#


نکات اصولی در انتخاب شال گردن مناسب

انتخاب شال گردن
14 اکتبر 2017 بدون نظر 1895 بازدید

نکات اصولی در انتخاب شال گردن مناسب

نکات اصولی در انتخاب شال گردن مناسب

شال گردن یکی از اصلی ترین مواردی است که باید در هوای سرد پائیز و زمستان در بین لباس های هر فردی باشد تا بتواند در مقابل سرما از سر و گردن و صورت شما محافظت نماید.اما انتخاب یک شال گردن مناسب اصول و قواعد خود را دارد که باید هنگام خرید شال گردن به آن توجه کامل داشت.

حال باید بدانیم این اصول و قواعد چه هستند و چگونه می توان با کمک گرفتن از این نکات یک شال گردن مناسب و خوب را تهیه کرد. در این مقاله هدف ما ارائه این اصول و قواعد است پس با ما همراه شوید.

توجه به الیاف شال گردن

پیش از اینکه اقدام به تهیه شال گردن کنید باید الیاف به کار رفته در ان را مورد توجه قرار دهید. البته باید این نکته را نیز دقت کنید که در کجا و با چه شرایط آب و هوایی قصد پوشیدن شال گردن را دارید.با این تفاسیر می توان گفت شال گردن ها به دودسته نازک و ضخیم تقسیم می شوند که در شرایط آب و هوایی معتدل که کمی سرد است باید از شال گردن های نازک استفاده کرد اما در شرایط آب و هوایی که سرمای شدیدی برقرار است باید از شال گردن های ضخیم تر بهره مند شد.

انتخاب شال گردن

انتخاب شال گردن

جنس شال گردن انتخابی

در مورد جنس شال گردن خود می توانید به سراغ شال گردن های خز رفته و با کمی بیشتر هزینه کردن یک شال گردن خز که البته طبیعی و گران قیمت است برای خود داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید شال گردن خز داشته باشید بهتر است به سراغ خزهای مصنوعی که اصلا گرمایش ندارند و باعث ناراحتی در تنفس می شوند نروید و به جای آن از خزهای طبیعی استفاده کنید تا

جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

شال گردن های بافتنی و کشمیری توصیه های طراحان عرصه مد و فشن به تمام علاقه مندان دنیای مد است. می توانید از شال گردن های پشمی هم استفاده کنید اما توجه داشته باشید که شما را دچار حساسیت نکنند.

دقت در رنگ شال گردن

در مورد رنگ شال گردن باید مواردی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را با پالتو ودیگر لباس های زمستانی خود ست کرده و استفاده کنید. اگر پالتویی که می پوشید طرحدار می باشد بهتر است از شال گردن هایی که فاقد طرح اند و به شکل ساده وجود دارند استفاده کنید.

در مورد پالتو هایی که دارای دوخت زیاد و پلیسه هستند نیز بهترین کار این است که به سراغ شال گردن های ساده بروید تا بتواند یک استایل جذاب و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.
در مورد پالتوهایی که ساده هستند و در دوخت انها از هیچ طرحی استفاده نشده و یک رنگ دارند می توانید برای زیباتر دیده شدن به سراغ شال گردن هایی که دارای طرح و رنگ هستند بروید.

توجه به رنگ و فرم صورت

نکته دیگری که در انتخاب شال گردن بسیار اهمیت دارد این است که به فرم و رنگ صورت خود دقت داشته باشید. اگر فردی هستید که دارای موهای روشن بوده و صورتتان کمی به رنگ پریدگی می زند بهتر است در مورد رنگ شال گردن به سراغ رنگ های شاد و تیره بروید تا بتواند جلوه زیباتری به صورت شما بدهد. افرادی که دارای صورت های گرد هستند باید از شال گردن هایی که بافتی ساده دارند استفاده کرده و سروگردن خود را بپوشانند.

انتخاب شال گردن

انتخاب شال گردن

توجه به اندازه شال گردن

یک شال گردن می تواند اندازه های مختلفی داشته و به صورت بلند ویا معمولی باشد. شما می توانید شال گردن هایبلند را دور گردن خود بپیچید ولی اگر دوست دارید از شال گردن های معمولی استفاده کنید بهتر است آن را ساده دور گردن خود بیاندازید.
یکی از روش های معمول بستن شال گردن این است که آن را از وسط به دو نیم تا کرده و قسمت انتهایی آن را از داخل شال گردن بیون بیاورید. البته باید بگوئیم این یکی از روشهای بستن شال مردانه است که اغلب مردان برای جذاب تر دیده شدن از این روش استفاده می کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *