به تناسب آن اقدام به خرید لباس نمائید. لباسی که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که نه زیاد تنگ بوده و نه بیش از اندازه گشادباشد.

افرادی که دارای اندام درشتی هستند بهتر است اولویت هایی را برای خود در نظر بگیرند که عبارتند از سادگی لباس، اندازه دقیق اندام بودن و همچنین وزن سبکی که می تواند داشته باشد.. لباس هایی که بیش از اندازه گشاد هستند موجب می شوند تا اندام شما چاق تر از حد معمول دیده شوند و این اصلا برای ظاهر شما جالب نخواهد بود. در ادامه این مطلب راهکارهایی را ذکر کرده ایم که با توجه به آن ها می توانید لباس هایی را که سایز بزرگ بوده و مناسب اندام تان است را انتخاب نمائید.

اصول شناخت لباس های سایز بزرگ مردانه

در انتخاب لباس سه فاکتور اصلی و بسیار مهم وجود دارد که عبارتند از تقسیم بندی درست لباس و تعادل و راحت بودن آن که باعث می شوند در صورت رعایت آن افراد استایل بهتری را داشته باشند. لباس هایی که انتخاب می کنید باید به سادگی بر روی اندام شما بنشیند و حالت شل و وارفته نداشته باشد. افرادی که به دنبال لباس های سایز بزرگ هستند می توانند از بین کت های تک و بلیزرها و مدل های متنوع کت و شلوارها بنابر سلیقه خود مدلی را انتخاب نمایند.

توصیه ما به این دسته از افراد این است که به هنگام انتخاب شلوارهای خود مدل هایی را انتخاب نمایند که در دوخت آن ها هیچ پلیسه ای به کار نرفته باشد و یا پاچه های آن ها تنگ نباشند.

زمانی هم که قصد انتخاب کتی را دارید بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که دارای جیب های بزرگ می باشد و یقه آن ها در مقایسه با دیگر کت ها عرض بیشتری را دارد. علت این انتخاب این است که کت هایی با این سبک می توانند به بهترین شکل بر روی اندام شما قرار گرفته و درشتی هیکل شما را زیاد نشان نمی دهند. برای این کار می توانید از اطرافیان خود فردی را که دارای سلیقه و نظر خوبی است به هنگام خرید برده و در خصوص لباس های خود نظر او را جویا شوید.

در خصوص انتخاب پیراهن مناسب بهتر است دقت بسیار زیادی را به خرج دهید و پیراهن هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر آن ها هیچ گونه دوخت اضافی وجود ندارد و به زیبایی خود را نشان می دهد. اگر پیراهنی که انتخاب کرده اید دوخت مناسبی ندارد بهتر است آن را تعویض نمائید چرا که در هنگام قرار گیری در داخل شلوار کمی از پارچه آن به صورت اضافی بیرون خواهد افتاد و این مساله می تواند تاثیر منفی زیادی در ظاهر شما داشته باشد.

در مورد کت و شلوار نیز باید دقت بیشتری داشته باشید و مدلی را انتخاب نمائید که اندازه شما باشد. برای اینکه بتواند به سادگی اندازه بودن کت و شلوار خود را دریابید بهتر است کنار دیواری ایستاده و اندازه بگیرید. در حالت های عادی زمانی که کنار دیوار بایستید سرشانه های شما به دیوار نخواهد رسید و به صورت کاملا جزئی با دیوار در تماس هستید؛ این مساله نشان می دهد که کت اندازه شما می باشد ولی زمانی که سرشانه های شما کاملا به دیوار چسبید باید بدانید که این کت به هیچ عنوان نباید انتخاب شود چرا که بسیار بزرگ تر از اندام و هیکل شما می باشد.

پیراهن مردانه سایز بزرگ

افرادی که دارای هیکل درشتی هستند در خصوص انتخاب پیراهن نیز باید دقت کافی به خرج دهند. این افراد بهتر است به دنبال پیراهن هایی باشند که قد آن ها به میزان کافی بلند می باشد و می تواند بر روی اندام شما به خوبی بنشیند. اگر بر خلاف این توصیه عمل نمائید و پیراهن کوتاهی را برگزینید باید این نکته را به خوبی به خاطر داشته باشید که از زیر شلوار بیرون خواهد افتاد و می تواند ظاهر بدفرمی را نشان دهد.

یکی از اصلی ترین مواردی که افراد درشت هیکل باید بسیار نسبت به آن دقت داشته باشند این است به طرح ها توجه نمایند. لباس هایی که دارای طرح های ساده ای هستند برای این دسته از افراد بهترین گزینه می باشند و می توانند اندام خود را متناسب تر نشان دهند.

مردان درشت هیکلی که طرح های ساده ای را برای لباس های خود انتخاب می کنند موجب می شوند تا کمی بهتر از قبل دیده شوند به همین دلیل به آن ها توصیه می کنیم تا به هیچ وجه به سراغ لباس هایی که طرح شلوغی دارند نروید. آقایان چاق می توانند در خصوص طرح لباس های خود مدل هایی را که تک رنگ هستند و یا دارای راه راه ساده می باشند و حتی لباس هایی که طرح بته جقه دارد انتخاب نمایند.

رنگ مناسب افراد چاق

مردانی که اندام چاقی دارند در مورد لباس های خود می توانند رنگ های مشکی، خاکستری، طوسی و یا حتی قهوه ای را انتخاب نمایند و با در نظر گرفتن تناسب این رنگ ها لباسی را برای خود برگزینند. البته از رنگ های دیگری که کمی تیره هستند نیز می توان استفاده کرد و استایل بهتری را برای خود به وجود آورد بنابراین هنگام انتخاب لباس خود به رنگ آن ها نیز توجه کافی داشته باشید.

شلوار مردانه ساز بزرگ

زمانی که قصد خرید شلواری را دارید بهتر است به مدل هایی که در قسمت ران آزادی بیشتری دارند توجه نشان دهید. اگر کل بازار را چرخیده اید ولی شلواری مناسب اندام خود پیدا نکرده اید بهتر است به سمت پوشیدن شلوارهای تنگ نیز نروید و به جای آن از یک خیاط بخواهید تا شلواری مناسب اندام شما را بدوزد.

با این کار هم لباس مناسب سایز خود را پیدا خواهید کرد و هم اینکه می توانید ظاهر خود را بهتر نشان دهید پس به تمام این موارد به خوبی دقت نمائید و لباس مناسب با اندام خود را برگزینید. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید پوشیدن لباس های تنگ هیچ نکته مثبتی را به اندام شما نخواهد داد و تنها موجب می شود تا ظاهر شما بد جلوه کند. دقت در انتخاب لباس یکی از مهم ترین اصولی است که هر فردی باید نسبت به آن دقت کافی داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *